کارخانه روفرشی کشدار انواع روفرشی ها می‌سازند و در اختیار مشتریان قرار میدهند،این روفرشی ها در اندازه و رنگ ها و جنس‌ ها و طرح های مختلف ارائه می دهند.انواع طرحها را داریم که هر کدوم شبیه به یک نوع فرش است .این روفرشی ها تنوع زیادی دارند که هر کدوم یک زیبایی خاصی دارد.این روفرشی ها کیفیت های متفاوتی نیز دارند که با توجه به کیفیت و جنسی که دارند،قیمت های متفاوتی نیز دارند. مثلا روفرشی ترک یا مخمل، و یا روفرشی ترک و روفرشی ایرانی مثل روفرشی یزد را می‌توان نام برد.

کارخانه تولید کننده روفرشی کشدار

آشنایی با انواع روفرشی کشدار

آشنایی با انواع روفرشی کشدار

روفرشی انواع مختلفی دارد که دارای کیفیت متفاوتی هستند که ازجمله آنها میتوان روفرشی ترک کشدار را نام برد که که مزیت ان، این است که روی فرش ثابت می ماند و حرکت نمی‌کند.

روفرشی های نوع قدیم و جدید داریم که جنس و کیفیت متفاوتی دارند .همه خانم ها نگران کثیف شدن فرش خود هستند که که این روفرشی ها گزینه مناسبی برای برطرف کردن این نگرانی ها هستند.

از انواع روفرشی ها ، روفرشی یزد بسیار معتبر است و از قدیم تا امروز کیفیت آن زبانزد خاص و عام است و همه پاسخت از روفرشی های باکیفیت یزد هست .

و روفرشی ها از نظر جنس نیز متفاوت می‌باشند. یکی از آنها که کیفیت خیلی عالی دارند ،و فوق العاده زیبا هستند دارای جنس مخمل هستند و عمر طولانی نیز دارند واز دیگر جنس ها که همگی از خانواده ابریشم هستند مثل شانل وپلی استر رامی‌توان نام برد .

که در اندازه های مختلف که مناسب فرش ها باشند.روفرشی های مخمل بسیار نرم و زیبا هستند که از جمله آنها روفرشی کالاچیو هست که دوطرفه می‌باشد و از هر دوطرف ان می‌توان استفاده کرد.

بعضی از روفرشی ها نازک تر و بعضی ها ضخیم تر می‌باشند آنهایی که نازک تر هستند زودتر از بین میروند و قیمت آنها ارزانتر می‌باشند ،ولی بعضی از روفرشی ها ضخیم ترند و دیر تر خراب میشوند و قیمت آنها گرانتر میباشند.

روفرشی هایی که کیفیت بالایی دارند.قیمت بالاتری هم دارند ولی روفرشی های باکیفیت پایین قیمت پایین تری دارند ما باید به هنگام خرید به کیفیت روفرشی ها توجه کنیم واز فروشگاههای معتبر خریداری کنیم

.وقتی روفرشی کثیف می‌شود شستن و پهن کردن ان بسیار آسان هست. ولی شستن فرش کار فوق العاده سخت وپهن کردن ان برای خانم ها بسیار دشوار میباشد پس خرید روفرشی خیلی به صرفه می‌باشد. و از کثیف شدن و شستن زود هنگام و متعاقبا خراب شدن فرش جلوگیری می‌کند.

قیمت روفرشی کشدار ایرانی

قیمت روفرشی کشدار ایرانی

امروزه خانم های خانه به تمیزی خانه خیلی اهمیت می‌دهند و همه نگران کثیف شدن فرش و خراب وکهنه شدن فرش خود هستند به خصوص فرش های که دارای رنگهای روشن میباشند.

روفرشی دور کش یک نمونه از این روفرشی های پر کاربرد است که علاوه بر اینکه از کثیف شدن فرش جلوگیری میکند زیبایی خانه را دوچندان میکند.

این روفرشی ها به دلیل کش دار بودن روی فرش ثابت می ماند و حرکت نمی‌کند. روفرشی های بدون کش وقتی روی آن راه میرویم جمع می‌شود و زیبایی خانه را به هم می‌زند ،پس نوع کشدار ان بهتر از بدون کش می‌باشد.

بعضی از این روفرشی ها طرحی شبیه خود فرش دارند که می‌توانیم متناسب با فرشی که داریم روفرشی انتخاب کنیم بعضی ها معتقد هستند که روفرشی ها فرش را خراب و‌‌ سفت می‌کنند، که این تفکر کاملا غلط میباشد.

درحالی که این روفرشی ها به دلیل اینکه از کثیف شدن فرش جلوگیری میکنند باعث شست و شوی کمتر در نتیجه سالم ماندن فرش میشوند به خصوص فرش های گران قیمت که هزینه زیادی را پرداخت کرده باشیم.

1 دیدگاه

  • عالیییی خیلیییی خوشگله دو رو داره من چهار تا سفارش دادم و واقعا راضیم یه حالت شاین کمی داره که خیلی نازش کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *