روفرشی متری در سایزهای مختلفی تولید و عرضه میگردد.به پارچه ای ضخیم که رو فرش پهن می شود و مانند قالی می باشد روفرشی گفته می شود.

روشرفی از ساییده شدن قالی و دیده شدن کثیفی یا عیب های دیگر قالی جلوگیره کرده و به دلیل شستن راحت آن باعث می شود نخواهید مدام قالی های خورد را بشویید.

پخش کنندگان روفرشی ابریشمی متری

روفرشی ابریشمی چه مشخصاتی دارد؟

روفرشی ابریشمی چه مشخصاتی دارد؟ روفرشی در بازار در سایزهای کوچک و بزرگ و هم چنین در جنس های مختلفی به فروش می رسد.از جمله جنس های نخی ساده، مخنلی،ابریشمی و شانل و…

از بهترین جنس های رو فرشی می توان به جنس ابریشمی که نرم و حالت مخملی دارد اشاره کرد.نمونه ای از این روفرشی ها دورو بوده و نمونه ای ارزان تر فقط در یک روی خود طرح ابریشمی دارد.مزیت نمونه های دورو این می باشد که می توان از جلوه دو طرف روفرشی استفاده شود و باعث تنوع در منزل می شود.

یکی از مزایای مهم روفرشی ها تمیز ماندن منزل خصوصا برای افرادی که بچه کوچک دارند می باشد.رو فرشی ها سبک می باشند و به راحتی قابل شست و شوهستند.از روفرشی در مسافرت و تفریح نیز می شود استفاده کرد.

روفرشی ابریشمی از الیاف ابریشم مصنوعی ساخته شده که جلوه و زیبایی خاصی دارد از مشخصات این رو فرشی ها می توان به نرم بودن آنها اشاره کرد،همچنین استفاده از نخ های شفاف باعث شده جلوه ی بالایی داشته باشد و نمونه ای از این روفرشی ها دارای الیافی نرم و بدون پرز می باشند.

روفرشی های ابریشم سبک بوده و به هنگام شست و شو ثبات رنگ دارند.طول عمر بالای این روفرشی ها باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند.

این رو فرشی ها در طرح ها و رنگ های زیبا و خاصی تولید می شود که با هر سلیقه و دکوراسیونی قابل ست کردن باشند.درواقع یکی از ضروریات منزل روفرشی می باشد.

در اتاق هایی که نور خورشید باعث خراب شدن قالی ها می شود می توان از روفرشی ابریشمی استفاده کرده که ماندگاری بالایی داشته و از خراب شدن قالی جلوگیری شود.

یکی از استان های تولید کننده رو فرشی استان یزد می باشد که با کیفیت ترین رو فرشی هارا تولید و عرضه می کند.

بازار فروش روفرشی ابریشمی متری

بازار فروش روفرشی ابریشمی متری فروش روفرشی از طریقه های مختلفی انجام می شودکه یکی از این روش ها سفارش اینترنتی می باشد.

شرکت ما با فروش بهترین روفرشی ها ی ابریشمی متری خریدی آسان را برای مشترین فراهم کرده تا خرید خود را به راحتی انجام داده و درب منزل تحویل بگیرند.

همچنین از زیباترین طرح های ابریشمی برای مشتریان عزیز درنظر گرفته شده است.خریدی آسان را با ما تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *