روفرشی های ترک به خاطر کیفیتشان طرفداران زیادی در کشورمان دارند. کشور ترکیه در زمینه نخ ،پارچه ، فرش و روفرشی حرف اول را می زند. به خاطر همین سالانه تعداد زیادی انواع روفرشی از کشور ترکیه وارد ایران می شود یکی از این روفرشی های پر فروش،روفرشی 6 متری ترک کشدار است در این روفرشی ها از بهترین مواد استفاده شده است.

واحد عرضه روفرشی 6 متری ترک کشدار

دلایل محبوبیت روفرشی 6 متری ترک چیست؟

دلایل محبوبیت روفرشی 6 متری ترک چیست؟ ما از روفرشی ها برای محافظت از فرش استفاده می کنیم برای اینکه فرشمان خراب نشود و هم اینکه زود کثیف نشود می توانید از روفرشی کشدار استفاده کنید.در صورت کثیف شدن،شستن روفرشی و خشک کردن آنها خیلی راحتتر از شستن و خشک کردن فرش است.

روفرشی ایرانی به خاطر استفاده از رنگ های تیره و طرح های تکراری برعکس رو فرشی ترک طرفداران زیادی ندارد.

روفرشی های ترک به خاطر طرح های متنوع و کیفیتی که دارند محبوبیت زیادی دارند و از نظر کیفیت و نخ قابل مقایسه با روفرشی های دیگر نیستند رو فرشی ترک به خاطر استفاده نکردن از نخ های نایلونی خیلی لطیف و نرم هستند ضد لک هستند و به راحتی تمیز می شوند و این روفرشی ها اصلا رنگ پس نمی دهند .

رو فرشی۶ متری ترک کشدار جوری طراحی شده که به خاطر اینکه دورتا دور کش دوخته شده دوتا کش هم از پشت روفرشی دارند که باعث می شود روفرشی روی فرش ثابت بماند، تکان نخورد و جمع نشود و شستن این روفرشی به خاطر کوچک بودن و کم حجم بودن نسبت به روفرشی های ۹ متری و ۱۲ متری راحتتر است و می توانید در لباسشویی آنها را بشویید و با خیال راحت از پودرهای لباسشویی برای شستن آنها استفاده کنید.

روفرشی های کشدار برای همه فرش ها مناسب هستند مخصوصا فرش های گران قیمت و فرش های با رنگ روشن که زود لک می شوند. خرید و استفاده از این روفرشی ها برای کسانی که بچه کوچک دارند و همچنین پرجمعیت هستند شدیدا توصیه می شود.

تولیدی بزرگ روفرشی 6 متری ترک

تولیدی بزرگ روفرشی 6 متری ترک با وجود رو فرشی های ترک کشدار دیگر نگران کثیف شدن فرشهایتان نباشید. تولیدی بزرگ روفرشی ۶متری ترک اقدام به تولید روفرشی کشدار در طرح ها و رنگ های مختلف با تضمین کیفیت کرده است.

نمایندگی های عرضه روفرشی ترک به صورت آنلاین و ثبت سفارش در تمام طول شبانه روز در دسترس شما است این روفرشی های ترک دو سال ضمانت پس از فروش دارند.

در صورتی که از جنس و کیفیت رو فرشی های ترک راضی نبودید تا یک هفته فرصت دارید آن را به نمایندگی که از آن خریداری کردید برگردانید و پول آن را پس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *