کاور فرش یا روفرشی گزینه مناسبی برای تمیز ماندن و نگهداری فرش است همچنین با توجه به تنوع در طرح و رنگ جلوه جدیدی به منزل می‌بخشد. قیمت کاور فرش عمده بستگی به ابعاد، سایز بندی و تعداد کاور خریداری شده دارد. همچنین نخ استفاده شده در بافت و کیفیت کاور قیمت را متغیر می‌سازد. طرح و رنگ و وزن نیز از عوامل تعیین کننده قیمت می‌باشند. نحوه فروش و ارائه کاور فرش قیمت این محصول را افزایش یا کاهش می‌دهد.

قیمت کاور فرش به صورت عمده

ویژگی های کاور فرش چیست؟

ویژگی های کاور فرش چیست؟ همانطور که می‌دانید نگهداری و تمیز نگه داشتن فرش از اهمیت ویژه ای برخوردار است همچنین بسیار مشکل نیز می‌باشد زیرا فرش بیشتر در معرض انواع آلودگی و آسیب قرار می‌گیرد. شستن فرش ها به دلیل بزرگی و سنگینی در زندگی آپارتمانی غیر ممکن است همچنین شستن زیاد فرش سبب آسیب به بافت فرش شده و در نتیجه عمر فرش کوتاه می‌شود، از این رو استفاده از یک کاور مناسب در تمیز ماندن فرش کمک بسیاری می‌کند همچنین مانع از آسیب دیدگی فرش می‌گردد. شستشوی کاور فرش به راحتی انجام می‌شود و با توجه به طراحی که دارد تمام فرش رو می‌پوشاند.

امروزه کاورهای فرش در طرح های فوق العاده زیبایی تولید می‌شوند و می‌توانند به فرش قدیمی شما جلوه بی نظیری بدهند. این محصول در رنگ بندی متعددی در بازار موجود می‌باشد و افراد می‌توانند با توجه به دکوراسیون منزل خود رنگ و طرح مناسبی را خریداری نمایند. کاور فرش کیفیت بالایی دارد به همین جهت با شستشو های مکرر رنگ آن نمی‌رود و بافت آن آسیب نمی‌بیند از این رو بهترین گزینه برای استفاده بر روی انواع فرش های بزرگ کوچک می‌باشد. این نوع کاور بر روی فرش سر نمی‌خورد و جمع نمی‌شود و همانند یک فرش واقعی به نظر می‌رسد و به راحتی در ماشین لباسشویی شسته می‌شود

توزیع کاور فرش به صورت عمده

توزیع کاور فرش به صورت عمده باتوجه به اهمیت و ارزشمند بودن فرش همچنین قیمت بالای آن امکان تعویض فرش برای افراد مقدور نمی‌باشد از این رو محافظت از آن امری بسیار مهم می‌باشد. کاور فرش علاوه بر جلوگیری از کثیف شدن فرش و محافظت از آن سبب تنوع در دکوراسیون می‌گردد‌‌. انواع کاور فرش در طرح های متفاوت تولید می‌شود و پاسخگوی هر فرش با هر ابعادی می‌باشد. به طور مثال کاور فرش آشپزخانه مناسب با فضای آشپزخانه طراحی می‌شود و یا کاور فرش پذیرایی با فضای سالن پذیرایی بسیار همخوانی دارد از این رو جلوه زیبایی به محیط می‌دهد.

توزیع کاور فرش به صورت عمده توسط توزیع کنندگان در مراکز مطمئن صورت می‌گیرد و بهترین کاور فرش باکیفیت بسیار و طرح های زیبا را می‌توانید با قیمت مناسب به صورت عمده تهیه نمایید. کاور های ارائه شده در این مراکز از تضمین کیفیت و قیمت برخوردار می‌باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *