کاور فرش یا همان رو فرشی، روی فرش قرار می گیرد و از آن محافظت می کند. در واقع به نوعی باعث افزایش طول عمر فرش می گردد و در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کند. چرا که به جای فرش ها، این رو فرشی ها هستند که شسته می شوند، به این ترتیب فرش، کیفیت خود را حفظ می نمايد. قیمت خرید کاور فرش گرد را از مجموعه زیر استعلام بگیرید چرا که این مرکز، عرضه کننده بهترین کاور فرش است.

قیمت خرید کاور فرش گرد

انواع کاور فرش درجه یک گرد

انواع کاور فرش درجه یک گرد به طور کلی، کاور های فرش انواع مختلفی دارند که طبق سلیقه افراد انتخاب و استفاده می گردند. البته نا گفته نماند که کاور فرش چهار گوش و کاور فرش گرد از انواع این محصولات هستند که به ترتیب مناسب فرش های چهار گوش بر حسب متراژ و فرش های گرد می باشند. این در صورتی بود که افراد برای فرش های گرد خود، نیاز به رو فرشی داشتند اما مدل گرد آن موجود نبود.

مجموعه زیر، اقدام به تولید انواع کاور فرش درجه یک گرد کرده و موفق به رفع این نیاز مصرف کننده شده است. این کاور ها، دارای رنگ و نقش های زیبا و جذابی هستند و چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کنند. در اطراف خود، کش دارند و فرش را به درستی در خود پنهان می کنند و اینکه سُر نمی خورند و از حرکت روی فرش ها جلوگیری می کنند. در عین برخورداری از دوام و استحکام بالا، به راحتی قابل شستشو هستند و به هیچ وجه تغییر رنگ نمی دهند.

محصولات مجموعه زیر که معتبر ترین شرکت کاور فرش داخلی می باشد، از با کیفیت ترين مواد اولیه تولید شده اند. افرادی که به‌ پرز فرش حساسیت دارند، با خیال راحت می توانند از این رو فرشی ها استفاده کنند. این کاور ها، بسیار نرم و لطیف هستند و بسیار مورد پسند مصرف کنندگان قرار گرفته اند و رضایتمندی آن ها را به دست آورده اند. شما نیز می توانید طرح و رنگ مورد علاقه خود را از مجموع نمونه کارهای زیبا و منحصر به فرد کاور فرش های گرد حاضر در این مرکز، سفارش دهید.

مرکز تولید کاور فرش با کیفیت

مرکز تولید کاور فرش با کیفیت ظاهر زیبا و فرش گونه رو فرشی های جدید امروزی، توانسته اند رضایت همگان را نسبت به خود جلب کنند، به طوری که خرید روفرشی های زیبا و خاص پسند همواره مورد توجه مصرف کنندگان است. در هنگام خرید کاور فرش دقت کنید تا بتوانید به طور بهینه از آن استفاده نمایید.

مجموعه‌ زیر، مرکز تولید کاور فرش با کیفیت است و محصولات خود را مستقیم و بدون واسطه می فروشد. از این جهت، قیمت عمده آن ها، ارزان تر در نظر گرفته می شود تا مشتریان خرید عمده کاور فرش، به سود قابل توجهی دست یابند.

3 دیدگاه

  • با این قیمت کیفیت خوبی داشت ولی نرم نیست و یکم زبره. رنگش قشنگ اما تيره تر از عکس بود و تک رو بود

  • من میخاستم از سایتتون خرید عمده داشته باشم، ممنون میشم لیست قیمت ها رو برام ارسال بفرمایید و درمورد زمان ارسال هم توضیح بفرمایید

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *