روفرشی ها پوشش سبک هستند که شبیه فرش هستند ولی از فرش سبک ترند و برای پوشش فرش ها در مقابل نور خورشید، گرد و غبار و کثیفی ها استفاده می شود و امکان شست وشوی زیاد نسبت به فرش را دارد. و دارای انواع مختلفی مانند مدل روفرشی کشدار هستند. کشدار بودن روفرشی باعث جلوگیری از سر خوردن آن می شود که در طرح ترک هستند.

روفرشی کشدار متری در اندازه های مختلف است که در هنگام خرید باید دقت کرد که روفرشی های کشدار بدلیل کشدار بودن آن کش می آید و در این صورت کمی از سایز اصلی بزرگ تر می شود.

عمده فروشی روفرشی کشدار متری

بررسی کیفی روفرشی کشدار متری

بررسی کیفی روفرشی کشدار متری خانم ها با داشتن فرش های با رنگ روشن درگیر زود کثیف شدن آنها هستند ولی امکان شست وشوی مکرر فرش را ندارند. برای حل این مشکل می توان روفرشی ها استفاده کرد که به خوبی فرش ها را پوشش می دهند. در گذشته افراد تمایلی به استفاده از روفرشی ها نداشتند زیرا تصور می کردند که خانه را زشت می کند.

اما امروزه این روفرشی ها در انواع روفرشی با مدل های جدید با طرح های گوناگون وارد بازار شده که کاملا شبیه فرش است و افراد می توانند براحتی با توجه به طرح فرش و اندازه آنها استفاده کنند. نوع جدید روفرشی های کشدار جدید طرح ترک و روفرشی کشدار متری است.

که در طول و عرض های متری مناسب با اندازه هر فرشی وجود دارد. روفرشی های کشدار مانع از لیز خوردن روفرشی روی فرش می شود و کاملا به فرش می چسبد و براحتی می توان جارو زد زیرا هنگام جارو زدن جمع نمی شود. بعضی از این روفرشی های کش دار صد لک هستند و زود کثیف نمی شوند.

متری بودن این روفرشی ها برای این است که افراد با توجه به اندازه فرش خود آن را خریداری کنند. روفرشی ها اغلب در مترهای؛۴ متری، ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری وجود دارد.

خرید انواع روفرشی کشدار متری

خرید انواع روفرشی کشدار متری در خرید روفرشی باید دقت کرد که در اندازه فرش باشد با طرح فرش ها باشد. در خرید روفرشی باید دقت کرد که آنها را قیمت مناسب با کیفیت خوب خریداری می کنند زیرا قیمت بالا همیشه دلیل بر کیفیت خوب نیست . کیفیت خوب در خرید روفرشی از تعداد گره آن مشخص است هرچه تعداد گره روفرشی بیشتر و کوچکتر باشد بهتر است.

جنس روفرشی تاثیر زیادی در خرید آن دارد که در جنس های مخمل و ابریشمی و … بفروش می رسد. یکی از این روفرشی ها که جدیدا وارد بازار شده روفرشی کشدار است که در مترهای گوناکون در بازار وجود دارد.

تولید روفرشی کشدار اولین بار توسط کشور ترکیه انجام شد که به روفرشی های ترک معروف است. خرید روفرشی ها از فرش فروشی ها امکان پذیر است. باید دقت کرد که رنگ روفرشی زیاد روشن نباید تا زود کثیف نشود زیرا روفرشی برای جلوگیری از زود کثیف شدن فرش است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *