مراحل تولید انواع روفرشی با طرح ترنج

شرکت تولیدی ما یکی از برترین تولیدکنندگان روفرشی کشدار ترک اصفهان در ایران است که این روفرشی ها کیفیت بسیار بالایی دارند و علاوه بر این از قسمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند و جدیدترین و به روز ترین طرح این روفرشی ها را می‌توانید در صفحه مجازی ما تماشا کنید. این نوع روفرشی ها در طرح و رنگ های بسیار متنوعی عرضه می شوند که شما می‌توانید متناسب با دکوراسیون منزل خود و همچنین رنگ مبلمان خود آنها را ست کنید.تولیدکنندگان روفرشی کشدار ترک اصفهان

کیفیت برتر روفرشی کشدار ترک

کیفیت برتر روفرشی کشدار ترک در سالهای قبل که روفرشی های کشدار هنوز وارد بازار نشده بودند، از روفرشی های ساده برای جلوگیری از کثیف شدن فرش استفاده می کردند اما این روفرشی های ساده به سرعت جمع می‌شدند و دایم می بایست آن را با دست صاف می کردند، اما با استفاده از این روفرشی های کشدار به دلیل کشی که در دور تا دور آن دوخته شده است و کاملا زیر فرش قرار می گیرد و از جمع شدن آن جلوگیری می کند.

همچنین با پهن کردن این روفرشی ها قادر خواهید بود تا روی آنها را نیز جاروبرقی بکشید بدون اینکه جمع شود و یا آسیب ببیند. این روفرشی ها از پارچه و بافت ترک تهیه و تولید شده اند و ضخامت بسیار مناسبی دارند و هنگامی که روی آن آب و یا چای بریزید آن را به زیر فرش عبور نمی‌دهد و از همین جهت نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

روفرشی های کشدار ترک در انواع جنس های مخمل، ابریشم و… تولید می‌شوند و شست و شوی بسیار راحتی دارند و حتی ابعاد کوچکتر آنها را می‌توانید در ماشین لباسشویی هم بشویید. این روفرشی ها در اندازه های چهار متری، شش متری، نه متری و دوازده متری ارائه می‌شوند و شکل های بسیار متنوع و نفیسی دارند که حتی در مهمانی های خود نیز می‌توانید آنها را روی فرش های خود پهن کنید چراکه کاملا شکیل و زیبا هستند و نمای فرش و خانه را زشت نمی‌کنند بلکه به زیبایی آن نیز می افزایند.

قیمت روفرشی کشدار ترک اصفهان

قیمت روفرشی کشدار ترک اصفهان شرکت ما با تولید روفرشی کشدار ترک توانسته مشتریان بسیاری را جذب نماید چراکه این روفرشی ها بسیار بادوام و مقاوم بوده و سالهای طولانی می‌توانید از آنها استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت روفرشی ترک در ابعاد و اندازه های مختلف می‌توانید مستقیماً وارد سایت ما شوید و تمامی روفرشی های موجود در سایت ما را به همراه قیمت آنها مشاهده کنید.

سپس برای راهنمایی بیشتر و دریافت اطلاعات می توانید با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید و این روفرشی را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

1 دیدگاه

  • من یه مدت این کارها رو توی مغازه ام آوردم که خیلی فروش خوبی داشت خانمها همه استقبال میکردن ولی قیمتش تغییر کرد و من دیگه این محصولو کار نکردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *