تولید روفرشی نیازمند انتخاب بهترین و عالی ترین نمونه های پارچه که از ضخامت و کارایی بالایی برخوردار هستند، آغاز می گردد. در کارخانه تولید روفرشی 6 متری، از مدلهای عالی و کم نظیر برای طراحی و تولید انواع روفرشی استفاده می شود که این طرح ها در زمره زیباترین محصولات می باشند. در این کارخانه انواع چرخ و دیگر تجهیزات ویژه وجود دارد که بهره مندی از آنها به منظور دوخت بهترین نمونه های روفرشی انجام می پذیرد.

کارخانه تولید روفرشی 6 متری

روفرشی 6 متری چگونه تولید می شود؟

روفرشی 6 متری چگونه تولید می شود؟ روفرشی، محصولی ست که برای تمیز و سالم ماندن انواع فرش از آن استفاده می شود. این محصول به روی فرش کشیده شده تا اگر قرار است آلودگی و آسیبی به فرش وارد گردد، مانع از آن شود.
این آسیبها مواردی نظیر سایش و فرسودگی فرش بوده که یک روفرشی باکیفیت به بهترین شکل ممکن از آن ممانعت می نماید.خوشبختانه تنوع در سایز انواع روفرشی همواره وجود داشته. مثلاً روفرشی 6 متری که برای فرشهایی با این اندازه مناسب است.

روند تولید روفرشی 6 متری:

  1. در ابتدا باید به سراغ پارچه های مناسب از آن برویم که از ضخامت بالایی برخوردار بوده و زیبایی و جذابیت ظاهری در آنها به چشم می خورد. این پارچه ها طرح و رنگ بسیار زیبا و جذابی دارند که در واقع زیبایی های بصری آن را شامل می گردد.
  2. این پارچه روی زمین پهن شده و ابعاد روفرشی روی آن ترسیم می گردد. در قسمت طول 3 متر و در قسمت عرض 2 متر. به یاد داشته باشید که اگر پارچه طرح دار بوده، طرح آن در قسمت مرکز قرار گیرد.
  3. پس از مشخص شدن علامت ها، باید فاصله چند سانتیمتری از این علامت را با استفاده از قیچی برش بزنیم که این قسمت به عنوان زاپاس بوده و قرار است دوخت لبه های آن را شکل دهد.
  4. روفرشی آماده است؛ چهار قسمت از لبه های این روفرشی می بایست با دقت بالایی با استفاده از چرخ خیاطی دوخته شود.

توزیع کننده انبوه روفرشی 6 متری

توزیع کننده انبوه روفرشی 6 متری تولید روفرشی در مراکز مرتبط با طراحی و تولید این محصول با بهره مندی از تجهیزات و ابزارآلات مخصوص انجام می شود. امروزه نمونه های کش دار از روفرشی هم در این مراکز تولید می شود که بسیاری از مسائل مربوط به آن از جمله جمع شدن و حالت چروکیدگی در آن وجود نخواهد داشت.

توزیع کننده روفرشی، نمونه های متنوع از آن را به بازار ارائه می نماید تا بدین ترتیب هر سلیقه ای بتواند از خرید آنها بهره مند شود.
توزیع کننده انبوه روفرشی 6 متری، با توجه به تقاضا گسترده ای که در بازار مبنی بر دریافت آن وجود دارد، تلاش کرده تا نیاز بازار به خرید این دسته از محصولات را تامین نموده و جایگاه مناسبی در این حوزه به دست آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *