چرا روفرشی کشدار جمع میشه؟

چرا روفرشی کشدار جمع میشه؟ چکار کنم که روفرشی جمع نشود؟ اصلا روفرشی بندازم یا نه؟ روفرشی، کاوری است که بر روی فرش کشیده شده و مانع از کثیف شدن و کدر شدگی رنگ فرش و سفت شدن فرش می شود. اما یکی از مشکلات رایج مردم با روفرشی، جمع شدن آن بر روی فرش و ایجاد ظاهری شلخته در خانه است. اما باید بگوییم که شما با خرید روفرشی کشدار مناسب، این مشکلات را نخواهید داشت و تنها باید اطلاعات خود را در این زمینه، قبل از خرید روفرشی بالاتر ببرید و از مرکزی معتبر اقدام به خرید نمایید. از این رو در این مقاله از راد فرش، قصد داریم تا در این خصوص، اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم و دلایل و راهکارهای جمع شدگی روفرشی را بازگو نماییم. همراه ما باشید.

 

چرا روفرشی کشدار جمع میشه؟

چرا روفرشی کشدار جمع میشه؟

در خانه هایی که رفت و آمد زیاد بوده و دارای کودک خردسالی هستند که ممکن است هنگام بازی و یا غذا خوردن و نقاشی کردن، فرش را کثیف کند، خرید روفرشی برای آنها از واجبات است. چرا که از کثیف شدن و شست و شوی مداوم فرش و کاهش کیفیت آن، جلوگیری می کند و خیال افراد را نیز راحت می سازد. اما روفرشی های قدیمی ساده، هنگام راه رفتن، دویدن و جارو کشیدن، دچار جمع شدگی می شوند و موجب شلخته تر و بهم ریخته تر دیده شدن خانه خواهند شد. اما امروزه، نوع دیگری از روفرشی ها به نام روفرشی کشدار  وارد بازار شده که در قسمت زیرین خود و در گوشه ها خود، دارای کش هستند که از فرش عبور کرده و تحت هیچ شرایطی، دچار جمع شدگی و بهم ریختگی نخواهند شد. علاوه بر آن، در قسمت زیرین و یا پشت رو فرشی که به فرش میچسبد، پرزهای ریزی وجود دارد که موجب چسبندگی بیشتر روفرشی به فرش شده و حتی هنگام جارو کشیدن نیز، روفرشی کشدار جمع نخواهد شد. اما گاهی اوقات با این شرایط نیز برخی افراد می پرسند که چرا روفرشی کشدار جمع میشه؟ یا علت جمع شدگی روفرشی کشدار چیست؟ در این شرایط، چند مورد می تواند دلیل جمع شدگی روفرشی کشدار باشد که در ادامه خواهید خواند.

  • اگر کش روفرشی مناسب نباشد و نا مرغوب باشد و یا کش روفرشی، شل و وارفته باشد، ممکن است که با کوچک ترین سر خوردگی از زیر فرش در آمده و جمع شود.
  • کیفیت کلی روفرشی و میزان چسبندگی قسمت زیرین روفرشی نیز در جمع شدگی آن تاثیر گذار خواهد بود. هر چقدر که کیفیت و بافت روفرشی شما مرغوب تر باشد، احتمال جمع شدگی آن نیز به حداقل می رسد.
  • شست و شوی مکرر روفرشی نیز موجب خراب شدن الیاف روفرشی و مقاومت کش شده و این روفرشی سریعا دچار بهم ریختگی و جمع شدگی خواهد شد.

 

روفرشی بندازم یا نه؟ چکار کنم که روفرشی جمع نشه؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که “روفرشی بندازم یا نه؟” در واقع، پاسخ به این سوال را باید از شرایط خود و خانه خود جست و جو کنید. در حالت کلی، اگر خانواده کم جمعیتی هستید که رفت آمد زیادی بر روی فرش ها نمی شود یا کودک خردسالی ندارید که موجب کثیف شدن و به ریختگی خانه و فرش شود، می توانید از خرید روفرشی، خود را معاف کنید.

اما اگر خانواده ای هستید که روی فرشها زیاد راه می روید یا فرش گران قیمت و روشنی دارید که امکان کثیف شدن آن زیاد بوده و دارای کودک کم سن و سالی هستید که با بازیگوشی های خود، موجب کثیف شدن فرش می شود، ما به شما توصیه می کنیم که حتما از روفرشی برای فرش های خود استفاده کنید. چرا که روفرشی علاوه بر تمیز و مرتب نگه داشتن خانه و فرش، موجب افزایش طول عمر فرش و کیفیت آن می شود و بازدهی فرش شما را بالاتر می برد. برای جمع نشدن روفرشی نیز می توانید یک طرف روفرشی را که به سمت خواب فرش است را در زیر پایه های مبل قرار دهید و یا از فیکس کننده های روفرشی استفاده کنید. اما بهترین و به صرفه ترین راه برای جمع نشدن روفرشی، خرید روفرشی کشدار است. شما با خرید روفرشی کشدار، می توانید که از شر جمع شدگی و بهم ریختگی آن راحت شوید.

قیمت عمده روفرشی کشدار چقدر است؟

قیمت عمده روفرشی کشدار

اگر می خواهید برای فروشگاه خود روفرشی کشدار را به صورت عمده خریداری کنید، باید این روفرشی را در بهترین کیفیت خریداری نمایید و تا متقاضیان بیشتر و در نتیجه، سود بیشتری را به خود اختصاص دهید. البته که قیمت این روفرشی نیز بسیار مهم است و شما باید از مرکزی خرید خود را انجام دهید که این روفرشی را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. به طور کلی، قیمت عمده روفرشی کشدار با توجه به عواملی همچون کیفیت جنس الیاف روفرشی، جنس کش روفرشی و متراژ و ابعاد آن تعیین می شود.

نحوه خرید روفرشی کشدار عمده با کیفیت و ارزان

ما در این مقاله سعی کردیم به این سوال شما “چرا روفرشی کشدار جمع میشه؟” پاسخ دهیم و از دلایل و مزایای خرید روفرشی کشدار، اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. اکنون اگر به دنبال مرکز خرید روفرشی کشدار عمده با بهترین کیفیت و قیمت ارزان هستید، ما به شما، مرکز خودمان، راد فرش را معرفی می نماییم. راد فرش، فعالیت خود را با هدف فروش و صادرات انواع روفرشی آغاز کرده و تمامی محصولات خود را در بهترین کیفیت به متقاضیان عرضه می نماید. به دلیل فروش مستقیم و بی واسطه، شما می توانید محصول خود را با ارزانترین قیمت تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های لازم با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *