همان طور که می دانید با وجود خانه های آپارتمانی چند طبقه ای شستشوی فرش سخت بوده یا برای شستشو در قالیشویی ها نیز هزینه های زیادی داشته که بسیار دشوار است، اما امروزه پخش کننده روفرشی ترک 9 متری که در واقع یک نوع محافظ از فرش بوده با هزینه بسیار مناسب و مقرون و به صرفه توزیع و به فروش می رسد زیرا دارای طرح های متنوعی است و به همین دلیل در میان خانم ها طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده.

پخش کننده  روفرشی ترک 9 متری

انواع مدل های روفرشی کشدار مخمل

انواع مدل های روفرشی کشدار مخمل

روفرشی همانند فرش طرح های گوناگون و متعددی داشته که هر شخص می توانند بر اساس سلیقه ای که دارد انتخاب کند اما روفرشی ها انواع مدل داشته که می توان به چندین مورد اشاره کرد،

  • روفرشی کشدار به طوری بوده که هنگامی که آن را روی فرش پهن می کنید پشت فرش کش دارد که باعث می شود روفرشی ثابت بماند اگر به طرح های و مدل گذشته باز گردید می بینید که این طور نبودند و مدام درحال صاف کردن و مرتب کردن بودند اما این روفرشی ها این گونه نیستند و تنها هفته ای یک بار باید مرتبش کنید.
  • طرح هایی که به فرش بیشتر نزدیک تر هستند به گونه ای که مدل فرش اما روفرشی هستند که در رنگ های متفاوتی هستند.
  • طرح فانتزی نیز امروزه بیشتر مورد پسند بوده که هم بیشتر برای اتاق خواب، آشپزخانه، حتی فرش مناسب هستند.
  • یکی از دلایلی که این کالا محبوب شده همان کشدار مخمل بوده و به راحتی می توانید روی آن جاروبرقی بکشید بدون آن که تغییر حالت دهد سر جای خودش می ماند و این علت همان کش روفرشی بوده.

این محصول آن قدر تنوع طرحی داشته که هر کدامشان جذاب و زیبا پسند هستند و بیشتر به سلیقه ی فردی برمیگردد که چه مدلی انتخاب کند، اما با خرید این روفرشی ها کار خود را آسان کنید و تنها ماهی یک بار در ماشین لباسشویی بشورید این کالا از نظر کیفیتی نیز بی نظیر بوده.

توزیع روفرشی ترک 9 متری

توزیع روفرشی ترک 9 متری

طرفداران این کالا بسیار زیاد بوده و در سراسر جهان از آن استفاده می کنند زیرا هم هزینه ی مناسبی داشته به طوری که اگر هم کثیف شود به راحتی در آورده و داخل لباسشویی انداخته با بشوید همچنین پهن کردن آن نیز از همه آسان تر بوده، به همین دلیل توزیع روفرشی ترک که مخمل بوده و دارای کیفیت بی نظیری است به صورت عمده با طرح های گوناگون، زیبا و جذاب به فروش رسیده که می توانید به صورت آنلاین از مراکز فروش این کالا هر طرحی که مد نظرتان است را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

2 دیدگاه

  • سلام،
    میخاستم از سایتتون خرید کنم، فروشتون فقط به صورت عمدس یا فروش جزیی هم دارین؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *