فروش انواع روفرشی به میزان زیادی در کشورمان انجام میشود. تولد و پخش انواع روفرشی ها نظیر: روفرشی ضخیم/ روفرشی‌ نازک/ روفرشی با طرح های مختلف و… بخش مهمی از بازار فرش و گلیم را به خود اختصاص میدهد.

روفرشی ها و گلیم ها در سایز ها و طرح های متفاوت تولید و به بازار عرضه میشوند. روفرشی کشدار در طرح های مختلف و نوع های گوناگون مانند : روفرشی کشدار گرد/ روفرشی کشدار مستطيل و…از عمده ترین فروش را دربین روفرشی ها دارد و دارای کارایی زیادی میباشد.

پخش کلی روفرشی ضخیم

بهترین نوع روفرشی برای صادرات

بهترین نوع روفرشی برای صادرات صادرات بهترین رو فرشی های ایرانی به کشور های مختلف صورت میگیرد. شرکت های تولید کننده انواع رو فرشی ها با جنس و طرح های متفاوت تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه میکنند.

رو فرشی های عرضه شده دارای جنس و طرح و رنگ های متفاوتی هستند همچنین دارای کیفیت های متفاوتی میباشند تا مشتریان بر طبق سلیقه خود راحت تر بتوانند کالا مورد نظر خود را انتخاب کنند.

رو فرشی دارای کاربردهای زیادی است و به همین جهت با شکل های زیبا و مدل های مختلف تولید می گردد و با توجه به تنوع زیاد آن در طرح ها و مدل ها و جنس های مختلف مشتریان داخلی و خارجی را بسیار به سمت این محصول جذب نموده است. به همین جهت صادرات انواع طرح های مختلف این محصول به کشورهای مختلف صورت می پذیرد و توسط کارخانجات سازنده تولید و پخش عمده رو فرشی صادرات ایران هر ساله رشد بیشتری یافته است. از انواع مختلف رو فرشی صادرات ایران می توان به نمونه های زیر اشاره کرد: روفرشی مخمل/رو فرشی ابریشم/رو فرشی زرکدار/ رو فرشی معمولی/ رو فرشی کوبلن

از رو فرشی معمولا در مسافرت استفاده میشود به دلیل وزن کمی که دارد و قابل حمل بودن آن.

بطور کلی از رو فرشی استفاده های گوناگونی میشود و همچنین برای محافظی برای فرش میتوان از آن استفاده کرد. روفرشی کشدار از بهترین و پرفروش ترین نوع روفرشی میباشد که مورد استفاده قرار میگیرد.

از کشور های خریدار رو فرشی ایرانی میتوان از کشور های زیر نام برد:

عراق/قزاقستان/ترکمنستان/پاکستان/ کشورهای اروپایی/ کشورهای آسیایی شرقی و …

 

بیشتر بخوانید: روفرشی ضخیم ایرانی

 

فروش کلی روفرشی ضخیم کشدار

فروش کلی روفرشی ضخیم کشدار کشور ما علاوه بر فروش روفرشی و گلیم و انواع فرش ها به هم وطنانمان این محصولات صادر کننده انواع این محصولات به کشور های دیگر نیز میباشد تولید کنندگان سعی میکنند انواع روفرشی های با کیفیت و طرح ها و رنگ های متفاوت و در نظر گرفتن انواع سلیقه ها را تولید و عرضه کنند.

این رو فروشی ها معمولا در سایز های مختلفی تولید می گردند که به شرح زیر می باشد: رو فرشی3 متری/ رو فرشی 6متری/ رو فرشی9 متری /رو فرشی 12متری

قيمت روفرشي بسته به نوع و جنس و طرح انها متفاوت میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *