پارچه مناسب برای دوخت روفرشی کشدار

روفرشی‌ های کشدار در بازار به صورت متنوعی در جنس‌های مختلف در دسترس هستند. این تنوع در جنس و کیفیت آنها به پارچه‌ای که برای ساخت آنها استفاده می‌ شود بستگی دارد. هرچه پارچه کیفیت بیشتری داشته باشد، روفرشی نیز با کیفیت تر خواهد بود و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که پارچه‌ مناسب برای دوخت روفرشی کشدار چه نوع پارچه‌ای است و بهتر است که چه ویژگی‌ هایی داشته باشد؟

در این مطلب به معرفی برخی پارچه های مناسب برای دوخت این محصول خواهیم پرداخت پس همراه ما باشید.

 

پارچه مناسب برای دوخت روفرشی کشدار

از آنجایی که کیفیت روفرشی کشدار از اهمیت بالایی برخوردار است باید برای دوخت آن از پارچه های خوبی استفاده شود، برای همین در ادامه به معرفی دو نوع پارچه مناسب برای دوخت روفرشی کشدار پرداخته ایم:

  • پارچه مخمل شانل: یکی از بهترین پارچه هایی که برای دوخت روفرشی کشدار استفاده می شود، این نوع پارچه بوده که بافت آن مخملی بوده و بسیار نرم و لطیف می باشد. از مهم ترین ویژگی های این پارچه دوام بالای آن بوده که باعث می شود تا مدت ها خراب و پاره نشود. علاوه بر این موارد این پارچه هم با دست و هم داخل لباسشویی قابل شستشو می باشد و از همه مهمتر بافت آن بعد از شستشو دچار تغییر نمی شود.
  • پارچه ابریشمی: این پارچه یکی دیگر از پارچه هایی است که برای دوخت روفرشی کشدار استفاده می شود و از مهم ترین ویژگی های آن می توان به نرمی و لطافت زیاد در کنار طرح های فوق العاده زیبا اشاره کرد. ظاهر براق و چشم نواز آن توجه هر شخصی را به خود جلب می کند و همین باعث محبوبیت آن شده است. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید قیمت بالای این پارچه و دقت بالا در شستشو آن می باشد.

پارچه مناسب برای دوخت روفرشی کشدار

نکات مهم در انتخاب پارچه مناسب برای روفرشی کشدار

بعد از انتخاب نوع پارچه بهتر است به موارد دیگری نیز توجه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید به عنوان مثال تراکم پارچه یکی از موارد بسیار مهم بوده چون هرچه تراکم پارچه بیشتر باشد، دوام آن نیز بیشتر خواهد بود و قطعا پارچه های بادوام تر انتخاب مناسب تری هستند.

گزینه دیگری که می توان به آن توجه کرد، وزن پارچه است و معمولا پارچه های سنگین تر از پارچه هایی که سبک تر هستند، مقاومت و دوام بیشتری دارند پس می توان به این نتیجه رسید که پارچه ها با تراکم بالا و وزن بیشتر انتخاب بهتری هستند.

 

قیمت روفرشی کشدار چقدر است؟

هنگام خرید روفرشی کشدار قطعا شما با قیمت های مختلفی مواجه خواهید شد و شاید این سوال برایتان ایجاد شود که چه فاکتورهایی در قیمت تاثیر گذار هستند؟!

قطعا مهم ترین عامل نوع پارچه استفاده شده است چون بعضی از پارچه ها به دلیل کیفیت بالا و طرح های زیبا دارای قیمت بیشتری هستند. مورد دیگری که می تواند بر قیمت تاثیر بگذار اندازه و سایز روفرشی بوده که معمولا سایزهای بزرگ تر دارای قیمت بیشتری می باشند.

علاوه بر‌موارد بالا، نوع دوخت، برند و نوسانات بازار در قیمت روفرشی کشدار نیز تاثیر گذار هستند اما به طور کلی شما می توانید روفرشی های کشدار را با بهترین قیمت ها در مجموعه ما بیابید.

قیمت روفرشی کشدار

خرید روفرشی کشدار از مجموعه رادفرش

با توجه به مطالب بالا می توان به این نتیجه رسید که استفاده از پارچه مناسب برای دوخت روفرشی کشدار بسیار مهم بوده و اگر پارچه مناسبی استفاده نشده باشد، روفرشی کیفیت و دوام کافی را نخواهد داشت.

روفرشی های موجود در مرکز فروش رادفرش از بهترین پارچه ها تولید شده اند و همین باعث شده تا مشتریان رضایت کافی از خرید خود داشته باشند.

پس اگر به دنبال خرید روفرشی هایی هستید که دارای طرح های زیبا، قیمت عالی و کیفیت بالا باشند، مجموعه ما را به خاطر بسپارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *