نرخ روفرشی 12 متری یزد با توجه به کیفیت و رنگ بندی محصولات تعیین می‌شود. کاشی یزد یکی از با کیفیت ترین محصولات می باشد به همین دلیل در بازارهای فروش سراسر کشور به صورت گسترده عرضه می‌شود. عرضه مستقیم بدون واسطه این محصولات توسط کارخانجات تولیدی به تمامی بازارهای فروش باعث می‌شود که نرخ و قیمت این محصولات بسیار واقعی و برای مصرف کننده به صرفه باشد. روفرشی های یزد در سایز ها و اندازه های مختلف از جمله ۶ متری، ۱۲ متری و ۹ متری ارائه می‌شود.

نرخ روفرشی 12 متری یزد

چند ویژگی روفرشی صادراتی

چند ویژگی روفرشی صادراتی روفرشی صادراتی بسیار با کیفیت می باشد و طرح‌های این محصولات به گونه‌ای است که مشتریان خارجی را نیز به خود جلب می نماید. جنس به کار برده شده در این رو فرشی ها معمولاً از ابریشم خالص می باشد به همین دلیل فوق العاده با کیفیت و با دوام هستند.

رنگ بندی این محصولات متنوع می باشد و علاوه بر این رنگ این محصولات به گونه ای است که ثابت هستند و بعد از شستشو کیفیت و رنگ آنها به هیچ عنوان تغییر پیدا نمی کند. این محصولات به گونه ای هستند که به صورت کامل به فرش می چسبند و به هیچ عنوان حرکت نمی کنند.

شایان ذکر است که طرح‌های محصولات فوق العاده جذاب و شکیل می‌باشند و بسیاری از این رو فرشی ها با طرح های فرش وارد بازار شدند و علاوه بر این اجناس آنها کش دار می باشد. نوع دوخت این روفرشی ها بسیار محکم می باشد و دور تا دور روفرشی های صادراتی توسط نخ های هم رنگ آن دوخته شده است.

کیفیت و جنس این پارچه ها به گونه ای می باشد که هیچ‌گونه آلودگی مواد غذایی به آن نمی چسبد و می‌توان به راحتی این محصولات را شستشو داد و بعد از شستشو به صورت کامل تمیز می شوند و در زمان‌های بسیار کوتاهی محصول مورد نظر خشک می‌شود. طرح های گلدار این محصولات بسیار زیبا هستند. بسیاری از این محصولات را می توان هم توسط ماشین های لباس شویی و هم به صورت دستی شستشو داد.

قیمت روفرشی ۱۲ متری صادراتی

قیمت روفرشی ۱۲ متری صادراتی قیمت روفرشی صادراتی با توجه به کیفیت بالای محصولات در مقایسه با روفرش های معمولی کمی بالاتر است. در بازار روفرشی داخلی این محصولات به صورت عمده و گسترده به فروش می رسند.

قیمت روفرشی ۱۲ متری توسط کارخانجات تولیدی و همینطور صادرکنندگان تعیین می‌شود و علاوه بر این هزینه بسته بندی و هزینه حمل و نقل این محصولات بر قیمت نهایی افزوده می‌شود و در نهایت کشورهای وارد کننده باید این هزینه و قیمت ها را بپردازد. کشورهای خارجی سفارشات خود را در حجم های بسیار انبوه از طریق سایتهای شرکتهای تولیدی ثبت می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *