مرکز خرید و فروش روفرشی مخمل ابریشم

ثبت سفارش روفرشی مخمل ابریشم در تعداد عمده و جزئی به دو روش معمول اینترنتی و حضوری امکان پذیر است. در ثبت سفارش روفرشی کشدار و یا روفرشی طرح افشان در تعداد عمده خریدار از درصد تخفیفی بیشتری بهره مند خواهد شد، زیرا قیمت مناسب تر از مزایای خرید و ثبت عمده سفارش است. پس از ثبت سفارش روفرشی مد نظر، این امکان وجود دارد که آن را درب مکان مورد نظر تحویل بگیرند.

نکاتی درباره شستشوی روفرشی ساده

نکاتی درباره شستشوی روفرشی ساده

روفرشی مخمل ابریشم و نگهداری از آن کار بسیار سختی نیست ولی اگر درست نگهداری و استفاده نشود ممکن است آسیب جدی به روفرشی برسد و غیر قابل استفاده شود. در این متن می خواهیم به نکاتی درباره نگهداری مناسب روفرشی ماشینی اشاره کنیم که عبارتند از:

بعضی از روفرش های ماشینی به دلیل داشتن پرز زیاد باعث پخش شدن پرز ها در سطح لوازم منزل می شود و برای رفع این مشکل باید دستمال یا اسفنجی مرطوب پرز های اضافی را از سطح روفرشی جمع کنید. این کار نباید به شدت و خشن انجام شود.

وقتی مایعی شیرین یا قهوه و چای بر روی سطح روفرشی ریخت باید سریعا محل مورد نظر را با آب و شوینده غیر اسیدی همچون شامپو فرش تمیز کنید تا مایع شیرین به اعماق روفرشی نفوذ و خشک نشود و رنگ چای و قهوه باعث ایجاد لک نشود.

برای شستشوی روفرشی های ماشینی در فصل زمستان بهتر است فرش را به قالیشویی ها بسپرید چون در فصل زمستان به دلیل سرما روفرشی زود خشک نمی شود و دچار پوسیدگی و بوی بد می شود. قالیشویی ها را دستگاه های پیشرفته بزرگ می توانند قسمت اعظم آب های درون روفرشی را گرفته و به سرعت روفرشی را خشک کنند.

وقتی قصد دارید از یک روفرشی ماشینی به مدت زیاد استفاده نکنید و آن را در انباری منزل نگهداری کنید، باید مکانی خشک و بدون رطوبت انتخاب کنید چون رطوبت باعث پوسیدگی روفرشی و قارچ زدگی ریشه های روفرشی می شود.

پس برای نگهداری هر چه بهتر روفرشی باید آن را در محلی خشک و عاری از رطوبت نگهداری کنید و هر از گاهی فرش را بیرون آورده و باز کنید تا به اصطلاح فرش هوا بخورد و دوباره جمع کنید.شستشوی روفرشی ایرانی، در هنگام شستشو حتما به شانه های روفرشی، پرز های آن ها دقت کرده و با شامپوهای مخصوص این روفرشی ها را شستشو دهید.

طرح جدید روفرشی ساده

طرح جدید روفرشی ساده

جدید ترین قیمت روفرشی ماشینی در نمایندگی های عرضه کننده این محصول موجود می باشد مشتریان بهتر است که روفرشی ماشینی مورد علاقه خود را به صورت عمده و بدون واسطه تهیه کنند در این صورت محصول با قیمت مناسبی تهیه خواهد شد.

خرید ارزان روفرشی های جدید با این روش در سطح کشور امکان پذیر بوده است. در روفرشی های ماشینی دو پودی در روفرشی مشاهده نمی شود. در پشت روفرشی جدید سرنخ نیز مشاهده نخواهد شد. که این دو مورد کیفیت بالای روفرشی را نشان می دهد. مشتریان در موقع خرید به این موارد نیز به خوبی دقت می کنند.

دیگر نیاز نیست که به دنبال روفرشی های بی کیفیت و گران باشید شما عزیزان می توانید با خرید این روفرشی های ماشینی نه متری ، با قیمت مناسب، به محل مورد نظر خود زینت دهید. فروش انواع روفرشی طرح جدید و مدرن ماشینی ۶ متری، با قیمت فوق العاده برای مشتریان عزیز در طرح ، رنگ، سایز و ابعاد انجام می شود.

روفرشی دستباف محلی در طرح های سنتی، گنبد، لچک و … وجود دارد. این طرح ها برگرفته از نمونه های قدیمی می باشد و برخی نمونه ها نیز تلفیقی از طرح های قدیم و جدید است. بافت روفرشی قالیچه توسط افرادی هنرمند و با تجربه انجام می شود و بسیار با نظم و دقیق می باشد.

این روفرشی ها دارای طراحی و سبک های بسیار جذاب و دلنشین بوده و مخاطبان زیادی را مجذوب خود کرده است. استفاده از الیاف مخمل ابریشم و درجه یک باعث می شود این روفرشی ها در برابر شست و شو مقاومت بسیار خوبی داشته باشند. طرح های مختلف روفرشی را می توانید برای دکوراسیون های مختلف استفاده کنید.

این روفرشی ها جذابیت فضا و دکوراسیون را دو چندان می کنند. انواع این روفرشی ها در پرز بلند و پرز کوتاه در طرح های برجسته و ساده وجود دارند که هر کدام جذابیت خاص خودش را داشته و بسیار پرطرفدار می باشد. تهیه و سفارش انواع روفرشی محلی دستباف بسیار ساده و آسان می باشد. این روفرشی ها علاوه بر زیبایی دوام و کیفیت جنس عالی و درجه یک دارند.

مزایای استفاده از روفرشی تک رنگ

مزایای استفاده از روفرشی تک رنگ

امروزه که سلیقه چیدمان خانه های ایرانی به سمت چیدمان مدرن کشیده شده و روفرشی های ماشینی تک رنگ نیز همچنان با زیبایی ها و تنوع های زیاد محبوبیت خود را در سلیقه تمام افراد حفظ نموده اند و تمام خانواده های ایرانی از روفرشی های ماشینی در چیدمان خود استفاده می کنند.

با این وجود برای چیدمان منزل با روفرشی ماشینی تک رنگ و ایجاد یک چیدمان مدرن روفرشی های تک رنگ لوکس طرفداران زیادی را به دست آورده اند، روفرشی های لوکس به دلیل طراحی خاصی که دارند و در میان روفرشی های ماشینی از ویژگی های خاصی بر خوردار هستند.

این روفرشی های تک رنگ مورد پسند اکثر افراد با سلیقه های متفاوت برای استفاده در یک چیدمان مدرن قرار گرفته اند با این که روفرشی های تک رنگ ساده در هزار طرح مختلف بافته شده اند اما اگر بخواهیم یک چیدمان مدرن را با ترکیبی از روفرشی های ماشینی طراحی کنیم بهترین گزینه انتخاب روفرشی های تک رنگ لوکس بوده است.

، درکنار کیفیت بسیار بالای روفرشی تک رنگ چیدمان مدرن بیشتر به چشم آمده و زیبایی خود را تقویت میکند و فضایی ارامش بخش در عین حال شاداب را به وجود آورده است.

قیمت روفرشی ماشینی نه یاچند متری بر اساس مواد اولیه، دستگاه های بافت، نیروی انسانی و همچنین بخش تکمیل تعیین می شود انواع روفرشی ماشینی ،به صورت نقد و اقساط با قیمت بسیار مناسب برای مشتریان قابل خرید می باشد فروش روفرشی های ماشینی به صورت عمده و تکی برای مشتریان عزیز قابل انجام است.

پخش کننده روفرشی مخمل ابریشم

این روفرشی ها در طرح ، اندازه ، سایز و رنگ های مختلفی تولید می شوند که شما عزیزان می توانید به صورت دلخواه برای محل مورد نظر خودتان آن را انتخاب کنید. امکان خرید به صورت حضوری و نیز غیر حضوری ، با پرداخت هزینه درب منزل، دارای گارانتی و ضمانت کالا، مهلت تست وجود دارد.

در نظر داشته باشید که هر چه شانه و تراکم روفرشی بالاتر باشد، قیمت این روفرشی ها بالاتر می رود برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز قیمت، این ررشی ماشینی های شیک و همچنین دیگر روفرشی های ماشینی چند متری، در سایز و اندازه های مختلف، شما عزیزان می توانید با مشاوران و یا همکاران ما در ارتباط یا تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *