روفرشی یکی از وسیله پر کاربرد برای کسانی که فرش روشن دارند و یا خانواده پر جمعیتی هستند. روفرشی در طرح ها و نقش های زیبایی وجود دارد. این کالا در سایز های: دوازده متری، نه متری، شش متری و سه متری وجود دارد که متناسب با مکان مورد نظر انتخاب می شود روفرشی لبه کشدار یکی از جدید ترین نوع روفرشی است. مرکز تولید روفرشی لبه کشدار دارای محصولی با کیفیت بالامی باشد که به روش های مختلفی آن را ارائه می دهد.

مرکز تولید روفرشی لبه کشدار

روش صحیح استفاده از روفرشی لبه کشدار

روش صحیح استفاده از روفرشی لبه کشدار همانطور که می دانید روشی تنوع بسیار زیادی در جنس و رنگ بندی دارد. روفرشی لبه کشدار امروزه به وجود آمده است در این نوع روفرشی سعی شده است تمام نقص های دیگر روفرشی گرفته شود و یکی از ایده آل ترین نوع روفرشی ارائه داده شود. روفرشی لبه کشدار به روش خاصی استفاده می شود در ادامه مطلب روش صحیح استفاده از روفرشی لبه کشدار را برایتان بازگو می کنیم که عبارت اند از:

  • اولین و مهمترین کاری که می توانید برای استفاده از این روفرشی انجام دهید این است که انتخاب درستی کنید برای هر فرش با هر متراژ روفرشی مناسبی وجود دارد باید متناسب با آن روفرشی را انتخاب کنید.
  • فرش را کاملا مرتب و صاف می کنید بدون اینکه اصلا تا شده و یا کج باشد سپس روفرشی را کاملا باز کرده و روی فرش می اندازید بعضی از روفرشی ها در قسمت وسط نیز دارای کش هستند ولی بعضی از روفرشی ها در چهار گوشه کش دارند.
  • ابتدا از یک گوشه شروع می کنید و روفرشی را کاملا باز می کنید سپس کش روفرشی را کاملا زیر فرش می برید به طوری که روی فرش فقط نقش روفرشی باشد به همبن ترتیب چهار گوشه را کاملا درست می کنید.
  • روفرشی لبه کشدار همانطور که انداختن آن راحت است شستن و پهن کردن آن نیز راحت است این روفرشی اصلا تکان نمی خورد و کاملا به فرش می چسبد و کزیبایی اتاق را دو چندان می کند.

عرضه کننده روفرشی لبه کشدار

عرضه کننده  روفرشی لبه کشدار عرضه کننده روفرشی لبه کشدار به روش های گوناگونی این وسیله رادر شهر های مختلف ایران با قیمت کاملا یکسان به فروش می رساند. روفرشی لبه کشدار کار بسیار هنرمندانه و هوشیارانه از طریق مهندسین خوش ذوق ایرانی است. این وسیله کاربردی یکی از نیاز های اساسی جهیزیه عروس است.

نه تنها موجب تنوع در فرش می شود بلکه باعث تمیز ماندن فرش می شود. عرضه کننده به خاطر سیل تقاضای زیادی که این محصول دارد آن را از طریق سایت زیر نیز به فروش می رساند خریداران می توانند با مراجعه به سایت و دیدن انواعطرح های روفرشی لبه کشدار یکی از آن ها را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *