روفرشی شیک در حقیقت نوعی پوشش است که از لحاظ ظاهری دارای شباهت‌های زیادی به فرش می ‌باشد اما دارای وزن کمتری نسبت به فرش خواهد بود و به همین جهت شستشویی آن ساده‌تر است. از این رو جهت کاور نمودن فرش‌ها از انواع روفرشی‌های شیک استفاده می‌نمایند و امروزه با توجه به تقاضای بسیار زیاد مشتریان توسط مرکز تولید روفرشی شیک در تنوع رنگ‌ها و مدل‌ های گوناگون طراحی و تولید خواهند شد و به صورت‌های مختلفی در اختیار مشتریان قرار داده می‌‌ شوند.

مرکز تولید روفرشی شیک

روفرشی شیک چه طرح هایی دارد؟

روفرشی شیک چه طرح هایی دارد؟ روفرشی شیک چه طرح هایی دارد؟ یک روفرشی خوب از چه ویژگی های برخوردار خواهد بود؟

از جمله پارچه های شیکی که استفاده بسیار بالایی جهت مراقبت از انواع فرش ها دارد روفرشی می باشد که از ضخامت های متنوعی برخوردار هستند و با استفاده از تنوع گوناگونی از طرح ها و رنگ ها تولید خواهند شد.

معمولا استفاده از این روفرشی ها بر روی فرش موجب می شود تا از تابش مستقیم نور خورشید به آن جلوگیری نماید و بدین ترتیب مانع از هر گونه رنگ رفتگی فرش ها گردد.

این محصول از خواب فرش در مقابل هر گونه ضربه و پا خوردگی محافظت می کند و اجازه نمی دهد تا فرش ها به راحتی دچار گرد و خاک گردند.

بدین ترتیب نیاز به شستشویی فرش ها تا مدت ها نخواهد بود و در صورت کثیفی به راحتی روفرشی ها را می شویند و بدین ترتیب به عمر فرش نیز اضافه می گردد.

استفاده از روفرشی های شیک در تنوع رنگی بالا از سائیدگی فرش تا مدت ها جلوگیری می کند و همچنین به خوبی عیوب فرش را می پوشاند و زیبایی و جذابت فوق العاده ای به فرش ها خواهد داد.

امروزه انواع روفرشی های شیک در تنوعی از طرح ها تولید می گردد که از جمله طرح های این روفرشی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روفرشی شیک طرح سنتی
  • روفرشی طرح کاشی
  • روفرشی طرح گلدار برجسته
  • روفرشی طرح عروسکی مخمل
  • روفرشی طرح فانتزی ابریشمی
  • روفرشی دور کش دار طرح خشتی

توزیع کننده انبوه روفرشی شیک

توزیع کننده انبوه روفرشی شیک امروزه انواع روفرشی های شیک و جذاب در تنوعی از رنگ ها و طرح ها تولید خواهند شد که دارای جذابیت فوق العاده ای خواهند بود و بسیاری از افراد برای دادن جذابیت بالا به منازل و مکان های گوناگون به استفاده از این روفرشی های شیک می پردازند.

بنابراین توزیع کننده روفرشی شیک به شیوه های متعددی به عرضه انبوه این محصولات در بازار می پردازد که از جمله روش های توزیع آن می توان به فروش حضوری و اینترنتی آنها اشاره کرد.

معمولا خرید اینترنتی انواع روفرشی های شیک موجب حذف واسطه ها، صرفه جویی در زمان و … خواهد شد و به همین جهت بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *