روفرشی ها پارچه هایی هستند که روی فرش پهن می کنند تا فرش ها دیر تر کثیف شوند و به نحوی از فرش محافظت کند.روفرشی ها در طرح های گوناگون و متنوعی با پارچه های متفاوتی دوخت می شوند که هر کس بر حسب سلیقه خود انتخاب می کند. روفرشی کشدار گرگان نوع جدیدی از این روفرشی هاست که دور تا دور آن کش دارد و باعث می شود این روفرشی تا نشود و ظاهر زیبایی داشته باشد با جست و جو در اینترنت و بررسی سایت های معتبر می توانید با آنها آشنا شوید

مرکز توزیع روفرشی کشدار گرگان

اطلاعاتی درباره طرح روفرشی کشدار

اطلاعاتی درباره طرح روفرشی کشدار تولید روفرشی در گرگان انجام می شود و از این کارخانه ها روفرشی های زیبا و مخمل به بازار عرضه می شود که دوام و استحکام بالای دارد و همچنین به دلیل وجود نخ های زیبا و خوشرنگ ظاهر زیبایی به فرش می بخشد. طرح های قدیمی و جدید آن ها و همچنین نرمی و لطافتشان مردم را به خرید از آن ها تشویق می کند.

برای تهیه این روفرشی ها می توانید از طریق سایت های معتبر اینترنتی اقدام کنید و از طریق این سایت ها سفارش خرید خود را ثبت کنید و خریدی بدون واسطه و مستقیم از تولیدی را انجام دهید که باعث صرفه جویی در زمان شده و همچنین بهای کمتر محصول خریداری شده،می شود و می توان خرید خود را درب منزل تحویل گرفت.

با خرید یک روفرشی کشدار و زیبا می توانید فرش های کهنه خود را نو جلوه دهید و دکور خانه را با هزینه کمتر عوض کنید. این روفرشی از ریشه های فرش نیز محافظت می کند و به راحتی می توان روی آن جارو برقی کشید.

تولید روفرشی کشدار گرگان

تولید روفرشی کشدار گرگان انواع روفرشی های مخمل و ابریشم وجود دارد که هر کدام به نوبه خود زیبایی خاصی به فرش می دهد.و ضخامت بالایی دارند و از مقاومت بالای نیز برخوردار هستند جدا از بخش کیفیت این روفرشی ها اندازه های محتلفی نیز دارند ودر اندازه های ۶، ۹ و ۱۲ متری تولید می شوند و هر کسی به نسبت سایز فرش خود،روفرشی مناسبی تهیه می کند.

صادرات این روفرشی ها به کشورهای دیگر نیز از طریق سایت های موجود در اینترنت انجام می شود و خریداران می توانند سفارش خرید عمده خود را از طریق اینترنت ثبت کنند و در بازه زمانی محدودی این خرید خود را درب منزل تحویل بگیرند. این روفرشی ها در تمام سایز ها صادر می شوند اما از میان آن ها صادرات سایز ۱۲ متری بیشتر است و تقاضا برای خرید آن زیاد است. و هدف از این فروش های اینترنتی جلب رضایت مشتری است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *