یکی از مواردی که باعث می شود از کودکی دید بدی به روفرشی ها داشته باشیم، حرکت کردن آن ها پس از پهن شدن روی فرش ها می باشد. از آن جایی که فرش قابلیت نرمی و لطافت دارد و از طرفی دیگر روفرشی هم از بافت ملایمی دوخته شده است، زمانی که این دو بر روی یکدیگر قرار می گیرند، با راه رفتن افراد روی آن، روفرشی لغزیده و شمایل نامطلوبی می گیرد. به همین خاطر افراد خانواده، اللخصوص مادر بایستی مدام آن را کشیده و صاف کند. این موضوع همه ی اهالی خانه را کلافه می کند! در همین راستا کمپانی های تولید کننده ی این محصول، اقدام به تولید محصولاتی کرده اند که این معضل را مرتفع کرده است. روفرشی مدل فرش ، محصولاتی هستند که در جناحین خود چند سانتی متر اضافه تر از ابعاد استاندارد دارند. در این قسمت های اضافه، کش های قوی و محکمی در دورتادور روفرشی دوخته شده است، تا زمانی که روفرشی را روی فرش انداختید، کش ها به زیر فرش رفته و کاملا روی فرش فیت می شوند. این ایده ی خلاقانه باعث می شود که دیگر به هیچ عنوان محصول از روی فرش به اصطلاح عامیانه سُر نمی خورد. مزیت دیگری که این محصول دارد، این است که محصولات در ابعاد استاندارد و روتین فرش های ماشینی و دستی تولید می شود. امروزه فرش ها اغلب در مساحت های 6، 9 و 12 متری بافته می شوند. در همین راستا روفرشی ها هم دقیقا به همین ابعاد تولید می شوند.

مراکز پخش روفرشی مدل فرش 9 متری

نوع بافت روفرشی مدل فرش

نوع بافت روفرشی مدل فرش روفرشی مدل فرش افراد بسیاری را به سمت و سوی خود می کشاند چرا که مزایای آنها بسیار زیاد است. به عبارتی می توان گفت برخی از مزایای روفرشی دور کش دار ترک عبارتند از: از فرش در برابر نور مستقیم خورشید که باعث رنگ رفتگی فرش می شود محافظت می کند. خاب فرش همچنان حفظ می شود و بافت آن بر هم نمی خورد. فرش همچنان تمیز باقی می ماند و نیاز به شستن آن کم می شود. از سوخته شدن و پاره شدن فرش در اثر عوامل مختلف جلوگیری می شود. تنوع رنگ و طرح در این مدل روفرشی بسیار گسترده می باشد. به آسانی جمع نمی شوند، سر نمی خورد و ثابت می ماند. جنس آنها ابریشم و مخمل می باشد و ظاهری مجلل دارند و می توانند فضایی آراسته را برای افراد به ارمغان آوردند. نکته: تمامی این عوامل دست به دست هم داده که در زمان خرید روفرشی ترک کشدار ، مشتریان تنها به این مدل روفرشی ترکیه ای تکیه کنند. قیمت روفرشی ترکیه ای متناسب با سایز و نخ های به کار رفته در آنها متنوع می باشد و جایگاه بسیار ویژه ای را به خصوص در سالیان اخیر در بازارهای ایرانی به خود اختصاص داده است. در مقابل مزایای این محصولات می توان به معایب آن نیز اشاره کرد که از جمله آنها: پارچه آنها نازک می باشد و بیشتر جلوه زیبایی ظاهری و تزیینی دارد. قیمت آنها نسبت به سایر روفرشی هایی که در داخل کشور تولید می شود بیشتر است.

خرید روفرشی مدل فرش بدون واسطه

خرید روفرشی مدل فرش بدون واسطه

مهم ترین مراکزپخش روفرشی مدل فرش در تهران و شهرستان های مختلف را می توان اینگونه نام برد: مرکز فروش روفرشی مستقر در بازارهای شهری و بازارچه های کوچک و بزرگ بازار تهران روفرشی و پخش روفرشی در کرج که فروش عمده انواع روفرشی را عهده دار می باشند. نمایندگی های معتبر تولیدی روفرشی مانند روفرشی مخمل و روفرشی کش دوزی شده مراکز تجاری خصوصی و دولتی عرضه کننده اقسام روفرشی ایرانی و خارجی مارکت های اینترنتی فعال در حوزه فروش مدل های مختلف روفرشی ۱۲ متری و روفرشی تهران فروشگاه های مجازی که در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، ایتا و برنامه هایی از این دست با راه اندازی پیج های جالب و تجاری فروش این محصولات را انجام می دهند.

برای خرید روفرشی ترک برای خریدارانی که قصد خرید روفرشی مدل فرشبه صورت عمده را دارند، اما نمی توانند به هر مرکز خریدی هم بابت سفارشاتشان اعتماد کنند. ما برای این گروه از خریداران عمده، پیشنهادات خوبی را داریم که می تواند کاملاٌ به نفع آن ها باشد. برای تهیه روفرشی های مدل فرش با اطمینان و آسودگی خاطر، بهترین و عاقلانه ترین راه، مراجعه به نمایندگی روفرشی ترک می باشد. چرا که اینگونه مراکز، نزد همه مشتریان و یا خریداران شناخته شده بوده و می توانند اطمینان و اعتمادی را که باید به آن ها منتقل کنند. بنا براین با مراجعه به نمایندگی های فروش، نه تنها خرید مطمئن نصیب خریداران برای تهیه روفرشی شده، بلکه مدل های متعددی از روفرشی ترک را پیش رویشان قرار می دهد. مدل هایی مانند: روفرشی کشدار ترک روفرشی ساده ترک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *