روفرشی کشدار ترک به راحتی بر روی انواع موکت، فروش و زیر انداز های مختلف فیکش می شود. رو فرشی ها از نخ های بادوام و محکمی توسط ماشین های بافنده تولید می شود. روفرشی طرح ها و رنگ ها زیبایی دارنده و می توانند با انواع دکور های منزل ست شوند. روفرشی کشدار یک محصول جدید است که قابلیت ویژه ای داشته و از سایر محصولات مشابه آن را متمایز کرده است. این محصول در تمامی فروشگاه های عرضه کننده ی زیر انداز ها و هم چنین نمایندگی های تولید کننده به فروش می رسد. مراکز خرید روفرشی کشدار ترک

طرح جدید انواع روفرشی کشدار

طرح جدید انواع روفرشی کشدار رو فرشی همان طور که از نامش پیداست، یک رویی است که بر روی فرش ها قرار می گیرد. مانند فرش، این کالا اندازه های مختلفی دارد و در اندازه های 6 و 9 و 12 متری تولید می شوند. روفرشی بر خلاف فرش ها هیچ گونه پرزی نداشته و هنگام پهن شدن روی زیر انداز ها لیز خورده و حرکت می کند.

برای رفع این مشکل سازندگان یک روفرشی جدید با امکانات ویژه ای تولید کرده اند. بدین صورت که در کناره های پشتی روفرشی کش های مخصوص تعبیه شده است، که گوشه ها و کناره های فرش در کش ها قفل شده و باعث می شود که فرش و رو فرشی کاملا در کنار هم قرار گیرند و جدا نشوند.

طرح های مختلفی برای رو فرشی ها انتخاب شده است، بعضی از ان ها به زیبایی فرش های دست بافت هستند. طرح های فانتزی و مدرن از جمله طرح های عروسکی، اشکال هندسی نیز برای این محصول وجود دارد. انواع روفرشی کشدار طرحی متفاوتی با سایر رو فرشی ها دارد

این محصول علاوه بر اینکه یک پارچه ی بافته شده است، استحکام بیشتری دارد، تا کش ها در کنار ان قرار گرفته و هنگام کشیده شدن هیچ گونه فشار به بافت پارچه نیاید و رو فرشی از هم گسیخته نشود.

صادرات عمده روفرشی کشدار ترک

صادرات عمده روفرشی کشدار ترک در کشور ما کارخانه هایی با دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته وجود دارند و روفرشی های مختلفی را با بهترین کیفیت تولید می کنند. به همین سبب در تولید این کالا کشور ما کاملا خودکفا است. کیفیت محصولات تولیدی و کاربرد بسیار خوب آن ها سبب شده است تا این محصول علاوه در بازار های داخلی، در بازار های خارجی نیز پر فروش باشد.

کشور های مختلف متقاضی رو فرشی های متعدد اعم از ساده، طرح دار و کشدار می باشند. صادرات روفرشی توانسته است، کمک چشم گیری به رشد اقتصادی کند. هم چنین تراز اقتصادی مثبت شده است. روفرشی های صادراتی محصولات با کیفیت و درجه یک ایرانی را به بازار بین المللی به خوبی معرفی می کند.

1 دیدگاه

  • من از سایتتون خرید کردم و واقعا محصولاتتون خوب و با کیفیت بودن متشکرم ازتون و به همه پیشنهادش می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *