قیمت کاور فرش مخمل برای مصرف کنندگان گرامی بسیار مناسب بوده و افرادی که به زیبایی منازل خود اهمیت می دهند می توانند با خرید این محصول در طرح ها و رنگ های مختلف، لذت بسیاری را از استفاده از آن تجربه کنند. این محصول با بهره گیری از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و با استفاده از الیاف مرغوب مخمل تولید شده و در بسته بندی های استاندارد روانه بازار می شود. قیمت کاور مخمل بسته به نوسانات نرخ ارز، متراژ، نوع بسته بندی و حجم خرید آن متغیر است اما با خرید مستقیم این محصول می توان آن را با پرداخت هزینه کم تری تهیه نمود.

قیمت کاور فرش مخمل

مشخصات کاور فرش مخمل چیست؟

مشخصات کاور فرش مخمل چیست؟

کاور فرش مخمل از طرح های به روز مانند کلاسیک و مدرن برخوردار است، به همین جهت می تواند گزینه مناسبی برای کسانی که دوست دارند دکوراسیون داخلی منزل خود را جذاب تر کنند باشد. دور دوزی کاور فرش مخمل توسط چرخ های مخصوص و با نظارت افراد مجرب و کار بلد صورت می گیرد، به همین جهت موجب شده تا سطح کیفی این محصول بالا تر باشد.

کاور فرش مخمل دارای ضخامت مناسبی است و می تواند به خوبی از فرش های گران بها و نفیس شما در برابر عوامل محیطی و فیزیکی محافظت کند. این محصول در انواع 6، 9 و 12 متری یافت می شود و شما می توانید با در نظر گرفتن متراژ فرشتان مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید.

این کاور به هیچ وجه دچار چین خوردگی و حرکت نمی شود و به طور کاملاً فیکس بر روی فرش ها باقی می ماند، همچنین در اثر شست و شو رنگ خود را از دست نمی دهد و تا مدت های طولانی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول بر اساس بهترین متریال های روز دنیا تولید می شود و علاوه بر بازار های داخلی، در بازار های جهانی نیز عرضه می گردد.

توزیع کاور فرش مخمل

توزیع کاور فرش مخمل

کاور فرش مخمل دارای ویژگی های منحصر به فرد و مزایای فراوانی می باشد که موجب شده پخش آن در کشور رشد چشمگیری را به همراه داشته باشد و خوشبختانه بازار خوب و پر رونقی را برای این محصول به ارمغان آورده است. توزیع کاور مخمل به صورت عمده توسط پخش کننده آن، یکی از فعالیت های بسیار سود آوری به شمار می آید که موجب شده در کاهش میزان قیمت نهایی این محصول تأثیر فراوانی داشته باشد.

چنان چه شما هم قصد خرید این محصول را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید، می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع نمونه های این محصول، سفارش خود را ثبت کنید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر، می توانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *