در حال حاضر کاور فرش در ابعاد، اندازه، کیفیت و قیمت متنوع در بازار عرضه می گردد که در ابعاد ۶، ۹ و ۱۲ متری وجود دارند و قیمت کاور فرش بر حسب اندازه فرش، کیفیت، طرح های ایجاد شده بر روی کاور، جنس عالی، عرضه مستقیم و بدون واسطه، استاندارد بودن کاور و دیگر موارد متغیر است که از کاربردهایس زیادی برای استفاده در انواع فرش ها برخوردار می باشد.

قیمت عمده کاور فرش با کیفیت

بررسی کیفیت دوخت کاور فرش

بررسی کیفیت دوخت کاور فرش

امروزه انواع کاور فرش تنوع دوخت زیادی دارد و یکی از مدل های مناسب آن کاور کشدار است که جهت تمیز نگه داشتن فرش و نیز برای جلوگیری از آسیب های احتمالی مانند: ساییدگی فرش، لکه فرش و غیره از آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که با کیفیت عالی و قیمت مناسب در بازار عرضه می شود.

امروزه انواع کاور فرش ساده در مدل های مختلف با کیفیت مرغوب تولید می شوند که با توجه به بافت های زیبایی که دارد می تواند در چیدمان منزل بسیار جذاب ظاهر شود که اغلب در سبک های مدرن، ساده، معمولی، کشدار، بچه گانه و غیره در بازار با تنوع کیفیت، قیمت و برند به چشم می خورند و بسته به سلیقه و نوع کاربرد متفاوت بوده و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد که طرفداران زیادی دارد.

لازم به ذکر است از مزیت ها و خواص منحصر به فرد استفاده از انواع کاورهای فرش می تواند گزینه مناسبی جهت پوشش عیوب فرش باشد و همچنین باعث صرفه جویی در هزینه ها برای خرید فرش نو و جدید می شود که با دوخت و دوزهای عالی در تنوع طرح های خاص توانسته مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد.

بازار خرید کاور فرش ایرانی

بازار خرید کاور فرش ایرانی

همواره بازار خرید کاور فرش ایرانی بسیار گرم و پررونق است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت منصفانه توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند که از نمونه های مرغوب و بارز کاور فرش ایرانی می توان به کاور فرش اصفهان اشاره نمود که با سطح کیفی بالا در این شهر و نیز با استفاده از مواد اولیه خام و طبیعی و همچنین دوخت و دوز محکم و عالی تولید و روانه بازارهای جهانی می گردد که با خرید این محصول عمده به روش های مختلف می توان آن را با قیمت ارزانتر خریداری و مورد استفاده قرار داد.

ضمنا خرید مستقیم و بی‌ واسطه این محصول از طریق نمایندگی های عرضه فروش و نیز و از خود تولیدی این محصول یکی از بهترین نوع خرید خواهد بود زیرا مشتری می‌تواند با استفاده از این روش بهترین رو فرشی را با قیمت واقعی آن بخرد.

6 دیدگاه

  • سلام
    کاور فرش همان روفرشی های معمول و قبلی موجود در بازار است؟ یا جدیده؟
    من فرشهای دستبافت دارم و برای مواظبت از آن‌ها باید از رو فرشی استفاده کنم خواهشا توضیحات بیشتری را ارائه دهید و همچنین تصاویری از تولیدات این نوع روفرشی را
    با سپاس فراوان

  • عرض سلام و درود و خسته نباشید خدمت عزیزان در سایت رادفرش و برند راد فرش بسیار سپاسگزارم که کاور فرش های با کیفیت زیبا و درجه یک با قیمت مناسب برای ما ارسال کرده اید درود بر شما سپاس

  • سلام وقت بخیر
    فرش ها و قالی ها خصوصا در نمونه دستباف یکی از لوازم گران قیمت خانه بحساب می آیند. از آنجایی هم که فرش و قالی به صورت روزمره مورد استفاده قرار می گیرد باید چاره ای برای محافظت از آن اندیشید. خصوصا خانواده هایی که بچه کوچک دارند یا اینکه رفت و آمد در خانه شان زیاد است، حفاظت از فرش اهمیتی دوچندان می یابد. اما با کمک کاور می توان این مشکل را بطور کامل حل کرد، بدون اینکه ذره ای از زیبایی دکوراسیون منزل تان کم شود.

  • سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

    • برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  • سلام وقت بخیر
    بنظرم ک خوبه اینکه دو رو هستش ولی این بار دوم بود ک سفارش دادم با اینکه یه هفته فاصله افتاد هم سایزش بزرگتر هم رنگش کمی متفاوت من ۲۰۰در۰ ۳۰گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *