یکی از محصولاتی که امروزه خانم ها در منزل از آن استفاده می کنند روفرشی ۹ متری می باشد که دارای جنس ها و مدل های مختلف و متنوعی می باشد.

قیمت روفرشی ۹ متری ساده

اگر بخواهیم درباره قیمت این محصول صحبت کنیم باید گفت که نمی توان یک قیمت ثابت و مشخصی بر روی آن گذاشت به این علت که قیمت ها بر اساس عواملی با همدیگر متفاوت می باشد.

یکی از عواملی که در تعیین قیمت ها نقش دارند ابعاد روفرشی، کیفیت آن، مارک مورد نظر می باشد امروزه همه خانم های خانه دار به پاکیزه بودن خانه خود اهمیت زیادی می دهند.

برایشان مهم است که محیطی را که در آن زندگی می کنند تمیز باشد از جمله وسایلی که خانم ها به آن اهمیت می دهند تمیز ماندن فرش ها می باشد.

برای این که فرش های خانه مدت طولانی تری تمیز بماند از روفرشی استفاده می کنند به طوری که با کشیدن آن بر روی فرش های منزل باعث جلوگیری از کثیف شدن آن ها می شوند.

روفرشی ها دارای انواع و اقسام مختلفی است که شما می توانید با توجه به سلیقه خود از آن ها تهیه و خریداری کنید برخی افراد طرح های شلوغ آن را دوست دارند در مقابل عده ای نیز هستند که طرح های ساده را می پسندند.

یکی از این روفرشی ها نوع ساده ۹ متری می باشد که برای فرش هایی که به اندازه ۹ متر هستند استفاده می شود و دارای طرح های مختلفی می باشد.

این محصول به علت داشتن ظاهر زیبا و شکیل خود یکی از وسیله های تزیینی برای منزل شما به حساب می آید و احساس راحتی را برای شما منتقل می کند.

دارای طرح های مختلف و متنوعی که دارند با هر دکوراسیونی هماهنگی دارند و شما می توانید برای هر خانه ای از آن استفاده کنید.

نکته بعدی که باید به آن دقت و توجه بیش تری داشته باشید نحوه شستن این کالا می باشد باید به گونه ای آن را بشویید که آسیبی به آن وارد نشود.

استفاده کردن از ماشین لباسشویی اگرچه که کار شما را راحت می کند و به خوبی آن را تمیز می کند اما شستن روفرشی با این دستگاه باعث می شود که روفرشی شما خراب شود.

پس در این حالت باید به وسیله دست آن را شست وشو دهید شاید برایتان سوال پیش بیاید که چگونه باید این کالا را با دست بشوییم؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید بگوییم که قبل از این که اقدام به شستن آن کنید ابتدا باید کثیفی هایی که بر روی آن وجود دارد به وسیله جاروبرقی از روی آن پاک کنید.

شما می توانید گردو غبارهایی که بر روی روفرشی وجود دارد تمیز کنید و نیازی به چندین بار شستن نباشد مرحله بعدی که باید انجام دهید.

برای انجام دادن این کار باید آن را درون یک وان و یا لگن بزرگ قرار دهید لگن شما باید به گونه ای باشد که روفرشی داخل آن به خوبی جا بگیرد پس باید از لگن بزرگ برای این کار استفاده کنید.

دمای آبی را که انتخاب می کنید باید به گونه ای مناسب باشد اگر آب شما زیاد داغ و یا سرد باشد باعث می شود که به محصول شما آسیب وارد شود دمای ۲۵ تا ۳۰ درجه یک دمای مناسب برای شستن آن می باشد.

استفاده کردن صابون های صنعتی برای شستن آن خودداری کنید از جمله روش های مناسبی که برای شستن وجود دارد این است که روفرشی خود را درون آب ولرم انداخته و با دست خود آن را بشویید کنید.

این کالای ۹ متری دارای طرح های سنتی و مدرنی می باشد همچنین دارای طرح هایی است که شبیه طرح فرش های دستباف و ماشینی می باشد.

امروزه روفرشی های ساده که وارد بازار شده است و طرفداران‌ زیادی نیز دارد دارای طرح های مدرن هستند این مدل از آن ها دارای فروش زیادی است و دارای جایگاه اقتصادی مناسبی می باشد.

همان طور که می دانید این وسیله در کشور ما دارای قدمت و تاریخچه بسیار طولانی می باشد که به منظور حفظ کردن از فرش های دستباف تولید می شده است.

اما از این محصول نیز می توانید به عنوان زیر انداز نیز استفاده کنید یکی از ویژگی هایی که یک روفرشی خوب دارد این می باشد که دارای وزن سبکی باشد.

شما می توانید آن را به راحتی حمل و جابه جا کنید بهتر است بدانید که تنوعی که دارند خیلی زیاد است و محدود به یک یا دو طرح نمی باشد.

این محصول اگر به درستی انتخاب شود مانند فرش می تواند خانه شما را زیبا کند هم چنین استفاده از آن باعث می شود که فرش شما در برابر لکه های احتمالی و یا نور خورشید دچار تغییر رنگ نشود.

این وسیله دارای جنس های مختلفی است که برخی دارای جنس ضخیمی هستند و از نظر شکل ظاهری شبیه فرش می باشد.

برخی دیگر هستند که دارای جنس نازکی می باشند این وسیله همان طور که قبلا هم گفته شد هم طرح سنتی دارد و هم طرح مدرن و این یک مزیت به شمار می رود.

همه افراد به هر سلیقه ای بتوانند از آن خریداری کنند عده ای از افراد هستند که برای خریدن یک محصول به قیمت آن توجه زیادی دارند و هزینه برایشان مهم است که چه قیمتی داشته باشد.

ما با این افراد پیشنهاد می کنیم که از روفرشی های ساده ۹ متری انتخاب کنند به این علت که از نظر قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر هستند و داری مدل های متنوعی می باشند.

یک روش دیگر برای خریدن این محصول آن است وه به روش مستقیم اقدام به خریدن بکنید به این صورت که در روش مستقیم با حذف کردن واسطه گرها شما می توانید این وسیله کاربردی را به قیمت مناسب تری تهیه کنید.

شما در این روش می توانید به صورت مستقیم و حضوری این محصول را از تولید کننده ها و یا پخش کننده ها تهیه کنید.

یکی دیگر از روش هایی که می توانید آن را تهیه کنید خرید اینترنتی می باشد بسیاری از افراد هستند که به علت مشغله کاری نمی توانند به صورت حضوری این محصول را تهیه کنند.

ما به آن ها پیشنهاد می کنیم که با ثبت سفارش خود به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن درب منزلتان تحویل بگیرید.

خرید کردن به روش اینترنتی امروزه گسترش زیادی پیدا کرده است و همه افراد این روش را انتخاب می کنند به این علت که این روش از جمله راحت ترین روش ها به حساب می آید.

روش خرید مستقیم از لحاظ اقتصادی برای مصرف کننده و تولید کننده به صرفه می باشد و فروش بیش تری را به دنبال دارد.

یکی دیگر از مزیت هایی که خرید مستقیم دارد این است که خیال شما از بابت کیفیت محصول مورد نظر راحت می باشد به این علت که شما از تولید کننده محصول اقدام به خریدن می کنید.

امروزه در بازار امروز انواع و اقسام روفرشی ها وجود دارد مانند: پتویی،یشمی و پارچه ای این وسیله برای کسانی که در خانه خود بچه کوچک دارند خیلی لازم است.

چون که شما دیگر نگران کثیف شدن فرش های خود نیستید و یا نگران این که غذا بر روی فرش بریزد نیستید.

اگر می خواهید بهترین نوع این محصول را تهیه کنید باید جنس فیلی پلی استر را انتخاب کنید تولید کنندگان کشور ما همواره در تلاش هستند تا روفرشی های با کیفیت را تولید کنند.

نوع چسبی آن را تولید و طراحی کرده اند به این شکل که قابلیت این را دارد که به فرش چسبیده و دیگر خیال شما از بابت جمع شدن و لیز خوردن راحت می شود و دارای مدل های مختلفی هستند.

بهتر است در جریان باشید که جنس پرکاربرد که در تهیه این محصول استفاده می شود دارای سه نوع است اولی پلی استر دومی ابریشم و سومی شانل می باشد.

دارای ویژگی های مختص به خود را دارند که نوع پلی استر آن در مقایسه با سایر جنس ها فروش بیش تری دارد.

روفرشی پارچه ای روفرشی ۹ متری

امروزه روفرشی های پارچه ای وارد بازار شده است که دارای طرح های بسیار شیکی هستند.

این روفرشی ها حتی جذاب تر از فرش هستند و شما می توانید به هنگام آمدن مهمان دیگر روفرشی های خود را جمع نکنید و از آن ها استفاده کنید.

برای هر خانه ای لازم است که از آن استفاده کنند و خانم ها باید از خریدن آن خودداری نکنند روفرشی پارچه ای از باکیفیت ترین محصولات است.

طوری که اگر کودکی بر روی آن بنشیند و یا بخوابد به بدن او آسیب وارد نمی شود نوع پارچه ای آن دارای بافتی نرم است و شما می توانید به آسانی کودک خود را بر روی آن بخوابانید.

مدل پارچه ای هیچ گونه حساسیتی به بدن کودک وارد نمی کند و دارای کیفیت بالایی هستند روفرشی ها دارای اندازه های مختلفی هستند.

از جمله: ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری که هر کدام از این ابعاد برای فرش های مختلفی تولید و طراحی شده اند.

روفرشی ها به علت این که جمع می شوند به این دلیل تولید کنندگان کشور ما روفرشی های کشدار را تولید کرده اند که از چهار قسمت دارای کش می باشد تا دیگر جمع نشوند.

شما می توانید از این محصول در مسافرت های خود نیز استفاده کنید روفرشی های پارچه دارای پارچه های مختلفی هستند مانند: ژاکارد، ابریشم، نخی و حصیری است که دارای بافت های مختلفی هستند.

برخی از آن ها هستند که دو رویه هستند و این از ویژگی های مثبت آن ها می باشد در این حالت شما می توانید اگر یک رویه آن کثیف شد رویه دیگر آن را استفاده کنید.

برخی از آن ها هستند که به وسیله ماشین ها بافته می شوند و برخی دیگر نیز مانند فرش روی دار قالی بافته می شوند.

امروزه در روستاها بسیاری از افراد هستند که به بافتن روفرشی ها مشغول هستند و یکی از صنایع دستی های آن ها به شمار می رود.

لازم به ذکر است که روفرشی هایی که به وسیله دست انسان بافته می شوند از بافتی که با دستگاه صورت می گیرد دارای تراکم زیادی می باشد.

اگر شما قصد خریدن دارید بهتر است که محصولی را انتخاب کنید که از نخ معمولی استفاده نشود تا زمانی که می خواهید آن را شست و شو دهید دچار آسیب دیدگی نشود.

روفرشی 9 و 12 متری ساده در طرح و رنگ متنوع

طرحی که می خواهید برای روفرشی ۹ متری انتخاب کنید از اهمیت زیادی برخوردار می باشد به این دلیل که باعث می شود خانه شما زیباتر دیده شود.

نکته بعدی که باید به هنگام خرید کردن به آن توجه داشته باشید این است که اگر فضای خانه تان کوچک است بهتر می باشد که روفرشی هایی با رنگ روشن انتخاب کنید و از خریدن رنگ های تیره و کدر خودداری کنید.

چرا که رنگ های تیره باعث می شوند خانه شما کوچک تر دیده شود پس بهتر است که برای خانه های کوچک از رنگ های روشن که فضا را بزرگ تر نشان می دهند استفاده کنید.

جنسی که این کالا دارد نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که باعث می شود طول عمر زیادی داشته باشد و اگر دارای جنس بی کیفیت باشد در مدت زمان اندکی دچار آسیب دیدگی خواهد شد.

هر چقدر تعداد گره های استفاده شده بیش تر باشد دارای کیفیت زیادی است مدل پارچه ای آن به آسانی قابل پهن کردن و جمع کردن می باشند.

شما می توانید به هنگام رفتن به پیک نیک از آن استفاده کنید و برای دورهمی ها گزینه مناسبی است انواع روفرشی ۹ متری در بازارهای سراسر کشورها وجود دارد که یک نمونه از آن مدل قالبی است و مخملی می باشد.

نوع قالب آن دارای طرح هایی هستند که شبیه طرح فرش ها می باشند اما دارای بافت نازکی می باشند نوع مخمل آن دارای طرفداران زیادی است و امروزه در همه خانه ها از آن استفاده می شود.

ساختار آن از نخ مخمل و یا نخ معمولی استفاده شده است مخمل دارای نوع دیگری است که تفاوتی که دارد این است که در آن از نخ زرک استفاده شده است.

روفرشی های پارچه ای یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات ایرانی محسوب می شود که هر بانوی ایرانی به آن نیاز دارد توصیه ای که ما به شما داریم این است می باشد.

اگر می خواهید طول عمر محصول شما زیاد باشد برای شستن آن فقط از شامپو فرش استفاده کنید و از محصولات شوینده دیگر برای شستن استفاده نکنید به این علت که باعث خراب شدن و یا آسیب رسیدن به محصول شما می شود‌.

3 دیدگاه

  • سلام چطور میتونم باهاتون ارتباط برقرار کنم؟
    حداقل میزان خرید عمده رو لطف میکنید بفرمایید چقدر هست؟

    • سلام برای برقراری ارتباط می توانید با شماره زیر در ارتباط باشید :

      09125620018

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *