روفرشی ۶ متری در جدیدترین و شیک ترین طرح های روز دنیا تولید شده و دارای نقش و نگار های سنتی با نقوش اسلیمی می باشد این محصولات ماشینی کیفیت و ضخامت فوق العاده و منحصر به فردی دارد.

اگر می خواهید از قیمت روفرشی ۶ متری مخمل آگاه شوید کافیست به وب سایت ما مراجعه نموده و انواع روفرشی ۶ متری در طرح های متفاوت را مشاهده نموده و قیمت روز آن را دریافت کنید.

قیمت روفرشی ۶ متری مخمل

مشخصات انواع روفرشی یزد

مشخصات انواع روفرشی یزد افشین یک محصول پارچه است که از ضخامت بالایی برخوردار بوده و معمولاً برای پر کردن بر روی فرش مورد استفاده قرار می گیرد این نوع پارچه ها باعث می شوند که فرش شما در مدت زمان طولانی و کیفیت خود را حفظ نموده و مانند روز اول هیچ گونه تغییری در آن ایجاد نشد. یکی از انواع روفرشی هایی که امروزه طرفداران زیادی داشته و در بازارهای داخلی و خارجی از محبوبیت بالایی برخوردار است انواع روفرشی های مرغوب و باکیفیت یزد می باشد.

روفرشی یزد در جدیدترین و شیک ترین طرح های روز دنیا با بهترین کیفیت تولید شده و در سایزهای متفاوت ۶ متری، ۹ متری، ۱۲ متری و…. به خریداران عرضه می شود فرش های دستبافت به عنوان زیرانداز با کیفیت برای حفظ فرش مورد استفاده قرار می گیرد. روفرشی های مرغوب یزد ویژگیها و مشخصات ویژه‌ای دارند که یکی از این مشخصات مهم و ضخامت بالای آن می باشد.

این روفرشی ها به صورت ماشین های ماکویی تولید شده و وظیفه حفاظت از کیفیت فرش را بر عهده دارد وزن سبک و همچنین قابلیت شستشوی بالای این محصولات یکی از ویژگی‌ها و مشخصات بارز و مهم انواع روفرشی ماشینی یزد می باشد. طراحی این نوع روفرشی ها با استفاده از نقوش اسلیمی و طرح های سنتی صورت می گیرد که جذابیت محصول را چند برابر می‌کند.

مرکز خرید روفرشی ۶ متری سورمه ای

مرکز خرید روفرشی ۶ متری سورمه ای مرکز خرید روفرشی ۶ متری سرمه ای افتخار دارد با ارائه بهترین و مرغوبترین نوع روفرشی در جدیدترین و شیک ترین طرح های روز دنیا این محصول را با قیمت بسیار مناسب و به صرفه در رنگ بندی های متنوع و جدید به مصرف کنندگان و خریداران محترم عرضه نماید. اگر قصد خرید روفرشی ۶ متری را دارید می توانید این محصول را در وبسایت ما مشاهده نموده و با انتخاب طرح مورد پسند خود بهترین نوع روفرشی را خریداری نمایید.

کارشناسان ما همواره تلاش می‌کنند با ارائه بهترین و مرغوبترین نوع روفرشی در جدیدترین رنگ بندی های روز دنیا این محصول را با زیباترین طرح به مصرف کننده معرفی نموده و با قیمت مناسب و به صرفه انواع روفرشی را در اندازه های متفاوت طبق نیاز مصرف کننده ارائه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *