روفرشی یکی از وسایل مورد استفاده زیاددر منزلهر ایرانی است مخصوصا جهت افرادی که بچه کوچک دارند، شهر مشهد نیز دارای کارخانه های تولید روفرشی کشدار هستند و به دلیل اینکه کش اطراف روکشی باعث ثابت ماندن رو فرشی روی فرش می شود طرفداران زیادی دارد و داشتن طرح ها و نقش های متفاوت هم خود یک مزیت عالی است ، روفرشی کشدار مشهد بهترین گزینه جهت هدیه برای عزیزانمان می باشد. قیمت روز روفرشی کشدار مشهد

بررسی انواع روفرشی کشدار مشهد

بررسی انواع روفرشی کشدار مشهد تنواع روفروشی به صورت ساده، مخمل، زرکدار و ابریشم در کارخانه ها تولید می شود و سایزهای مختلف مانند 6 متری، 9 متری و 12 متری هستند، دارای نقش های ساده و برجسته و سنتی که از بهترین الیاف بافته می شوند.

انواع رو فرشی ها سبک هستند و به راحتی قابل شستشو و جابه جا می باشند و جهت حفظ فرش از نور آفتاب و جلوگیری از کثیف شدن های فرش های بزرگ و کوچک کاربرد دارند و ثابت روی فرش ها می مانند و جهت اتاق خواب و اتاق پذیرایی و اتاق کودک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس استفاده شده جهت بافت از ابریشم و پشم و کتان و گاهی الیاف مصنوعی مانند اکریلیک می باشد و با ظرافت بافته می شوند و دارای رنگ های تیره و روشن هستند و نباید با آب گرم شسته شوند زیرا به مرور زمان کش اطراف رو فرشی شل می شود و البته تا سال سالهای نیز ماندگاری دارند و می توان به عنوان یک محافظ ضخیم از فرش های ما حمایت کنند تا لک و کثیف نشوند.

تولیدکننده روفرشی کشدار مشهد

تولیدکننده روفرشی کشدار مشهد طرح روفرشی و بافت آن زیر نظر کارشناسان و بنا به سلیقه مشتری ها بافته می شود و رو فرشی های بزرگ قیمت بیشتر و روفرشی های کوچک قیمت مناسب تری دارند و بافت های لطیف و ظریف و به روز دارند و نقشه های سنتی و مدرن را روی رو فرشی ها می زنند تا مشتری انتخاب ازاد و بیشتری داشته باشد.

تولیدکنندگان از بهترین نخ و ماشین الات مجهز کمک می گیرند تا در بازار رقابت با کیفیت ترین روفرشی ها را به بازار ارائه بدهند و سعی می کنند خدمات پس از فروش داشته باشند تا مشتری به راحتی بتواند در صورت رضایت نداشتن آن را تعویض نماید.

امروزه با وجود خدمات اینترنت با وقت کم و زمان کم می توان بهترین سایت های خرید و فروش رو فرشی را بررسی نمود و از مزایا و قیمت محصولات آگاه شد و همچنین نظر مصرف کنندگان نیز را در هنگام استفاده از این نوع رو فرشی ها دید و بهترین خرید را انجام داد.

3 دیدگاه

  • من یه ۱۲ متریشو خریدم خیلی قشنگه و به درد کاری که من می‌خوام میخوره فقط جنسش بیشتر پلاستیکه و روی فرش کمی جمع میشه ولی در کل برای من که بچه کوچک دارم و فرشام مرتب کثیف میشد کاربردیه ممنون

  • من از این سایت خرید کردم و
    باید بگم که علاوه بر کیفیت محصولات، تیم پشتیبانی تخصصی و پاسخگویی بسیار عالی ای دارن، اگه دنبال یه سایت خوب برای خریدین، پیشنهاد می کنم حتما ازشون خرید داشته باشین.

  • با سلام و خسته نباشید مشهد از جمله شهر هایی است که روفرشی کشدار با کیفیت تولید میکند و شما میتوانید خیلی راحت با اینترنت سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *