روفرشی نوعی پارچه ای است که بیشتر افراد آن را بر روی فرش و یا موکت می کشند تا علاوه بر تنوع، فرش را نیز تمیز و پاکیزه نگه دارند، امروزه روفرشی تنوع زیادی دارد که یکی از آن ها روفرشی دورکش دار است که بیشتر در جنس مخمل می باشد، این روفرشی مخمل در سایز های ۶، ۹، ۱۲ است، قیمت روز روفرشی دورکش دار مخمل به عوامل زیادی از جمله: جنس، رنگ، سایز و نوع ارائه بستگی دارد.

قیمت روز روفرشی دورکش دار مخمل

اطلاعاتی درباره انواع روفرشی دورکش دار

اطلاعاتی درباره انواع روفرشی دورکش دار همانطور که می دانید ایرانیان از گذشته تا کنون مهد ذوق و هنر هستند و به همین خاطر در سطح جهان شهره عام و خاص هستند روفرشی دورکش دار نیز از این قائده مستثنی نیست و جزء اقلام صادراتی به حساب می آید، در ادامه اطلاعاتی درباره انواع روفرشی دورکش دار برایتان بازگو می کنیم که شامل موارد زیر می باشد.

  • زیبا ترین نوع روفرشی که از گذشته تا کنون با طرح های بی نظیر به وجود آمده است مخمل است که برای هر نوع فرش فرشی هماهنگ است و چون در عین نرمی بسیار ضخامت دادد افراد زیادی ان را انتخاب می کنند تا مکان مورد نظر را رنگین تر کند.
  • روفرشی دورکش دار سنتی نیز از نمونه روفرشی هایی است که افراد که به نوستالژی و یا خانه های سنتی علاقه دارند از این نوع روفرشی استفاده می کنند و فضای خونه را بسیار تغییر می دهد.
  • روفرشی سه بعدی به نوعی می توان گفت که بسیار جدید و مدرن می باشد و افرادی که برای جهیزیه روفرشی را خریداری می کنند معمولا از این نوع طرح استفاده می کنند. این روفرشی فصای خانه را بزرگتر نشان می دهد و تنوع بسیار زیادی در نقش دارد.
  • روفرشی گل برجسته دورکش دار بسیار زیبا می باشد و افراد در هر سطحی می توانند ان را انتخاب و استفاده کنند چون برجسته است ضخامت خوبی دارد و اصلا نشان نمی دهد که فرش نیست و خطای دید جالبی را به وجود می آورد.

صادرات روفرشی دورکش دار مخمل

صادرات روفرشی دورکش دار مخمل صادرات روفرشی دورکش دار مخمل به کشور های مختلفی از جمله: ترکیه، عراق، آذربایجان، افغانستان و کشور های عربی صورت می گیرد و محبوبیت زیادی در میان افراد دارد. این روفرشی زیبا ماندگاری زیادی دارد. تولید روفرشی مخمل در اکثر شهر های ایران وجود دارد و با توجه به تقاضای زیاد افراد این کالای با کیفیت به روش های مختلفی عرضه می گردد.

خریداران می توانند از طریق وب سایت های مربوطه به این فروشگاه های اینترنتی انواع روفرشی دورکش دار را به راحتی ببینند و نسبت به خرید آن اقدام کنند. این روفرشی زیبا چون به صورت عمده و انبوه به فروش می رسد قیمت بسیار مناسبی دارد و افراد زیادی برای خود و یا به عنوان کادو آن را تهیه و خریدادی می کنند. روفرشی جزء اقلامی است که در هر خانه یافت می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *