روفرشی دور کش در سایز های متفاوتی از جمله ۶، ۹ و ۱۲ متری در بازار موجود می باشد و امروزه روی بورس است. قیمت خرید روفرشی دور کش در بازار و عوامل متعددی از جمله طرح های موجود روی روفرشی اندازه این محصول و کیفیت پارچه به کار رفته در آن بستگی دارد و بنابر این عوامل قیمت آن بالاتر و یا پایین تر می رود. برای اطلاع از قیمت روفرشی دور کش می توانید قیمت طرح های موجود را به صورت روزانه مشاهده نمایید.

قیمت خرید روفرشی دور کش

از صفر تا صد تولید روفرشی دور کش

از صفر تا صد تولید روفرشی دور کش تولید روفرشی دور کش در مدل های متنوع امروزه در بازار رونق و رواج بسیار زیادی دارند و خریداران بسیار زیادی به سمت خرید این محصول جذب می شوند. در این مقاله سعی داریم به صورت خلاصه به صفر تا صد تولید روفرشی دور کش اشاره نماییم:

  • تولید و یا انتخاب پارچه: مرحله اول برای تولید روفرشی دور کش تولید و یا انتخاب پارچه است. برخی از تولیدی های روفرشی در دل خود دارای مکانی برای بافت پارچه هستند، اما برخی دیگر از تولیدی ها پارچه مورد نیاز خود را از بازار تامین می کنند. پارچه هایی که برای دوخت روفرشی مورد استفاده قرار می گیرند، از انواع پارچه های ضخیم هستند.
  • برش پارچه: در مرحله دوم با توجه به اندازه روفرشی تولید شده، پارچه ها را برش می دهند. در مرحله برش پارچه معمولاً دستگاه های خاص پارچه ها را برش داده و سپس با کمک سر دوز دور پارچه را به صورت کامل می دوزند تا از نخ کش شدن پارچه جلوگیری نمایند.
  • دوخت کش: در مرحله آخر با استفاده از چرخ خیاطی های صنعتی، را دور روفرشی می دوزند. در این مرحله باید توجه داشت زمانی که می‌ خواهید کش را دور روفرشی بدوزید، کفش باید به صورت کامل کشیده شود تا بعد از دوخته شدن دور روفرشی را به صورت کامل جمع نماید.

 

بیشتر بخوانید: روفرشی دور کش

 

بازار عرضه روفرشی دور کش

بازار عرضه روفرشی دور کش در بازار عرضه روفرشی دور کش مدل های متنوعی از این روفرشی ها در اختیار مشتریان قرار گرفته اند که برخی از مدلهای آن مانند طرح های روی فرش چه هستند و برخی دیگر دارای طرح های گوناگون و بدون ترمه و ترنج هستند.

تنوع در طرح و رنگ این روفرشی ها باعث می شود که خریداران بسیار زیادی از سراسر نقاط ایران بتوانند مدلهای مختلف و گوناگون این محصول را پسندیده و خریداری نمایند.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی بازار عرضه روفرشی دور کش به روشهای اینترنتی نیز محصولات خود را در در اختیار مشتریان قرار می دهد و آن را از طریق سایت های اینترنتی، کانال های تلگرامی، پیج های اینستاگرامی و غیره در معرض نمایش مشتریان قرار می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *