روفرشی دارای ابعاد مختلف با اندازه های گوناگون می باشد که با توجه به نیاز مصرف کننده تولید می گردند و از کیفیت ها و ویژگی های خاصی برخوردار می باشند، فروش کلی روفرشی سه متری توسط واحد فروش این محصول انجام می گردد و از آنجایی که از تنوع بسیار زیادی در طرح، رنگ و ضخامت برخوردار می باشد فروش عمده آن علاوه بر کاهش قیمت باعث جذب مشتری از سراسر کشور نیز می گردد.

فروش کلی روفرشی سه متری

آشنایی مختصر با روفرشی ضد آب

آشنایی مختصر با روفرشی ضد آب در بازار فروش روفرشی انواع مختلفی از این محصول به چشم می خورد که از نمونه های آن می‌ توان به روفرشی ضد آب، روفرشی کش دار، روفرشی ترک، روفرشی ساده، روفرشی طرح فرش و نمونه های مختلف دیگر اشاره کرد که هر کدام از آنها دارای اندازه های مختلف و استاندارد می باشند و از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند.

روفرشی ضد آب نوعی روفرشی می‌ باشد که از فناوری نانو در طراحی و تولید آن استفاده شده است و همین عامل سبب گردیده تا در برابر آب و رطوبت نیز مقاوم بوده و آب را به خود جذب نکند.

روفرشی که به عنوان پوشش و کاوری برای محافظت از فرش در برابر عوامل محیطی و زیست محیطی می باشد دارای مدل های مختلفی است و در بسیاری از موارد نیز در معرض آب و رطوبت قرار می‌ گیرد به همین علت نمونه های ضدآب این محصول به دلیل مقاومت بالایی که در جذب آب دارا می باشد از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی برخوردار گردیده و با توجه به این ویژگی از بازار فروش خوبی برخوردار می باشند.

این نمونه روفرشی ها مانند سایر نمونه های دیگر از تنوع زیادی در طرح و رنگ برخوردار بوده و متناسب با نیاز و سلیقه بازار و مصرف کنندگان تولید گردیده اند.

قیمت انواع روفرشی سه متری

قیمت انواع روفرشی سه متری فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارند که قیمت یک نمونه روفرشی را تعیین می‌ کنند که از این عوامل می‌ توان به داخلی یا خارجی بودن روفرشی، کیفیت آن، ابعاد و اندازه روفرشی، نوع طرح و مدل، نوسانات بازار و قیمت مواد اولیه برای تولید آنها اشاره کرد.

عوامل دیگری نیز مانند حجم سفارش و نحوه خرید نیز در قیمت گذاری این محصول موثر می باشد و افراد اگر می خواهند به قیمت مناسب و پایین دست پیدا کنند حتماً باید آنها را به صورت عمده و بی واسطه خریداری نمایند، قیمت روفرشی سه متری با توجه به حجم سفارش این محصول، کیفیت و نوسانات بازار تعیین می‌ شود و متقاضی می‌ تواند نرخ دقیق و به روز آن را از واحد فروش و نمایندگی عرضه کننده آن استعلام نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *