مهم ترین مشخصه روفرشی ترک درجه یک

فروش ویژه روفرشی با بهترین قیمت طرح خشتی، بسیار شیک، باکیفیت عالی و سوپر صادراتی است.این روفرشی درجه یک، توسط افرادِ متخصص و باتجربه دریکی از مدرن‌ترین واحدهای بافت استان یزد با طرح خشتی، در ابعاد متنوع تولیدشده است.

به دلیل استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب ، نظارت و کنترل کیفی بسیار سخت‌گیرانه، این محصول جزء بی‌نظیرترین روفرشی‌های باکیفیت موجود در بازار می‌باشد؛ رعایت ملاحظات مربوط به شرایط اقتصادی مصرف‌کنندگان محترم، این مجموعه را بر آن داشته تا با کمترین سود ممکن، این سری از روفرشی‌های طرح خشتی اعلاء را باقیمتی بسیار منصفانه و غیرقابل‌ رقابت، توسط سایر همکاران محترم، به بازار فروش، عرضه نماید.

صفر تا صد تولید روفرشی ساده

صفر تا صد تولید روفرشی ساده

همان‌گونه که آوازه فرش وگلیم ایرانی در سرتاسر جهان پیچیده است ،نقش و نگارهای روفرشی سنتی نیز مزین کننده بسیاری از اماکن کوچک و بزرگ در جای‌جای دنیا شده و طرح‌های چشم‌نوازی که با سرانگشتان هنرمندِ استادکاران یزدی بر روفرشی‌های سنتی جای گرفته است برای نسل‌ها در کارنامه فرهنگ و هنر ایران ماندگار خواهد بود.

برای تولید روفرشی، با ادبیات بسیار ساده، باید عنوان نمود که صرف‌نظر از ویژگی‌های هنری و یا ارزش مواد اولیه به‌ کاررفته در آن‌ که می‌تواند از گران‌ترین نخ‌های ابریشمی با طرح‌ها اختصاصی و زینتی بسیار ویژه باشد، به دو رشته نخ، تاروپود و یک طرح اولیه برای چگونگی ایجاد گره‌ها بین این دو نخ، نیاز است .

پیشرفت چشمگیر در تمامی حوزه‌ها و صنایع بر صنعت روفرشی بافی نیز تأثیر خود را گذاشته و ماشین‌های بافندگی تمام اتوماتیک یا نیمه‌خودکار جایگزین بافندگان شده‌اند و تغییرات زیرساختی عظیمی را در این حوزه به وجود آورده اند.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما خواننده محترم با چگونگی بافت روفرشی توسطِ یکی از ساده‌ترین ماشین‌آلات، که از نوع تسمه‌ای بر پایه سیستم ژاکارد است مراحل را به شرح زیر بیان می‌نماییم:

قبل از آغاز کار، نخ‌های موردنظر، با توجه به نوع محصول نهایی، برای قرارگیری در محل تار و پودِ دستگاه انتخاب و در اصطلاح بافندگان چله‌پیچی می‌شوند.

طرح موردنظر( مثلاً طرح خشتی) توسط ابزار مخصوص بر روی سیستم قرارگرفته و بر اساس آن، ابتدا نخ‌های تار از روی غلتک‌های دستگاه عبور داده می‌شوند.

بر اساس طرح مذکور ، نخ‌های پود به نسبت صحیح در محل خود جانمایی و مستقر می‌گردند.

مرحله آخر، شروع به بافت است که تا زمان ایجاد یک پارتی از پارچه، ادامه پیداکرده و معمولاً در ابعاد دو در سه صورت می‌پذیرد.

راهنمای انتخاب بهترین روفرشی

راهنمای  انتخاب بهترین روفرشی

فروش ویژه روفرشی با بهترین قیمت به دلیل تقاضای بالا در داخل کشور، و همچنین استقبال توریست‌ها و یا سایر مردم در کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی، مجموعه‌های بافندگی روفرشی در تمامی اقصی نقاط کشور احداث گردیده‌اند( صرف‌نظر از استان یزد، که به‌عنوان قطب اصلی روفرشی ایران است) و تولید آن‌ها، شامل انواع روفرشی مانند:روفرشی مخمل،روفرشی کش‌دار، روفرشی دورو ، روفرشی ترک در انواع و اقسام طرح و ابعاد متنوع که دارای کاربرد در بسیاری از مصارف است، میشود.

با توجه به تنوع و کثرت زیاد این محصول در بازار توزیع ،برخی توصیه‌های مفید و نکات کاربردی برای راهنمایی شما خواننده محترم در هنگام انتخابِ روفرشی به شرح زیر بیان‌شده است:

قبل از مراجعه به بازار،حتما هزینه ی موردنظر و نیز نوع کاربرد روفرشی را انتخاب نمایید؛ مثلاً، روفرشی را صرفاً برای جلوگیری از ساییدگی و از بین رفتن فرش نفیس پهن‌شده در حال پذیرایی می‌خواهید یا برای زمان بازی یا صرف غذای کودکتان تا فرش و اتاق از آلودگی در امان باشد.

نوع دکوراسیون محل استفاده را در نظر داشته باشید؛ به‌عنوان نمونه خانه‌هایی با تم کلاسیک و رنگ قهوه‌ای باید از روفرشی‌های کلاسیک مانند طرح خشتی، ترنج یا لچکی استفاده کنند و اگر تم و چینش فضا مدرنیته و یا نئو کلاسیک است از روفرشی‌های مدرن تر که غالبا به‌صورت مخمل یا ابریشمی هستند استفاده میشود.

عامل تعیین‌کننده در کیفیت کالا نوع نخ و بافت آن است هرگز برای برندی خاص و معروف در صورت کیفیت مشابه هزینه بیشتری پرداخت نکنید.

بازه قیمت روفرشی در بازار معلوم بوده و نسبت به کیفیت اجناس باقیمت‌های بسیار پایین شک نمایید.

تهیه روفرشی از دوره‌گردانی که قبلاً از آن‌ها خرید نکرده‌اید و از کیفیت و اصالت کارشان مطلع نیستید به صلاح نمی‌باشد.

ضخامت یعنی یک‌رویه و یا دورویه بودن آن و ابعاد، بر قیمت روفرشی داخلی یا خارجی تأثیر دارند؛ همواره قبل از خرید، نباز دقیق خود را تعیین بفرمایید.

خرید کالاهایی که توسط افراد ماهر و متخصص درایران تولید شده اند باعث پیشرفت اقتصادی کشور می شود.

مهم ترین مشخصه روفرشی ترک درجه یک

مهم ترین مشخصه روفرشی ترک درجه یک

برای مراقبت از فرش‌های خانه و جلوگیری از دورنگ شدن و یا خراب شدن آن‌ها، معمولاً، یک روفرشی را تهیه و روی آن، پهن می کنند،داستان افزایش تقاضا برای روفرشی شاید از همین نیاز کوچک، شروع‌شده و تولید صنعتی انواع و اقسام آن را بارونق زیادی مواجه ساخته است و در این میان تولیدکنندگان ترک هم بیکار ننشسته و طرح و سبک اختصاصی خود را برای ساخت نوع خاصی از آن در نظر گرفته و روانه بازار داشتند که معروف به روفرشی ترک است.

روفرشی‌های ترک درجه‌یک از بافتی یکدست و بسیار نرم برخوردار بوده و ضمن داشتن ضخامت لازم در طرح‌های چشم‌نوازی در بازار موجود هستند،مواد اولیه این نوع از روفرشی‌ها به‌طورمعمول شامل نخ‌های درجه یک و نوعی نخ به عنوان نخ زر تاب ( معروف به زَرک) بوده و به دلیل لطافت بیش‌ از حد، و طرح‌های شیک و جوان‌پسند، به نسبت زیادی توسط دخترخانم‌ها برای تکمیل جهیزیه استفاده می‌گردد.

از دیگر مزایای برخی از روفرشی‌های ترک می‌توان به کش دور بافت روفرشی اشاره نمود ( روفرشی کشدار) که این کار خلاقانه باعث شده تا هنگام استفاده از روفرشی ( در ابعاد بزرگ مانند 12 و یا ابعاد کوچک‌تر مثل رویه پشتی ) کاملاً روی سطح مورداستفاده کاور شده و سُر نمی‌خورد.

 

عرضه مستقیم روفرشی طرح خشتی

این مجموعه، در راستای تکریم شما مشتریان عزیز، تجار و بازرگانان گران‌قدر و در راستای کمک به کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده‌ها و معیشت بهتر ایشان در این شرایط اقتصادی، اقدام به راه‌اندازی کانال‌های ارتباطی در بستر شبکه‌های مجازی و هم‌چنین سایت اینترنتی نموده و کلیه مشخصات مربوط به روفرشی‌ های طرح خشی موجود، برای فروش را در این بسترها، قرار داده اند تا شما بزرگواران، بتوانید به‌صورت مستقیم و با کم ترین هزینه ممکن سفارش‌های خود را ثبت و پس از پرداخت آنلاین، آن را در اقصی نقاط کشور دریافت فرمایید.

در ضمن، کارشناسان بخش فروش ما، در ساعات اداری از طریق تماس تلفنی یا بخش گفتگوی برخط سایت، آماده پاسخ به سؤالات احتمالی و همچنین ارائه ی مشاوره تخصصی (در ارتباط با انوع محصولات قابل فروش) هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *