توضیحات روفرشی 4 متری ترکیه ای

یکی از مهم ترین دغدغه های فکری بانوان در منزل محافظت از فرش در برابر عوامل مختلف بوده است. در ابتدای بحث، روفرشی پارچه ای است در ضخامت های متنوع که خانم های با ذائقه آن را بر روی فرش پهن می کنند تا مانع از بین رفتن بافت های فرش به هر دلیل شود و این راهکار به ویژه برای منازلی که فرزندان کوچک دارند بسیار مفید و موثر واقع می شود. امروزه در هر خانه ای برای تمیز ماندن فرش از این محصولات استفاده می شود که خود از انواع مختلفی برخوردار است و این ها عبارتند از: روفرشی کلاسیک، روفرشی مدرن، روفرشی مدرن ابریشمی و روفرشی مدرن ترک کشدار

روفرشی مخمل ترک و روفرشی ابریشم فوم دار

فروشگاه روفرشی 4 متری ترکیه ای

بررسی کیفیت روفرشی 4 متری ترک

بررسی کیفیت روفرشی 4 متری ترک

روفرشی محصولی پارچه ای اما ضخیم است، که برای پهن کردن بر روی فرش استفاده میشود ، این پارچه ضخیم پهن شده بر روی فرش باعث میشود که فرش منزل شما بر اثر آفتاب های طولانی مدت و رفت و آمد زیادی که صورت میگیرد کیفیت خود را از دست ندهد و فرش شما مانند روز اول با کیفیت باقی بماند.

در طراحی روفرشی ها بیشتر از نقش و نگار گلیم و همچنین فرش های دستی استفاده میشود و در بیشتر زیرانداز های طرح ایرانی از نقشه های اسلیمی ، ترنج و همچنین لچک نیز مانند محصولات فرش ماشینی در آن به کار رفته شده است

اما انواع روفرشی های دیگر نیز طرفداران خاص خود را دارند. برای آشنایی با انواع روفرشی ادامه مطلب را دنبال کنید. روفرشی کلاسیکروفرشی مدرنروفرشی مدرن ابریشمیروفرشی مدرن کش دار روفرشی کلاسیک : این روفرشی ها ضخامت بسیار کمی دارند به همین علت شستشوی آنها نیز بسیار ساده است. این روفرشی ها با طرح های لچک، افشان، ترنج، خشتی و… در بازار موجود هستند. استفاده از این روفرشی ها علاوه بر اینکه در منزل و برای روکش کردن فرش ها مناسب است، به علت حمل آسان و کم حجم بودن، در سفر به عنوان زیر انداز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. روفرشی مدرن : دکوراسیون مدرن طرفداران خاص خودش را دارد. امروزه قشر جوان تمایل بیشتری به استفاده از سبک مدرن دارند. شما می توانید بدون دغدغه به هم خوردن ترکیب سبک مدرن وسایل منزلتان، روفرشی مدرن تهیه کنید. این روفرشی ها بسیار مرغوب هستند و از الیاف مخمل تولید شده اند. یکی از مزیت های این روفرشی ها دو طرفه بودن آنهاست. شما می توانید با خرید یک روفرشی، دو طرح مختلف و مدرن را داشته باشید. روفرشی های مدرن یکی از زیباترین روفرشی های موجود در بازار هستند. روفرشی مدرن ابریشمی : این نوع روفرشی کاملا مناسب سلیقه خاص پسندان است. روفرشی های مدرن ابریشمی، سبک مدرن را در منزل شما پیاده سازی می کنند همانطور که از نامش پیداست، الیاف و تار و پود این روفرشی ها از الیاف مصنوعی ابریشم است. روفرشی مدرن ابریشمی از ظرافت، زیبایی و طرح و نقش بسیار خاص و متفاوتی برخوردار است. روفرشی مدرن کش دار: یکی از مدرن ترین و جدیدترین نوع روفرشی در بازار، روفرشی کش دار است. امروزه خرید روفرشی کش دار به دلیل ویژگی ها و مزایای زیادی که دارد، به شدت افزایش پیدا کرده است. بر خلاف سایر مدل های روفرشی، این روفرشی ها بسیار سبک و کم حجم هستند و با کش هایی که در چهار طرف آنها قرار دارد، فرش را به طور کامل کاور می کند.

خرید روفرشی مخمل به صرفه است چون کیفیت بالایی دارد

خرید روفرشی 4 متری بدون واسطه

خرید روفرشی 4 متری بدون واسطه قیمت روفرشی ترک کشدار نیز مانند دیگر محصولات ترکیه ای بر اساس ابعاد آن مشخص می شود که اگر شما می خواهید قیمت نهایی محصول را مشاهده کنید ، با مراجعه به سایت یکتا فرش می توانید ابتدا محصول خود را انتخاب کرده و در نهایت بعد از انتخاب ابعادی که می خواهید قیمت محصول را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که از این روفرشی های ترکیه ای بیشتر توسط عروس و داماد ها استفاده میشود و در صورتی که به دنبال یک زیرانداز عالی برای جهزیه عروس نیز می باشید این محصول انتخابی بسیار متناسب برای شما می باشد. این محصولات ترکیه ای دارای عمری طولانی ، ضخامتی کم و طراحی خاص و ساده می باشند که در کنار هم قرار گرفتن این ویژگی ها باعث شده است که این زیرانداز انتخابی مطمئن برای شما باشد.

فروش روفرشی ترک بهتر است بدون واسطه صورت گیرد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *