خرید روفرشی 12 متری

خرید روفرشی 12 متری این روز ها بسیار خواهان دارد. خانم های خانه دار معمولاً به نظافت منزل اهمیت زیادی می دهند. یکی از مواردی که برای آنها بسیار مهم است تمیز بودن فرش است. قرار دادن رو فرشی روی فرشهای ماشینی یا دستبافت باعث می شود که فرش دیرتر کثیف به نظر برسد. روفرشی 12 متری یکی از بزرگترین اندازه های فرش است که با قیمت بالاتری تولید و فروخته می شود. رو فرشی دوازده متری بیشتر به عراق صادر میشود.در ادامه میخواهیم بیشتر درباره روفرشی های 12 متری صحبت کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد.

فروشگاه روفرشی 12 متری مخمل

آشنایی با انواع روفرشی 12 متری

در این قسمت برای شما درباره روفرشی های 12 متری صحبت کردیم. بهتر است قبل از خرید روفرشی های منزل تان درباره آنها اطلاعات کامل داشته باشید. روفرشی های رادفرش برای شما زیبایی و تمیزی را به ارمغان می اورد. برای خرید روفرشی کشدار کلیک کنید.

آشنایی با انواع روفرشی 12 متری انواع روفرشی 12متری:

  • رو فرشی ابریشم: از ویژگی های این مدل می توان به نرمی، شستشوی آسان، وزن سبک و. تنها نکته منفی آنها این است که خیلی سریع از روی فرش می لغزند و ظاهرشان را خراب می کنند.
  • رو فرشی مخملی ابریشمی: خصوصیات آن عبارتند از: نرم به دلیل وجود مخمل از وزن بالایی برخوردار بوده و با داشتن الگوهای زیبا و جذاب روی فرش نمی لغزد.
  • رو فرشی شمع: فرش های معمول موجود در بازار از همین نوع است که ترکیبی از نخ شمع و نخ معمولی است.
  • رو فرشی دو لایه: مواد آن همان فرش شمع است ، انتهای نخ های استفاده شده هر دو شمع است و ترکیبی از نخ شمع و نخ معمولی نیست. این ویژگی آنها را سنگین تر کرد.
  • رو فرشی زرکدار: این الگو همان فرش مخمل است ، اما یکی از نخ های مورد استفاده نخ زرکک است.
  • روفرشی ترک کشدار: از مخمل کرکل ساخته شده است. از روی تشک نمی لغزد ، تنها نقطه ضعف آن نازک بودن و قیمت بالای آن است.

مرکز پخش روفرشی 12 متری باکیفیت

مرکز پخش روفرشی 12 متری باکیفیت فروش روفرشی متری در ایران توسط مرکز پخش و عرضه آن انجام می‌شود که خریداران می‌توانند انواع این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این مراکز تهیه نمایند برای پخش روفرشی مخمل به صورت عمده در بازار از طریق مراکز پخش و فروش مستقیم آن اقدام نمایید، زیرا که در این مرکز به دلیل حذف واسطه و فروش مستقیم، با قیمتی بسیار ارزان تر از بازار و کیفیت عالی به مشتریان عزیز عرضه می گردد.

چرا باید روفرشی 12 متری بخریم؟

خریداران روفرشی به ویژه خریداران عمده که به دنبال خرید در حجم بالا و قیمت ارزان هستند می توانند با این مراکز درارتباط باشند و پس از دریافت اطلاعات لازم راجع به قیمت ها و شرایط پرداخت، اقدام به خرید آن نمایند. فروش این محصول در بازار داخلی و خارجی از رونق خوبی برخوردار است و بازرگانان بسیاری در زمینه واردات و صادرات در آن فعالیت می‌کنند و فروش آن به صورت گسترده‌ای در داخل ایران و خارج از مرزهای ایران انجام می دهند.

بهترین روفرشی های 12 متری را بخرید !

خریداران این محصول علاوه بر مرکز تولید آن می‌تواند به فروشگاه های معتبر در سطح شهر و همچنین خرده فروشی ها نیز مراجعه نماید و خرید خود را انجام دهند. بهترین روفرشی های 12 متری را از رادفرش بخرید. خرید روفرشی کشدار تهران با رادفرش !

خرید روفرشی 12 متری ارزان

به شما پیشنهاد می کنیم زیاد به دنبال روفرشی های 12 متری ارزان نباشید، زیرا قیمت در روفرشی بسیار می تواند در کیفیت تاثیرگذار باشد. اما در مجموعه رادفرش برای شما روفرشی های 12 متری قیمت مناسب موجود کرده ایم که شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

روفرشی 12 متری

قیمت روفرشی 12 متری کشدار

قیمت روفرشی 12 متری کشدار به عوامل بسیاری بستگی دارد؛ اینطور نیست که بخواهیم تنها به یک کمیت بسنده کنیم. همیشه برای قیمت روفرشی های 12 متری کشدار به ضخامت، جنس، ایرانی یا خارجی بودن آن توجه کنیم. الان حداقلی ترین قیمت برای روفرشی های کشدار 1.000.000 میلیون تومان است. سعی کنید همیشه از مراکز خرید معتبری مانند رادفرش خرید خود را انجام دهید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

تاثیر ابعاد روفرشی در قیمت

قطعا ابعاد روفرشی در قیمت آن تاثیرگذار است. روفرشی های 12 متری با مناسب ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. در مقایسه با روفرشی های 12 متری و روفرشی های 9 متری، قیمت روفرشی 12 متری به صرفه تر است.

امکانات روفرشی

شاید برایتان جالب باشد اما روفرشی ها دارای امکانات زیادی هستند که اگر از آن ها با خبر نباشید ممکن است سرتان کلاه بروید. برخی روفرشی ها دارای کش هستند که همین موضوع می تواند در قیمت آن بسیار تاثیر بگذارد.

نگهداری روفرشی 12 متری

روفرشی ۱۲ متری با اندازه مناسب

همیشه سعی کنید روفرشی 12 متری را با فرش های 12 متری تان فیکس کنید تا نهایت استفاده را از روفرشی ببرید. این موضوع بسیار مهم است که در بیشتر روفرشی های 12 متری رادفرش شاهد آن هستیم.

روش های نگهداری از روفرشی 12 متری

اگر خانه تان دارای پنجره های بسیار زیادی است و نور زیادی دارید به دنبال مراقبت از فرش هایتان باشید. زیرا در صورت برخورد نور با فرش هایتان، به مرور فرش هایتان از بین می رود. در حال حاضر انواع مختلفی از فرش های دستباف و ماشینی در بازار موجود است که می توانید با روفرشی های 12 متری به راحتی از آن ها مراقبت کنید.

چرا باید از روفرشی 12 متری استفاده کنیم؟

بکار بردن روفرشی های 12 متری باعث می شود تا فرش هایتان نو بماند. همچنین در کنار نو ماندن نیازی به شستن مجدد فرش ها نیست. روفرشی های موجود رادفرش دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است. دیگر با روفرشی های دوازده متری خبری از ساییده شدن فرش نیست و الیاف آن نمی پوسد.

خرید روفرشی 12 متری

بهترین جنس روفرشی ۱۲ متری را از کجا بخریم؟

بهترین روفرشی های 12 متری بازار را می توانید در فروشگاه رادفرش پیدا کنید. فروشگاه رادفرش دارای روفرشی های بسیار زیبا و با کیفیت است. این روفرشی ها با الیاف نانو ساخته شده اند که باعث می شود تا کمتر آسیب ببینند و بیشتر مواقع آب را به خود نگیرند. جهت سفارش روفرشی میتوانید با شماره 09125620018 تماس حاصل کنید.

انواع روفرشی ۱۲ متری چیست؟

روفرشی های 12 متری دارای انواع مختلفی همچون : روفرشی ساده، روفرشی مخمل شانل، روفرشی مخمل زرکدار، روفرشی ابریشم، زیرسفره ای است که شما میتوانید تمامی این روفرشی ها را در رادفرش پیدا کنید.

جمع بندی

سعی کردیم در این مقاله برای شما بهترین اطلاعات موجود را در زمینه روفرشی های 12 متری به شما انتقال دهید، امیدواریم نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *