روفرشی ها زیر انداز هایی هستند که بسیار پر استفاده می شوند و دارای انواع مختلفی هستند روفرشی کشدار ۴ متری اندازه کوچک روفرشی ها می باشد و برای بچه ها مناسب است و همچنین در آشپزخانه های کوچک و راهروها نیز استفاده دارد چهار طرف این روفرشی ها دارای کش است و جمع نمی شود. فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های فرش فروشی این روفرشی های مخمل را به صورت عمده توزیع می کنند.

فروشگاه روفرشی کشدار ۴ متری مخمل

مراحل تولید انواع روفرشی کشدار

مراحل تولید انواع روفرشی کشدار روفرشی های مخمل نوع درجه یک روفرشی ها است و دارای اندازه های گوناگون هستند و تنوع طرح بالایی دارند و در تمام‌ مدل فرش ها بافت می شوند و جوابگوی سایز های مختلف فرش ها نیز هستند .برای تولید این روفرشی ها ابتدا باید نخ های درجه یک را از ریسندگی ها تهیه کرد ‌این نخ ها در جنس کتان، مخمل و ابریشم تولید می شوند. جنس این نخ ها از الیاف طبیعی می باشد.

پس از انتقال نخ های رنگارنگ به کارخانه های تولیدی، می توان انواع سایز های آن را با توجه به رنگ ها و طرح ها، با استفاده از ماشین ها بافت و پس از آن چهار طرف این روفرشی ها را به صورت ماهرانه کش می دوزند تا روی فرش ها پهن شوند و جمع نشوند. این روفرشی ها را در سایز های مختلف تولید می کنند و آن ها را باید هم اندازه با فرش های خود تهیه کرد.

برای هر فرشی رو فرشی هم اندازه خود را می توان خریداری کرد و ظاهر این فرش ها را با هزینه کمتر می توان عوض کرد. و همچنین از فرش ها در برابر کثیفی محافظت می کند. و مانند یک قاب عمل می کنند که کل فرش را در بر می گیرند. و چهار طرف آن ها دارای کش های محکمی است. جنس این روفرشی ها نرم و لطیف است و در عین زیبایی استحکام بالای دارد.

صادرات عمده روفرشی کشدار ۴ متری

صادرات عمده روفرشی کشدار ۴ متری روفرشی کشدار ارزان را می توان از سایت های اینترنتی خریداری کرد این سایت ها محصولات شرکت های تولیدی را به نمایش می گذارند و امکان خرید اینترنتی این محصولات را فراهم می کنند و می توان روفرشی مخمل ۴ متری را به صورت عمده و تک سفارش داد و آن را درب منزل راحت تحویل گرفت.

خرید روفرشی کشدار و صادرات آن به کشورهای دیگر به سهولت انجام‌می شود و برای این کار کافی است سفارش خود را در این سایت های معتبر ثبت کنید و پس از بازه ی زمانی کوتاهی خرید خود را تحویل بگیرید در این گونه خرید ها قیمت ها به نرخ کارخانه می باشد و هزینه های اضافی حذف می شوند.

2 دیدگاه

  • سلام روفرشی های کش دار مخمل برای راهرو ی منزلم سفارش دادم و بسیار راضی بودم.

  • خیلی زیباست عین قالی میمونه در عین حال سبکه برای شستشو میندازم تو لباسشویی هیچ لکه نمیمونه روش حتی لکه جوهر خودنویس با یه شستشو پاک میشه.ولی یه مقدار خشکه روش احساس راحتی نمیکنید مثل روفرشیای مخمل نرم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *