روفرشی پارچه ای به لطف ظاهر دلپذیر آن ، عنصر تزئینی مناسبی برای تأمین لمس طبیعی لازم در اتاقی است که می خواهید راحتی و رفاه را به شما منتقل کنند. آنها عایق های کاملی هستند ، هم حرارتی و هم صوتی ، و به لطف طراحی و کاربردهای متنوع ، در هر مکانی و با هر نوع دکوراسیون بسیار خوب به نظر می رسند. ما معتبر ترین فروشنده روفرشی هستیم.

فروشگاه روفرشی پارچه ای شیک

بررسی نقاط قوت روفرشی پارچه ای

بررسی نقاط قوت روفرشی پارچه ای استفاده از ماشین لباسشویی اگرچه مقرون به صرفه است اما می تواند روفرشی را خراب کند. فقط باید آستین بالا بزنیم و فرش را با دست بشوییم. اما از کجا شروع کنم؟ چگونه روفرشی خود را با دست بشویید؟

وکیوم کنید ، تکان دهید و بشویید: قبل از شستن دستی فرش ، باید تمام کثیفی های موجود در بالا را با جارو برقی پاک کنیم. به این ترتیب ما از صرف مقدار زیادی آب شستشوی چندین بار خاک که می توانیم با جارو برقی پاک کنیم ، جلوگیری خواهیم کرد.

روفرشی خود را در وان یا دوش بشویید: اولین چیزی که باید ببینیم این است که آیا ظرف کم و بیش صاف (یا حداقل ناصافی) برای شستن فرش داریم؟ اگر این کوچک باشد ، یک کاسه نسبتاً بزرگ کافی است ، اگرچه به احتمال زیاد مجبور به استفاده از دوش یا حتی وان هستیم.

روفرشی خود را با دست بشویید: مگر اینکه بخواهیم یک لکه کوچک را تمیز کنیم ، شستن یک قالیچه متوسط ​​یا بزرگ در یک ظرف کوچک می تواند شکنجه شود. در صورت امکان ، یک وان انتخاب خواهیم کرد ، علاوه بر آن یک کف کاشی یا سنگی که در صورت افتادن آب ، اتفاقی نمی افتد.

هنگامی که مکانی را برای شستن فرش انتخاب کردیم ، آن را با مقدار زیادی آب گرم پر می کنیم. این امر نیز بسیار مهم است ، زیرا دمای گرم یا سرد می تواند پارچه ها را دقیقاً به همان روشی که ماشین لباسشویی است بشکند. بین 25 تا 30 درجه دمای قابل قبولی است. توصیه ما این است که از شوینده ها و صابون های صنعتی که برای ماشین لباسشویی طراحی شده اند خودداری کنید. مشکل این است که با برخی از آنها اثر بومرنگ وجود دارد و پس از تمیز شدن فرش ، به یک آهنربای گرد و غبار تبدیل می شود.

حالت شستشو چیزی شبیه دورهایی نیست که فرش بتواند در ماشین لباسشویی انجام دهد. و نه به لرزشی که در فیلم هایی که در رودخانه ها شسته می شوند ، دیده می شود. صبر نقش مهمی در حفظ فرش دارد. بهترین راه برای شستن فرش این است که آن را کاملاً در آب صابونی گرم که آماده کرده ایم غرق کنید و با دستان خود پارچه را به تدریج بالا و پایین کنید. نفوذ آب به راحتی در فرش.

خرید مستقیم روفرشی پارچه ای جدید

خرید مستقیم روفرشی پارچه ای جدید مجموعه ما فروشگاه فروش روفرشی پارچه ای به صورت کلی می باشد. اما اگر مورد مشترکی در همه فرشهای الیاف طبیعی وجود داشته باشد ، این مقاومت بالا است. این یکی از بزرگترین مزایای آن است که با نگهداری مناسب ، می تواند مدت زمان طولانی در شرایط کامل دوام بیاورد. علاوه بر این ، به فیبر بستگی دارد ، آنها ضد آلرژی هستند ، زیرا تمیز کردن گرد و غبار بسیار سریع انجام می شود و نگهداری آن بسیار ساده است. خرید روفرشی جدید را می توانید در این سایت پیگیری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *