یکی از انواع کالا های پر استفاده در منازل، روفرشی دوشانل می باشد. فروشگاه انواع روفرشی ترک کشدار اصفهان با عرضه بهترین و شیک ترین روفرشی ها در ابعاد و اندازه های مختلف، آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. انواع روفرشی ترک کشدار اصفهان به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان، با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند تا امکان تهیه این روفرشی های زیبا و شک برای اغلب خریداران گرامی به راحتی فراهم شود.

فروشگاه انواع روفرشی ترک کشدار اصفهان

مزایای استفاده از روفرشی ترک کشدار

مزایای استفاده از روفرشی ترک کشدارروفرشی زرکدار یکی از اقلام مورد استفاده در اغلب خانه ها می باشد که دارای کاربرد های بسیار مختلف و متنوعی می باشد و به طور کلی به منظور تمیز و پاکیزه نگه داشتن فرش استفاده می شود. درواقع با استفاده از روفرشی از تماس مستقیم مواد غذایی خوراکی و ی دیگر مواد رنگ دهنده به فرش جلوگیری می شود.

انواع مختلفی از روفرشی ها در ابعاد مختلف تولید می شوند. یکی از انواع روفرشی های پر کاربرد و زیبا، روفرشی کشدار می باشد. انواع روفرشی در طرح ها، مدل ها و رنگ های مختلف تولید می شوند و متناسب با هر نوع سلیقه ای در بازار وجود دارند.

روفرشی کشدار با داشتن کش کاملا بر روی فرش فیکس می شود و از به هم خوردگی و نا منظم شدن شکل روفرشی جلوگیری می کند زیرا نا مرتب شدن روفرشی موجب از دست دادن جلوه بصری و شلخته به نظر آمدن خانه می شود که این مشکل با تعبیه کش حل شده است.

قیمت جدید روفرشی ترک کشدار اصفهان

قیمت جدید روفرشی ترک کشدار اصفهان

یکی از مهم ترین عوامل در خرید هر وسیله ای، قیمت آن می باشد. روفرشی کشدار ترک اصفان که از نمونه های با کیفیت و فوق العاده ریبای روفرشی ها می باشد، با هدف تامین نیاز بازار و دسترسی راحت مشتریان گرامی به این نوع روفرشی کاربردی و جذاب با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می شود. درواقع قیمت روفرشی با توجه به جنس آن در نظر گرفته می شود.

قیمت جدید روفرشی ترک اصفهان با توجه به ابعاد مختلف آن تعیین می شود. طبیعتا هرچه سایز روفرشی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. عرضه انواع روفرشی کشدار در ابعاد ۳ متری، ۴ متری، ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری انجام می گیرد. روفرشی ترک اصفهان یه صورت مستقیم و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

این روفرشی ها به صورت عمده نیز در اختیار فروشندگان قرار می گیرند. درواقع روفرشی مخمل ترک اصفهان با داشتن کیفیت و جنسی عالی و هم چنین داشتن تنوع فراوان در طرح و رنگ، از بازار فروش بسیار پر رونقی برخوردارند و بسیار شیک پسند هستند.

مجموعه راد فرش، با سال‌ها تجربه در تولید و عرضه انواع کاور فرش و روفرشی، محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می‌نماید. این محصولات مشتریان فراوانی در سراسر ایران و به ویژه اصفهان و کرج دارد. به همین منظور و برای خرید ارزان روفرشی ترک کشدار کرج، می‌توانید به صفحه مربوطه در همین وبسایت مراجعه نمائید.

1 دیدگاه

  • سلام وعرض ادب سه عدد۱۲ متری چقدرقیمت میشودچکی هم میشود ممنونم ازلطفتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *