تولیدکنندگان کاور فرش را به بازار عرضه می کنند و آن ها را در ابعاد مختلف تولید میکنند: کاور فرش دوازده متری ، نه متری ، شش متری و چهار متری .فرش قسمتی از زیبایی خانه است و از اجزا جدایی ناپذیر منزل های ایرانی است.از قدیم به خاطر قیمت بالای قرش خانم ها روی فرش را با یک ملحفه میپوشاندند که زیبایی خانه را زیر سوال می برد و چون استحکامی نداشت در برابر ریختن مواد بر روی آن از فرش محافظت خوب و مقاومی نداشت.اما با ورود کاور های فرش در ابعاد و مدل های مختلف و زیبا که دارای خواص نانو ( یعنی ضد آب و ضد لک ) هم هستند این مشکل نیز برطرف شده است.

فروشنده انواع کاور فرش دوازده متری

مشخصات قابل توجه کاور فرش فانتزی

مشخصات قابل توجه کاور فرش فانتزی فرش های ایرانی مخصوصا فرش های دستباف بسیار گران قیمت هستند و همیشه هم مورد استفاده و زیر پا قرار دارند . مخصوصا در خانه هایی که رفت و آمد زیاد است یا کودک در خانه دارند یا از افراد مسن در منزل نگه داری می کنند ،باید چاره ای برای از بین نرفتن و تمیز ماندن این کالای گرانبها اندیشیده شود که بهترین راه حل ،خرید کاور فرش مناسب است حال چه فانتزی باشد چه در نمونه های فرش های ایرانی.

کاور فرش فانتزی که از چندین سال قبل وارد ایران شد و بعد تولیدی های ایرانی انواع آن را خود به صورت عمده تولید کردند مزایای فراوانی دارد از جمله:

  • از رنگ فرش در برابر نور خورشید حافظت میکند و از تغییر رنگ فرش جلوگیری میکند.
  • اگر فرش دچار نقصی شده باشد آن را میپوشاند.
  • از ایجاد لکه بر روی فرش و خیس شدن آن جلوگیری میکند.
  • دیگر نیازی به شستشوی هر ساله فرش ها نخواهد بود.
  • به از بین نرفتن بافت های فرش کمک میکند.
  • از طرح ها و مدل ها مختلفی تشکیل شده و هر خانواده بر اساس نیاز و سلیقه خود میتواند از این کاور های فرش خریداری کند .
  • برای مواقعی که مهمانی دارید و میهمانان با کفش وارد منزل می شوند و نمیخواهیدفرش را جمع کنید یا تا بزنید نیز این کاورها بسیار مناسب هستند.
  • دور کش بودن کاورهای فانتزی جدید نبز بسیار مهم است چون دیگر روی فرش جمع نمیشوند.

مراکز خرید کاور فرش دوازده متری

مراکز خرید کاور فرش دوازده متری برای خرید کاور فرش باید با توجه به اندازه فرش که چند متری است ( 12،9،6،4) به فروشگاه هایی در بازارهای شهر یا فروشگاه های مجازی و اینترنتی مراجعه کنید و مدل ها و انواع آن ها را چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین مشاهده نمایید و مشاوره برای خرید دریافت کنید و در صورت انتخاب کاور مناسب آن را درب منزل تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *