طرز شستن روفرشی کشدار

روفرشی کشدار جزو دسته روفرشی هایی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد و خیلی از افراد ترجیح می دهند به جای روفرشی های قدیمی از این مدل استفاده کنند. حال از آنجایی که هر لحظه امکان کثیف شدن روفرشی وجود دارد شاید برای خیلی از افراد در زمینه طرز شستن روفرشی کشدار سوالاتی ایجاد شود.

طرز شستن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چون اگر شما به یک‌ سری نکات توجه نکنید ممکن است روفرشی شما آسیب ببیند و دیگر کیفیت اولیه را نداشته باشد!

ما در این مطلب سعی کرده ایم توضیحاتی در این زمینه ارائه دهیم پس همراه ما باشید.

 

طرز شستن روفرشی کشدار

روفرشی‌ ها در طول زمان ممکن است بارها کثیف شوند و نیاز به شستشو و تمیزکاری داشته باشند و در زمینه طرز شستن روفرشی کشدار باید با دقت و با رعایت توصیه‌ ها و روش‌های مناسب، عمل کرد تا از آسیب دیدگی و کاهش عمر مفید آن جلوگیری شود.

اولین گام در شستشوی روفرشی کشدار، برداشتن آشغال‌ها و ذرات معلق روی آن است. می‌ توانید از  جاروبرقی با برس مناسب برای این کار استفاده کنید و مطمئن شوید که تمامی آشغال‌ها جمع شده اند.

قبل از شروع  شستشو، حتماً برچسب روفرشی کشدار را مورد بررسی قرار دهید. در صورت وجود نوشته‌ های خاص در مورد نحوه شستشو و نگهداری، آنها را به دقت مطالعه کنید. برخی از روفرشی‌ها نیاز به روش‌های خاصی برای شستشو دارند که باید به‌ دقت رعایت شوند. 

حال از آنجایی که روفرشی ها را می توان به روش های مختلفی شست در ادامه به برخی از روش ها اشاره کرده ایم.

طرز شستن روفرشی کشدار

شستن روفرشی در ماشین لباسشویی

برخی از روفرشی‌ها قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارند. در این صورت، می‌ توانید روفرشی را در ماشین لباسشویی قرار داده و از یک برنامه شستشوی ملایم و مطابق با نوع روفرشی استفاده کنید. در صورت استفاده از ماشین لباسشویی، بهتر است از حالت چرخش کمتری استفاده شود تا از آسیب به روفرشی جلوگیری شود و حتما از مواد شوینده مناسب کنید.

علاوه بر این موارد دمای لباسشویی بهتر است بیشتر از 30 درجه نباشد چون ممکن است بافت روفرشی شما خراب شود.

 

نحوه شستن روفرشی با دست

در صورتی که روفرشی کشدار قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را ندارد یا شما تمایلی به استفاده از ماشین لباسشویی ندارید، می‌ توانید به صورت دستی آن را شستشو دهید. برای شستشوی دستی، یک لگن پر از آب ولرم و محلول شوینده را آماده کنید. سپس روفرشی را درون آب قرار داده و به آرامی آن را به طرف‌های مختلف حرکت دهید تا کثیفی از آن خارج شود. در انتها، آب را عوض کرده و روفرشی را با آب تمیز شستشو دهید تا مابقی محلول شوینده روی آن شسته شوند.

 

چگونه چروک فرش بعد از شستن را از بین ببریم؟

شاید برای بعضی از افراد بعد از شستشو این سوال ایجاد شود که چطور چروک های فرش را از بین ببریم؟ برای این کار شما می توانید از روش های مختلفی مثل قرار دادن اجسام سنگین روی قسمت های چروک شده، استفاده از دستگاه بخارشوی، راه رفتن زیاد روی فرش و غیره استفاده کنید و مطمئن باشید بعد از مدتی این چروک ها از بین خواهند رفت.

چگونه چروک فرش بعد از شستن را از بین ببریم؟

قیمت و خرید روفرشی کشدار

با توجه به مطالبی که در زمینه طرز شستن روفرشی کشدار بیان کرده ایم می توان به این نتیجه رسید که شستن آن بسیار راحت بوده و شما می توانید از روش های مختلف مثل دستی و لباسشویی برای شستن آن استفاده کنید.

قیمت روفرشی های کشدار با توجه به مواردی مثل مدل، اندازه و کیفیت متفاوت است اما اگر شما به دنبال خرید عمده روفرشی با قیمت عالی هستید و به دنبال تنوع بالا می گردید باید بگوییم که مجموعه رادفرش به خوبی می تواند پاسخگوی شما باشد. برای اطلاع از نحوه خرید از ما {رادفرش} و کسب اطالاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *