بخاطر کیفیت بالای روفرشی هایی که در داخل کشور تولید می شوند، صادرات این نوع محصولات به کشورهای دیگر نیز صورت می‌گیرد که از رایج ترین آنها می توان به روفرشی دوازده متری و شش متری اشاره نمود. صادر کننده روفرشی، با قرار دادن این نوع کالاها در بسته بندی های مختلف و جذاب، آنها را به کشورهای مجاور و حتی کشورهای اروپایی، عربی و آفریقایی صادر می کند که هر کدام از آنها در ابعاد و ضخامت های متعددی طراحی و تولید شده اند.

صادر کننده معتبر روفرشی دوازده متری

موارد استفاده از روفرشی دوازده متری

موارد استفاده از روفرشی دوازده متری روفرشی ها از ایام قدیم تاکنون در میان افراد باب بوده که در گذشته برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید بر روی فرش مورد استفاده قرار می گرفته که افراد سعی می‌کردند بخش خاصی یا تمامی قسمت از فرش که در معرض نور خورشید بوده را توسط روفرشی ها پوشش دهند تا آسیبی به الیاف آنها وارد نشود.
امروزه نیز علاوه بر این که از رو فرشی ها برای جلوگیری از صدمه دیدن الیاف فرش که در مواجهه با نور خورشید می توانند داشته باشند، استفاده می شود، از این نوع محصولات برای جلوگیری از ورود گرد و غبار، آشغال و کثیفی ها به درون بافت فرش نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از موارد دیگری که افراد ترجیح می دهند از روفرشی ها استفاده کنند، شستشوی راحت و بدون دردسر آنها بوده که در هنگام برداشتن لکه یا کثیفی می توان به راحتی آنها را شسته و مجدد استفاده نمود.
با قرار دادن روفرشی بر روی فرش ها، دیگر نیازی به شستشوی خود فرش نداشته و فرش شما مانند روز اول پاکیزه و سالم خواهند ماند.

پاها یکی از قسمت هایی هستند که مدام در معرض باکتری، ویروس و انواع قارچ ها می باشند. آلودگی هایی که در کف پا قرار دارند، ممکن است به درون الیاف فرش نفوذ کرده و باعث بروز بیماری هایی شوند که با استفاده از یک روفرشی مناسب، شما می توانید علاوه بر بهره مندی از خواص آن، از ورود آلودگی ها به درون فرش نیز جلوگیری نمایید.

توزیع عمده روفرشی دوازده متری

توزیع عمده روفرشی دوازده متری با توزیع روفرشی در اندازه های مختلف، که اغلب با در نظر گرفتن ابعاد فرش ها طراحی و تولید شده اند، شما قادر هستید تا برای فرش های کوچک و بزرگ خود، مدل های مختلفی از این کالاها تهیه کرده که می توانند همرنگ و متناسب با رنگ فرش و دکوراسیون منزل شما باشند و یا می توانید از رنگ های متضاد روشن یا تیره نیز استفاده نمایید.

جهت خرید عمده روفرشی های 6 متری، 9 متری و 12 متری، می توانید آنها را از طریق وبسایت اینترنتی ما نیز تهیه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *