کاور فرش ایرانی امروزه بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است زیرا با توجه به بالا رفتن قیمت فرش ها، نیاز به محصولی داریم که از فرش ها به خوبی محافظت کند. بر همین اساس صادرات و تولید آن به صورت عمده و گسترده در حال انجام است و این محصول به یکی از پر مصرف ترین موارد صادراتی تبدیل شده است.

صادرات کاور فرش ایرانی

مزیت های استفاده از کاور فرش ایرانی

مزیت های استفاده از کاور فرش ایرانی کاور های فرش جدا از زیبایی و شکوهی که به فضای داخلی و دکوراسیون شما می‌بخشند، مزیت های دیگر نیز دارند‌.

با خرید و استفاده از این کاور های سنتی و مجلل شما میتوانید از فرش هایی که دارای زمینه و طرح و رنگ روشن هستند در برابر آسیب های احتمالی محافظت کنید؛ پاک کردن و شست و شوی فرش از مایعات و خوراکی های دیگر بسیار طاقت فرسا و زمان بر است. همچنین فرش هایی که روشن هستند ممکن است جای لکه ها بر روی آن هیچ گاه پاک نشود و با ظاهری کدر و بد رنگ باقی بمانند اما با استفاده از کاور فرش، هر زمان که نیاز به تمیز کردن و شست و شوی آن باشد می توانید به آسانی آن را از فرش جدا کنید و در لباسشویی بیاندازید و یا به خشکشویی ببرید.

مزیت دیگر این کاور ها کش دار بودن آن ها است، نمونه های زیادی در بازار عرضه میشود که با قرار گرفتن کش در گوشه های کاور، شما دیگر نگران جمع شدن رو فرشی هنگام راه رفتن، جارو زدن و دیگر فعالیت ها نیستید و به راحتی با انداخت کش ها به دور فرش خود میتوانید آن را فیکس کنید.همچنین این کاور ها مانند فرش های ایرانی دارای طرح های بسیار متنوع و زیبایی هستند که ظاهری طبیعی و جذاب دارند به گونه ای که هیچ تفاوتی در طرح و رنگ با فرش های گران قیمت دستبافت ندارند و همچنین از نظر جنس بسیار با کیفیت و اعلا تولید می شوند و نخ به کار رفته در آن از بهترین نوع ابریشم است.

فروشنده کاور فرش ایرانی

فروشنده کاور فرش ایرانی امروزه صادرات کاور ایرانی با توجه به مورد پسند بودن طرح های ظریف و نقوش زیبای ایرانی بسیار حائز اهمیت است و سالانه حجم زیادی از آن به سرایر جهان صادر می شود. همین امر باعث شده فروشنده کاور ایرانی این محصول را به صورت اینترنتی و غیر حضوری با قیمت مناسب و بدون واسطه به دست شما برساند که بسیار مقرون به صرفه و مناسب تر از نمونه های موجود در فروشگاه ها است. جهت خرید و سفارش کاور دلخواه خود میتوانید از طریق تلفن تماس و آدرس ایمیل با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *