امروزه روفرشی ها یکی از پرفروش ترین محصولات هستند که از مرغوب ترین و جدیدترین مدل های روفرشی، می توان به روفرشی ضد آب کشدار اشاره کرد. روفرشی ضد آب کشدار در محیط های مرطوب خانه، مانع خوبی برای خیس شدن فرش است، خصوصا در خانه هایی که کودک دارند. کشدار بودن آن نیز باعث می شود که از روی فرش جمع نشود و ثابت بماند.

صادرات روفرشی ضد آب کشدار

روش های تشخیص بهترین نوع روفرشی ضد آب

روش های تشخیص بهترین نوع روفرشی ضد آب روفرشی ضدآب کشدار دارای یک سری مشخصات و ویژگی های منحصر بفرد است که در این مبحث به آن خواهیم پرداخت. هنگام خرید روفرشی کش دار،در وهله اول جنس روفرشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از آنجا که این روفرشی ها جنس بسیار مناسبی دارند و ضدآب نیز هستند، هیچگونه رطوبت درون آن ها نفوذ نمی کند و همچنین گردوخاک روی آن ها نمی نشیند، به همین دلیل با آسودگی خاطر می توان از آنها استفاده کرد. از دیگر ویژگی این روفرشی این است که، دورتادور آن کش دارد و همین مزیت باعث می شود که از جابجا شدن و سرخوردن آن جلوگیری شود.

اکثر فروشندگان به خریداران روفرشی، مدل روفرشی ضدآب کشدار را پیشنهاد می کنند. به دلیل اینکه این جنس روفرشی، بافرش هیچ اصطکاکی ایجاد نمی کند و همین طور باعث می شود علاوه بر کثیف نشدن فرش ها، تنوعی در مدل و رنگ فرش ها برای اهالی منزل ایجاد شود. همین چند مزیت کافی است که نظر مشتریان را به خود جلب کند و این کالای کاربردی و باکیفیت را خریداری کنند.

سفارش روفرشی 12 متری کشدار

سفارش روفرشی 12 متری کشدار روفرشی ضد آب کشدار بر اساس برندها و قیمت های متفاوتی در اختیار افراد قرار می گیرد. بدین معنا که بنابر نوع جنس و سایزی که دارند، قیمت گذاری می شوند. ابتدایی ترین عامل قیمت گذاری این روفرشی ها، متراژ آن ها است. به طورمثال خریدار برای سفارش خرید روفرشی 12 متری کشدار، باید به دلیل متراژ بالای آن، هزینه بیشتری نیز پرداخت کند. عامل بعدی در قیمت گذاری طرح ها آن است که هرچه طرح ها به روزتر باشند، قیمت آن بیشترخواهد بود و در نهایت آخرین عامل در قیمت گذاری نوع دوخت آن و کش های استفاده شده در آن می باشد. تولیدکننده نیز براساس این سه عامل قیمت نهایی روفرشی ها را اعلام می کند.

افرادی که قصد خرید روفرشی کش دار را دارند، باید بدانند که این محصول دارای مدل های مختلف، سایزهای متفاوت و رنگ های متنوع می باشد که می تواند همه سلیقه ها را راضی کند.تولیدکنندگان روفرشی نیز به خوبی می دانند که کیفیت کار و تنوع در مدل ها و رنگ ها در خرید تاثیر بسیار دارد. به همین دلیل سعی می کنند روفرشی ها را با رنگ، طرح و جنس با کیفیتی عرضه کنند تا رضایت مشتریان را جلب کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *