در کشور مواد اولیه ای همچون نخ و غیره وجود دارد که باعث شده است، برخی کارخانه ها اولین تولید خود را انواع روفرشی قرار دهند که یک نوع آن روفرشی دورکش دار ۱۲ متری می باشد. به دلیل آن که این نوع روفرشی از ظاهری زیبا و کیفیتی عالی برخوردار و برخی از کشورها شرایط و مواد اولیه تولید آن را ندارند، خواهان صادرات روفرشی دور کش دار ۱۲ متری به کشورهای خود هستند.

صادرات روفرشی دور کش دار ۱۲ متری

طرح جدید روفرشی دور کش دار

طرح جدید روفرشی دور کش دار در صورتی که قصد خرید روفرشی دورکش دار ۱۲ متری را دارید. قبل از خرید، از انواع مدل های آن اطلاعاتی باید داشته باشید. این اطلاعات را از افراد فروشنده می توانید به دست آورید و یا همراه ما باشید تا در مورد طرح جدید روفرشی دور کش دار اطلاعات مختصری به شما ارائه نماییم.

  • در ابتدا به این نکته باید اشاره کرد که دنیای روفرشی همگام با صنعت مد و طراحی بسیار پیشرفت و در طرح های گوناگونی تولید می شود که برخی از این طرح ها به شکل اشکال هندسی مانند لوزی، مربع و غیره می باشد.
  • در برخی از این مدل ها نقش گل های درشت، ریز و یا پروانه های رنگی به صورت پخش، در وسط و در برخی دیگر طرح فقط در حاشیه روفرشی دیده می شود.
  • در روفرشی دور کش دار نقش های سنتی نیز مانند: بته جقه، طرح های اسلیمی و یا غیره نیز وجود دارد که به صورت نقش برجسته با جنس مخمل و یا از جنسی که بسیار نرم باشد، تولید شده است.

تولید روفرشی دور کش دار ۱۲ متری

تولید روفرشی دور کش دار ۱۲ متری در تولید روفرشی دور کش دار ۱۲ متری، افراد بسیاری در حال تولید هستند. این افراد تلاش می کنند تا بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه را تهیه و پس از طراحی و تولید، انواع روفرشی را با قیمتی مناسب و ارزان پخش نمایند.

در صورتی که قصد صادرات آن را به کشورهای دیگر دارید با خرید مستقیم از افراد تولید روفرشی در کیفیت و قیمت به شما تضمین داده می شود، علاوه بر آن که به قدری تنوع در طرح و نقش آن وجود دارد تا مطابق سلیفه همه افراد حق انتخاب دیده شود و قابل ست و هماهنگی با دیگر اکسسوری ها شود. با وجود آن که تولید این محصول از مواد اولیه داخلی می باشد.

در بازار، با قیمت های گوناگونی به فروش می رسد. این قیمت ها بر اساس کیفیت، نوع مواد اولیه به کار رفته، متراژ و بسیاری دیگر از امور تعیین و سپس جهت صادرات روانه بازار می گردد. با صادرات روفرشی دور کش دار ۱۲ متری ارز فراوانی وارد کشور و اوضاع اقتصادی بهبود خواهد یافت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *