روفرشی یک محصول پارچه ای بوده که ضمن کاربرد فراوان در منازل ما، از زیبایی و جذابیت های ظاهری زیادی برخوردار می باشد. صادرات انبوه روفرشی دور کشدار، حاکی از آن است که بازارهای خارجی همواره طرفدار خرید نمونه های درجه یک و عالی از انواع روفرشی باکیفیت و زیبا هستند. به این منظور مراکز مربوطه، از نمونه های باکیفیت و زیبا استفاده کرده و آن را برای صادرات در نظر می گیرند تا بدین ترتیب شاهد جلب رضایت آنها باشیم.

صادرات انبوه روفرشی دور کشدار

روفرشی دور کشدار چه ویژگی هایی دارد؟

روفرشی دور کشدار چه ویژگی هایی دارد؟ روفرشی، محصولی کاربردی در منازل ماست که نقش آن حفاظت از سلامت و کیفیت انواع فرش می باشد. در واقع فرش به عنوان کالایی گرانبها، اگر با استفاده از روفرشی تحت پوشش قرار گیرد، می تواند از آسیب هایی نظیر سایش، خوردگی، تغییر رنگ و غیره مصون بماند و درخشندگی و زیبایی آن مضاعف گردد.

روفرشی ها انواع مختلفی دارند که یکی از بهترین و کاربردی ترین مدلهای آنها، روفرشی دورکشدار می باشد که یک کش مستحکم دور تا دور آن را تحت پوشش قرار داده است.

ویژگی های روفرشی دور کشدار:

  • این روفرشی ها جنس خوبی دارند که باعث می شود در برابر آسیبهای احتمالی مقاومت داشته و به راحتی دچار آسیب نگردد.
  • استفاده از کش به دور این روفرشیها باعث شده تا استفاده از آن بسیار آسان گردد. بدین ترتیب روفرشی جمع نمی شود و حرکت نخواهد کرد.
  • رنگبندی و طرح های به کار رفته در طراحی این دسته از روفرشیها متنوع و جذاب است که سلایق مختلف به راحتی می توانند نمونه های مورد نظر خود را از بین آنها انتخاب نمایند.
  • این روفرشی ها از نظر وزنی سبک بوده و به راحتی جمع شده و قابل حمل هستند.
  • در صورت کثیف شدن می توان آن را مورد شستشو قرار داد.
  • این روفرشی ها اندازه های استانداری داشته و ضخامت های در نظر گرفته شده برای آن متناسب می باشد.

بازار توزیع روفرشی دور کشدار

بازار توزیع روفرشی دور کشدار خرید و فروش انواع روفرشی، به دلیل کاربردهای وسیعی که این دسته از محصولات دارند، همواره رونق داشته است. بازار توزیع روفرشی دور کشدار در این بین توانسته نظر همگان را جلب کرده و بهترین نمونه از محصولات خود را به دست آنها برساند.

بازار توزیع روفرشی دور کشدار، نه تنها نیاز بازارهای داخلی را تامین کرده بلکه با صادرات روفرشی، توانسته شرکت های خارجی را هم از خرید و فروش این محصولات بهره مند نمایند.
به این منظور بسیاری از مراکز در داخل کشورمان فعالیت دارند که نتیجه آن، افزاش سودآوری در این حوزه خواهد بود.
شایان ذکر است انواع روفرشی مدل دور کشدار در این واحدها با قیمتهای خوبی به دست متقاضیان می رسد که این موضوع دایره جذب مشتریان به انتخاب آن را افزایش داده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *