روفرشی را می توان یکی از تولیدات بشر دانست که سابقه چند صد ساله دارد. هنر بافت و تولید روفرشی مربوط به منطقه خاورمیانه بالاخص کشور ایران می باشد که از این نقطه به کشور های دیگر صادر گردیده است. روفرشی ترک نمونه ای از روفرشی های تولید شده می باشد که در بازار موجود است. امروزه صادرات روفرشی ترک به صورت انبوه به کشور های مختلف از جمله اروپا و آمریکا صورت می پذیرد. این حجم از صادرات و فروش روفرشی به دلیل کیفیت بالای این محصول می باشد.

صادرات انبوه روفرشی ترک

روفرشی ترک چگونه تولید می شود؟

روفرشی ترک چگونه تولید می شود؟ همان طور که گفته شد روفرشی از جمله منسوجاتی که دارای بافت ضخیم می باشد و برای نگهداری از فرش و تمیز ماندن و محافظت در برابر آفتاب بر روی آن پهن می شود. از جمله روفرشی های تولید شده مدل ترک آن می باشد. این مدل دور کش بوده و تمام سطح فرش را پوشش می دهد.

روفرشی ترک در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و بافت می گردد.در این مطلب به نحوه تولید روفرشی ترک می پردازیم. برای تولید روفرشی ترک ابتدا طراحان طرح و رنگ مورد نظر را به عنوان الگو بر روی کاغذ پیدا می نمایند. در مرحله بعد با استفاده از دستگاه مخصوص بافت روفرشی چله در ابعاد تعیین شده تشکیل می گردد. سپس با نخ های پود با طرح و رنگ های تعریف شده به تار اضافه می گردد.

در این مرحله ضخامت روفرشی ترک بر اساس نیاز بازار و مشتریان سنجیده شده و تراکم بر همین اساس می باشد. معمولاً الیاف به کار رفته ترکیبی از الیاف طبیعی مانند پنبه و الیاف مصنوعی مانند آکریلیک می باشد. بعد از اتمام بافت روفرشی کش ها به صورت عرضی در زیر روفرشی دوخت می گردد.

فروش مستقیم روفرشی ترک

فروش مستقیم روفرشی ترک فروش مستقیم روفرشی ترک از روش های مختلف صورت می گیرد. امروزه فروشنده این محصول برای توزیع و پخش در سراسر کشور و صادرات به کشور های دیگر و همچنین تسهیل در خرید آن توسط مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است.

در این فروشگاه مجازی انواع روفرشی ترک در طرح ها و مدل های مختلف عرضه و ضمن ارائه مشخصات فنی در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده است. این اقدام سبب شده تا واسطه ها و دلال ها در زمینه فروش حذف و روفرشی ترک به صورت مستیم در اختیار خریداران قرار گیرد. همچنین مشتریان و خریداران نیز با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت و دارا بودن استاندارد های لازم آن را به صورت مستقیم از فروشنده و با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار خریداری می نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *