روفرشی پارچه ای ضخیم به ضخامت کمتر از قالی است که برای روی فرش ها استفاده می شود .استفاده روفرشی برای روی انواع فرش ها و بخصوص فرشهای روشن جهت جلوگیری از کهنگی، کثیف شدن، پارگی و آسیب ندیدن انواع فرش است. روفرشی ها در ابعاد مختلف تهیه و به بازار عرضه می شوند از انواع روفرشی می‌توان به روفرشی 6 متری مخمل اشاره کرد. که در ابعاد ۶ متر و جنس مخمل است.روفرشی مخمل معمولاً از انواع روفرشی گران‌تر است زیراجنس خوبی دارد، سنگین بوده و روی فرش به راحتی سر نمی خورد.

شرکت توزیع روفرشی 6 متری مخمل

مهمترین مزیت روفرشی 6 متری مخمل چیست؟

مهمترین مزیت روفرشی 6 متری مخمل چیست؟ روفرشی ها بر اساس مواد به کار رفته در آنها به انواع مختلفی تقسیم می‌شود از جمله روفرشی مخمل ،رو فرشی ابریش،م رو فرش ابریشم مخمل و غیره. هر کدام از روفرشی ها مزیت های منحصر به فرد خود را دارند و برای مصرف کنندگان به نوعی قابل تایید اند.به دلیل وجود سلایق گوناگون انواع طرحها و رنگها و الیاف مختلف در روفرشی ها به کار می رود، تا بتواند نظرو سلیقه هر مصرف کننده ای را به خود جلب نماید.فرش یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون یک منزل به حساب می آید و روفرشی که انتخاب می‌شود باید هارمونی مناسبی جهت تایید و هم خوانی بادکوراسیون منزل داشته باشد.

در این میان روفرشی های مخمل توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده و شهرت به بخش خصوصی پیدا کرده‌اند. همانگونه که از نام این روفرشی پیداست الیاف به کار رفته در این روفرشی از مخمل است. مخمل الیاف زیبا نرم و با ماندگاری بالا ست که خود شامل انواع مخمل یزدی مخمل ابریشم و غیره می‌شود.

مخمل الیافی است که قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی بد است را دارد البته بهتر است که در دمای زیر ۴۰ درجه سانتیگراد شسته شود. جنس مخمل به دلیل کیفیت بالا ، در زمان شست و شو هرگز دچار رنگدهی نمی‌شود. و کیفیت خود را حفظ می نماید. همچنین بدلیل ثبات رنگ ، در بلند مدت دچار رنگ پریدگی نمی‌گردند.از مزایای دیگر استفاده از روفرشی مخمل این است که چروک نمی شوند و به دلیل وزن مناسبی که دارند بر روی فرش ها سر نمی خورند.

قیمت انواع روفرشی 6 متری مخمل

قیمت انواع روفرشی 6 متری مخمل توزیع روفرشی مخمل از کانال های متفاوتی قابل انجام است .از جمله خرید از فروشندگان حضوری ارائه دهنده این کالا و یا به صورت مجازی و از فروشگاه های اینترنتی که این محصول را عرضه میکنند ، می توان محصول را تهیه نمود.

قیمت انواع روفرشی با یکدیگر بسیار متفاوت است.قیمت روفرشی جدید متاثر از عوامل مختلفی است. از جمله نوع الیاف، اندازه و ابعاد و حتی شرکت تولید کننده روفرشی ، اما آنچه مسلم است مصرف کنندگان به دنبال کالایی با کیفیت با نرخی مناسب هستند که بتواند در انتخاب آن ها را متقاعد نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *