یکی از مهمترین دغدغه هایی که برای بسیاری از خانم های خانه دار مطرح می باشد این است که به گونه ای صحیح از فرش های خود در برابر انواع آسیب ها و آلودگی ها محافظت نمایند و یکی از بهترین گزینه هایی که در این زمینه وجود دارد استفاده از روفرشی می باشد، چرا که از طریق آن می توان زیبایی و جذابیت فراوانی برای محیط خانه به وجود آورد و در عین حال از فرش ها نیز محافظت نمود و همین امر موجب رونق خرید و سفارش روفرشی شش متری شده است.

سفارش کلی روفرشی شش متری

معرفی انواع روفرشی شش متری

معرفی انواع روفرشی شش متری روفرشی یک پارچه بسیار ضخیم است که شباهت بسیار زیادی به قالی داشته و معمولاً آن را بر روی فرش پهن می نمایند تا فرش ها از آسیب نور خورشید و همچنین پا خوردگی در امان بمانند.
یکی از متداول ترین و پرفروش ترین نوع این محصول، روفرشی شش متری می باشد که دارای انواع و اقسام نمونه های مختلف است که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می کنیم.

انواع روفرشی شش متری:

  • روفرشی کلاسیک: این محصول از نظر شکل ظاهری شباهت فراوانی به قالی دارد و طرح های به کار رفته در آن عبارتند از خشت، ترنج و لچک.
  • روفرشی مدرن: از این مدل روفرشی برای خانه هایی که دارای دکوراسیون مدرن هستند استفاده می شود و معمولاً از الیاف شانل تولید می گردد.
  • روفرشی ابریشمی: همانگونه که از نام آن پیداست از الیاف ابریشم بافته شده و دارای درخشندگی و زیبایی فراوانی می باشد.
  • روفرشی ترک کشدار: این محصول تولید شده توسط کشور ترکیه می باشد و دور تا دور آن کش دارد و این موضوع از لیز خوردن آن جلوگیری به عمل می آورد.

پخش مستقیم روفرشی شش متری

پخش مستقیم روفرشی شش متری فرش ها بخش از کالاهای نفیس و ارزشمند هر خانه ای به شمار می روند که همواره باید به بهترین شکل ممکن از آنها محافظت نمود. بدین منظور برخی از شرکت های تولید کننده ای که در زمینه پارچه و انواع منسوجات به فعالیت مشغول هستند، با استفاده از مواد اولیه بسیار عالی و درجه یک، اقدام به تولید انواع روفرشی در طرح ها و رنگ های مختلف نموده و آن را به بازار ارائه داده اند.
شایان ذکر است که روفرشی ها در ابتدا دارای طرح های بسیار ساده ای بودند و تنها وظیفه آنها حافظت از فرش ها بود، اما در حال حاضر ما شاهد انواع و اقسام رنگ ها و طرح های مختلفی از این محصول هستیم که دارای جذابیت و شکوه بسیار زیادی بوده و حتی در برخی از موارد، طرح های آن از خود فرش نیز زیباتر و چشم نواز تر می باشد.
مجموعه ای که در حال حاضر مشاهده می نمایید، یکی از بزرگترین مراکز پخش روفرشی شش متری در ایران می باشد و بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصول را با قیمت مناسب به مشتریان خویش ارائه می نماید.

2 دیدگاه

  • درود،
    می خواستم برای شهرستان سفارش بدم. قیمت محصولات و هزینه ارسال چقدره؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *