روفرشی زرکدار جدید

امروزه کارخانه های بسیاری در زمینه تولید روفرشی زرکدار مشغول فعالیت می باشند که محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به بازار داخلی و خارجی پخش و عرضه می نمایند. برای اطلاع از قیمت خرید روفرشی زرکدار کافیست به سایت مربوطه مراجعه کرده و لیست قیمت را مشاهده نمایید. یکی از دغدغه های رایج خانم های ایرانی این است که منزل آنها همیشه تمیز بماند. یکی از راهکارهایی که آنها می توانند برای تمیز نگه داشتن فرش های خود استفاده نمایند، پهن نمودن روفرشی بر روی فرش است.

روفرشی زرکدار

روفرشی زرکدار

در این مجموعه برای تولید روفرشی زر کدار از بهترین مواد اولیه و بهترین نوع نخ لاتکس و ابریشم و مخمل استفاده می شود. دستگاه های تمام اتوماتیک با صنعتگران متخصص و خبره به بافت روفرشی های درجه یک مشغول هستند تا کارهایی سالم و با دوام و زیبا به بازار عرضه کنند. کیفیت کارها علاوه بر نخ و مواد مرغوب و درجه یک از لحاظ سایز و اندازه بررسی شده و کش دوزی اطراف به صورت مرتب و با کش مستحکم دوخته می شود تا به خوبی فرش را در بر گیرد و با راه رفتن و حرکت از اطراف فرش خارج نشود.

رنگ روفرشی ها کاملا ثابت بوده و امکان شستشو با ماشین لباسشویی را به شما می دهند. اصلا نگران خراب شدن روفرشی ها نباشید کیفیت تمامی کارها صد در صد تضمین شده است. در این مجموعه روفرشی ارزان و با کیفیت تولید می شود تا برای همگان امکان خرید این روفرشی ها وجود داشته باشد. انواع روفرشی، روفرشی های زیبای بچه گانه برای اتاق کودک، روفرشی های کشدار فانتزی، روفرشی کشدار مخمل و… همگی با کیفیت بسیار بالا و تضمینی تولید و توزیع می شوند. از طریق این سایت یا فروشگاه های معتبر سراسر کشور می توانید به راحتی روفرشی های درجه یک را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

روفرشی زرکدار + قیمت خرید فروش

روفرشی زرکدار یزد

یکی از ویژگی های بارز روفرشی زر کدار یزد این است که فرش را در برابر پاخوردگی و نور آفتاب حفظ می نماید. همچنین اگر قالی یا فرش شما دچار پارگی و عیب خاصی باشد، این پارچه ضخیم می تواند آن را به طور کامل نیز بپوشاند.

روفرشی انواع مختلفی نیز دارد که روفرشی زر کدار یکی از مدل های این محصول می باشد، این روفرشی از الیاف ابریشمی مصنوعی تولید شده و نخ به کار رفته در آن نرم و لطیف می باشد و افرادی به فرش و پرز های آن حساسیت دارند می توانند بر روی قالی خود از این روفرشی استفاده نمایند.

با توجه با شرایط بازار امروز، قیمت فرش بسیار گران می باشد. بنابراین برای تمیز نگه داشتن و محافظت از فرش، می توانید از روفرشی نیز استفاده نمایید. روفرشی زر کدار به عنوان یک محافظ بسیار عالی می باشد و جنس آن باید به گونه ای باشد که به از فرش در برابر تمامی آسیب ها محافظت نماید.

در صنعت نساجی روفرشی های متنوعی تولید می گردد و با قیمت متفاوت به بازار عرضه می شود که از پرفروش ترین و پرطرفدارترین انواع روفرشی ها می توان به زر کدار اشاره نمود. روفرشی زر کدار به دلیل نخ با کیفیتی که در بافت آن به کار گرفته شده در برابر انواع ساییدگی و پاخوردگی بسیار مقاوم و با دوام می باشد و همچنین از فرش در برابر اشعه نور خورشید نیز محافظت می کند.

این مدل از روفرشی در دو طرح مدرن و کلاسیک نیز تولید می شود و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود از این روفرشی ها استفاده نمایید و در صورت عدم آگاهی می توانید با مشاوران دکوراسیون داخلی نیز مشورت نمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند. در ضمن هنگام خرید انواع روفرشی ها سعی نمایید از مدل کشدار آن استفاده کنید زیرا فرش به طور کامل درون روفرشی قرار می گیرد و از سر خوردن فرش جلوگیری می نماید.

روفرشی زرکدار مخمل

روفرشی زرکدار جدید

روفرشی یکی از محصولات پرطرفدار می باشد، دلیل آن استفاده راحت این محصول است تا هنگام پهن شدن بر روی قالی، همه جای آن را بپوشاند و از کثیف یا آلوده شدن قالی جلوگیری نماید، این محصولات مخصوص خانه هایی بوده که بچه دار هستند، اما خصوصیات انواع مختلف روفرشی زرکدار جدید را می توان به این شکل شرح داد:

  • از نظر زیبایی بی نظیر هستند، حتی برخی از مدل ها طوری طراحی شده اند که هیچ فرقی با نوع قالی ندارند.
  • ضخامت خوبی داشته و از سویی الیاف مناسب دارند که این امر سبب می گردد تا به خود فرش اصلی آسیبی نرسد.
  • این نوع کالاها در صورت کثیف شدن به سادگی قابلیت شستن را داشته که می شود با دست و یا ماشین لباسشویی این کار را انجام داد.
  • از رنگ های متنوع برخوردار می باشند، مثلاً می توان کالا را در الوانی همچون قهوه ای، سرمه ای، کرم، مشکی، سفید و سایر فام‌ ها مشاهده کرد.
  • ابعاد متفاوتی دارند که بر اساس سایزهای مختلف قالی ها به صورت 6، 9، 12 و حتی بالاتر از آن ساخته می شوند و راحت همه فرش را در بر می‌ ‌گیرد..

روفرشی زرکدار یزد

روفرشی زرکدار مخمل

نمایندگی های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که در حال پخش و عرضه روفرشی زر کدار مخمل می باشند که شما می توانید به صورت حضوری به این نمایندگی ها مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را نیز سفارش دهید. روفرشی زر کدار یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که خانم های ایرانی از آن استفاده می نمایند همچنین این محصول برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند بسیار کاربردی می باشد. این افراد می توانند به راحتی به مراکز ما مراجعه کنند و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایند.

مجموعه که از برترین تولید کنندگان روفرشی زر کدار مخمل می باشد که خریداران می توانند با اطمینان خاطر از محصولات این مجموعه استفاده نمایند چرا که تولید کنندگان در زمان تولید، از بهترین متریال و دستگاه های مخصوص نیز استفاده می کنند تا نظر مساعد مشتریان را به خود جلب نمایند. از اهداف این مجموعه این است که کیفیت و قیمت محصولات خود را به گونه ای تعیین نماید که جزء اولین انتخاب های خریداران روفرشی زرکدار مخمل نیز قرار گیرند. در ضمن مشتریان می توانند جهت اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول با مشاوران فروش ارتباط برقرار نموده تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

روفرشی زرکدار جدید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *