روفرشی نوعی پارچه ضخیم است که در طرح و رنگ بندی های مختلفی تولید می شود و به عنوان کاور فرش از آن استفاده می‌شود. ما در کارخانجات خود شرایطی را فراهم آورده ایم تا شما بتوانید به صورت کلی و عمده انواع روفرشی باکیفیت را از ما خریداری نمایید. خرید کلی روفرشی باعث می‌شود که محصول به دست دلالان و واسطه‌ها نیافتد و با قیمت بسیار مناسب تر و ویژه تری به خریدار اصلی خود برسد.

خرید کلی روفرشی باکیفیت

چند ویژگی روفرشی باکیفیت

چند ویژگی روفرشی باکیفیت یک روفرشی با کیفیت دارای چند ویژگی است که ما در قسمت از مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد. یک روفرشی با کیفیت باید دارای ضخامت مناسب باشد و هنگام شست و شو، تار و پود آن جدا نشده یا اصطلاحاً از از هم وانرود. و همچنین هنگام استفاده از آن، روی فرش لیز نخورد و به اصطلاح دارای ایستایی خوبی باشد. روفرشی با کیفیت و مرغوب باید دارای تار و پود نرم باشد و یعنی تارو پود آن سفت و زمخت نباشد و هنگام راه رفتن روی آن، پا اذیت نشود. همچنین از نظر وزنی زیاد از حد سنگین نباشند و به راحتی بتوان آن را جا به جا کرد.

روفرشی، دارای انواع مختلفی می باشد و از جنس های مختلفی ساخته می شود. به طور مثال روفرشی با نخ ابریشمی؛ این طرح از رو فرشی بسیار سبک است و طراحی های زیبایی دارد و به راحتی شسته می شود اما تنها عیب آن این است که از روی فرش لیز میخوردر پس اگر این ویژگی را دوست ندارید از خرید فرش منصرف شوید. دیگر نوع روفرشی مدل مخمل و ابریشم میباشد این طرح از روفرشی از نوع ابریشمی آن کمی ضخیم تر و سنگین تر هست ولی ایستای بیشتری نسبت به نوع ابریشمی آن را دارد. نوع دیگر روفرشی مدل مخمل می باشد که این نوع طرح پر استفاده ترین مدل روفرشی است.

عرضه روفرشی باکیفیت صادراتی

عرضه روفرشی باکیفیت صادراتی مراکز و کارخانجات تولیدی ما انواع روفرشی با کیفیت صادراتی را به صورت مستقیم عرضه می‌کنند. خرید مستقیم سبب می‌شود که فروشنده و خریدار مستقیماً با هم در ارتباط باشند و خریدار بتواند در مورد محصولی که می خواهد آن را خریداری کند اطلاعات لازم و جامعی را کسب کند و در نهایت با توجه به آگاهی که به دست آورده محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید.

برای خرید روفرشی 6 متری و روفرشی ۱۲ متری می‌توانید به صورت حضوری به مراکز فروش ما مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. و یا می توانید به صورت غیر حضوری و اینترنتی با کارشناسان بر خط ما در تماس باشید تا آنها بتوانند راهنمایی‌ های لازم را جهت محصولی که قصد خرید آن را دارید به شما بدهند و در نهایت خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. کسب رضایت و خدمت رسانی به همه مردم جامعه هدف اصلی مجموعه ماست.

2 دیدگاه

  • َسلام من نه متریشو گرفتم دقیقا مثله عکسه خوب بود قبلا ۶ متریشو گرفته بودم طرحشم مثل فرشه بسته بندیش هم عالی بود

  • سلام
    من از سایت شما خرید کردم و راضی هستم و به دوستانم هم سایتتون معرفی کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *