خرید-پادری

خرید پادری جزو آخرین خرید خانه های ایرانی است. اگر به مد و دکوراسیون بروز منزل علاقه دارید میبایست پادری های خود را با فرش و یا روفرشی هایتان ست کنید. در این مقاله میخواهیم درباره پادری ها، انواع پادری، قیمت پادری و سایر موارد مربوط به پادری صحبت کنیم. امیدواریم این مقاله هم مانند سایر مقالات برای شما مفید باشد و بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید. اصلی ترین سوالاتی که در هنگام خرید از کارشناسان رادفرش پرسیده می شود : چرا باید پادری بخریم؟ چه پادری مناسب منزل من است؟ قیمت پادری ها چند است؟ که در این مقاله به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

خرید پادری

پادری جزو فرش های کوچک منزل به شمار می رود. کسانی که میخواهند گوشه و کنار های منزل شان خالی نباشد از این پادری ها استفاده می کنند، همچنین بسیاری از کسانی دیگر که از رادفرش روفرشی خریده اند، به دنبال خرید پادری هم بوده اند زیرا از جنس روفرشی ها بسیار راضی بوده اند.

خرید پادری میتواند برای قسمت های کوچک و نامناسب که فرش در آن جای نمی گیرد گزینه ی مناسبی باشد. پادری های امروزی با پادری های قدیمی بسیار فرق کرده اند؛ به طوری که میتوان گفت جنس آن ها 180 درجه در جهت مثبت تغییر کرده است.

به شما پیشنهاد میکنیم اگر اهل مد و دکوراسیون منزل به روز هستید، حتما از پادری های بروز و مدرن ما استفاده کنید زیرا جلوه بسیار خوبی به منزل شما می دهد. این پادری ها برای رنگ و رو دادن به قسمت های خالی خانه بسیار مناسب هستند.

چرا باید پادری بخریم؟

چرا-باید-پادری-بخریم؟

دلایل خرید پادری برای منزل بسیار زیاد است؛ در این قسمت برای شما چند مثال آن را پاسخ خواهیم داد. افراد ایرانی دوست دارند که منزل شان پر از وسایل و فرش باشد، از همین رو آن ها از پادری ها برای پر کردن قسمت هایی که فرش نمیتوان انداخت استفاده می کنند. قالیچه ها یا پادری ها معمولا جلوی درب حمام، جلوی درب دستشویی و… استفاده می شود. اگر تا کنون از پادری های رادفرش استفاده نکرده اید، به شما پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده از آن استفاده کنید.

پادری یا روفرشی یکی از لوازم دکوراسیونی است که در هر خانه و محیطی که نیاز به تزیین و زیباسازی دارد، استفاده می شود. پادری یا روفرشی به عنوان یک پوشش زمین، می تواند زیبایی و شیکی به هر فضایی ببخشد. از جمله مزایای استفاده از پادری یا روفرشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

زیبایی و شیکی: پادری یا روفرشی به عنوان یک لوازم دکوراسیونی، می تواند به هر فضایی زیبایی و شیکی ببخشد. طرح و رنگ برجسته و با کیفیت آن، می تواند از هر محیطی یک فضای شیک و زیبا بسازد. ۲. محافظت از زمین: پادری یا روفرشی، می تواند زمین را در برابر خراش و سایش محافظت کند و از آن جلوگیری کند. همچنین به راحتی قابل تمیز شدن است. ۳. جلوگیری از لغزش: پادری یا روفرشی، می تواند در جلوگیری از لغزش در زمین هایی که قابلیت لغزش دارند، مفید باشد. این امر به ویژه در محیط هایی که کودکان یا سالمندان حضور دارند، مهم است. ۴. کاربرد چندگانه: پادری یا روفرشی، می تواند در محیط های مختلفی مانند خانه، دفتر، محل کار، رستوران، هتل و … استفاده شود.

به طور کلی، پادری یا روفرشی به عنوان یک لوازم دکوراسیونی و کاربردی، می تواند به هر فضایی زیبایی و شیکی ببخشد و در عین حال زمین را در برابر خراش و سایش محافظت کند.

تفاوت پادری ترک و ایرانی

پادری ترک و ایرانی به ترتیب از ترکیه و ایران به بازار عرضه می شوند و در طرح و نقش و نگار آنها تفاوت هایی وجود دارد. پادری ترک به طور کلی بیشتر به صورت دستبافت و با پارچه های نرم و با کیفیت بالا تولید می شود. از جمله خصوصیات آن می توان به طرح های بافته شده دستی، ترکیب رنگ های جذاب و زیبا، پوشش زمین با کیفیت بالا و مقاومت بیشتر در برابر سایش و خراش و همچنین قیمت بالای آن اشاره کرد. در مقابل، پادری ایرانی بیشتر با پارچه های نخی و بافته شده به روش های مختلف تولید می شود. طرح های آن نیز به صورت دستبافت و با روش های دیگری همچون جاجیم و کیلیم تولید می شود. خصوصیات این پادری ها شامل طرح های بافته شده به صورت دستی، رنگ های سنتی و زیبا، پوشش زمین با کیفیت و همچنین قیمت مناسب تر است.

بنابراین، تفاوت اصلی بین پادری ترک و ایرانی در طرح و نقش و نگار آنها، نوع پارچه و روش تولید آنها و همچنین قیمت آنها است. هر دوی این پادری ها دارای زیبایی و کیفیت بالا هستند و بسته به سلیقه و نیاز شما می توانید از یکی از آنها استفاده کنید.

کدام پادری بهتر است؟

این سوال ممکن است برای هر فردی یک پاسخ داشته باشد. برخی افراد پادری های کلاسیک می پسندن و برخی دیگر ممکن از پادری ها مدرن حس خوبی بگیرند. بهتر است شما در ابتدا با توجه به مدل منزل تان و سلیقه خودتان طرح مناسب را انتخاب کنید تا کارشناسان رادفرش شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

بهترین کاور فرش  6 متری را بخرید !

انواع پادری ها

پادری ها انواع مختلفی دارند. عمده ترین دسته بندی ها پادری ها شامل : پادری فانتزی – پادری پلاستیکی – پادری سنگی – پادری پولیش – پادری دست بافت – پادری پنبه ای است. در کشور عزیزمان ایران بیشتر پادری ها از جنس فانتزی و پلاستیکی است. پادری های دست بافت جزو گران ترین پادری های موجود بازار است که به ندرت هم میتوان آن را یافت.

خرید پادری حمام

همگی از قدیم به یاد داریم اولین جایی که ایرانیان برای آن پادری خریداری می کردند، حمام بود. همواره افراد می ترسیدند زمانی که از حمام به بیرون می امد سر بخورند، اما دیگر پادری ها مانند قدیم سر نیستند و دارای جنس سنگین تر و سفت تر است.

خرید پادری فرش

برای خرید پادری های فرش کافیست مدل فرش خود را داشته باشید تا بتوانید در میان محصولات رادفرش ان را پیدا کنید. پادری فرش معمولا به مدل فرش های جدید مشابه است و دیگر نمیتوان مشابه فرش های قدیمی، پادری یافت.

قیمت پادری

قیمت های پادری ها به عوامل بسیار زیادی وابسته است. برخی از پادری ها با توجه به جنس الیاف استفاده شده در آن قیمت بیشتری دارند. دسته ای دیگر از پادری ها هستند که قیمت مناسبی دارند و دلیل آن هم وجود بیش از حد پلاستیک است. همچنین قیمت پادری ها به دلیل نوسانات نرخ ارز ثابت نبوده و همواره در حال تغییر است، از همین جهت خواهشمندیم هر چه سریعتر نسبت به خرید پادری و سایر محصولات خود اقدام فرمائید.

قیمت بروز پادری

اگر میخواهید قیمت بروز پادری را داشته باشید میبایست با کارشناسان ما تماس بگیرید. در بالاتر هم برای شما نوشتیم که قیمت ها ثابت نبوده و هر روز قیمت ها تغییر می یابد و به همین دلیل است که نمیتوان قیمت ثباتی برای آن در نظر گرفت.

در سایت های انلاین که قیمت ها درج شده است؛ به شما به شرط تماس محصولات فروخته می شود یعنی حتما باید تماس صورت بگیرد تا خرید شما قطعی شود.

قیمت روفرشی کشدار 12 متری

از کجا پادری بخریم؟

از کجا پادری بخرم؟

شما میتوانید از روش های مختلف پادری تهیه کنید. یکی از راحت ترین روش های ممکن برای خرید پادری میتوان خرید تلفنی پادری باشد. رادفرش همواره به فکر آسایش شما برای خرید روفرشی است. دیگر نیازی نیست برای خرید پادری به بازار تهران بروید. ما در رادفرش بازاری به وسعت بازار تهران برای شما ایجاد کرده ایم که شما تنها با یک تماس بتوانید خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. در ادامه بیشتر درباره خرید آنلاین پادری صحبت خواهیم کرد.

خرید آنلاین پادری

همچنین شما میتوانید به صورت انلاین پادری خریداری کنید. در این صورت شما میبایست از طریق وبسایت رادفرش پادری بخرید. رادفرش فروشگاه انلاین نیست بلکه بازاری به تنوع محصولی بسیار زیادی است که میتواند نظر شما را به خوبی جلب کند. خرید انلاین پادری مانند خرید روفرشی 12 متری به شما حس خوبی خواهد داد.

مرکز فروش کاور فرش در تهران

چرا باید از رادفرش پادری بخریم؟

ویژگی ها و مزایای خرید پادری از رادفرش به چند مورد ختم نمی شود. شما میتوانید با خرید آنلاین پادری از رادفرش تجربه بسیار خوبی را کسب کنید. اعتماد مشتریان رادفرش باعث شده تا رادفرش مشتریان از شمال تا جنوب ایران داشته باشد. پادری های رادفرش دارای کیفیت بسیار بالا است که شما در هیچ تولیدی مشابه آن را پیدا نخواهید کرد.

رادفرش توانسته در چند سال اخیر رضایت بالایی را میان مشتریان خود جلب کند. مشتریان رادفرش خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام داده اند و نیازی به حضور فیزیکی شما در محل رادفرش نیست. شما به جمع مشتریان راضی رادفرش بپیوندید.

از کجا فرشینه با کیفیت بخرم؟

اطلاعات تکمیلی درباره خرید پادری

از پادری ها هیچ وقت توقع فرش نداشته باشید. پادری ها صرفا برای پر کردن گوشه و کنار های منزل استفاده می شود. کیفیت پادری های رادفرش بسیار بالاست به صورتی که مشتریان رضایت کامل از آن داشته اند. نیازی نیست نگران خراب شدن و پارگی این پادری ها باشید زیرا کیفیت ساخت آن ها بالا بوده و میتوانند رضایت شما را هم جلب کنند.

قیمت روفرشی کشدار ضد آب

نحوه مراقبت از پادری ها

شما باید توجه داشته باشید که پادری های امروزی جنس های بسیار نرم و لطیفی دارند از همین جهت باید در مراقبت آن اهتمام به خرج دهید. هرگز آن را در مقابل نور خورشید قرار ندهید. پادری ها را با مواد شوینده اسیدی مانند وایتکس نشویید زیرا احتمال پارگی و خرابی چند برابر می شود. پادری های منزل خود را به وسیله اتو خشک نکنید زیرا پلاستیک استفاده شده در پادری های پلاستیکی با برخورد اتو خواهند سوخت.

نگهداری از پادری به منظور حفظ کیفیت و طول عمر آن بسیار مهم است. با رعایت چند نکته در نگهداری از پادری، می توانید از زیبایی و کیفیت آن برای مدت طولانی بهره مند شوید. روش های نگهداری از پادری عبارتند از: ۱

. تمیز کردن با دقت: برای تمیز کردن پادری از آب و صابون یا شوینده های مناسب استفاده کنید و پس از تمیز کردن، به خوبی خشک کنید. هرگز از مواد شوینده قوی و سفید کننده استفاده نکنید زیرا باعث از بین رفتن رنگ و تغییر شکل آن می شود.

۲. جلوگیری از آفتاب گرفتن: پادری را در معرض نور خورشید قرار ندهید چون باعث تغییر رنگ و ظاهر آن می شود.

۳. جلوگیری از تماس با مایعات: در صورت ریختن مایعات بر روی پادری، بلافاصله آن را پاک کنید. همچنین، در صورتی که پادری خیس شد، بلافاصله خشک کنید.

۴. جلوگیری از نگهداری در محیط های رطوبتی: پادری را در محیط های رطوبتی نگهداری نکنید چون می تواند باعث رشد قارچ و بوی نامطبوع شود.

۵. استفاده از پایه زیر پادری: برای جلوگیری از خراشیدگی و سایش پادری، از پایه زیر پادری استفاده کنید.

۶. نگهداری در جای خشک و خنک: پادری را در جای خشک و خنک نگهداری کنید و از نگهداری در محیط های گرم و مرطوب خودداری کنید. با رعایت این نکات ساده، می توانید از پادری خود برای مدت طولانی بهره مند شوید و کیفیت آن را حفظ کنید.

معایب پادری ایرانی

پادری های ایرانی در کنار تمامی ویژگی های خوبی که دارند معایبی را همراه دارند. شما در پادری های ایرانی شامل دوخت پادری خواهید بود که نسبت به پادری های ترک این مورد حذف شده است. پادری های ایرانی نسبت به دما و رطوبت بسیار حساس تر از سایر پادری ها هستند. اما از حق نگذریم طرح ها و مدل های پادری های ایرانی را با هیچ پادری ای نمیتوان مقایسه کرد.

خرید کاور فرش 12 متری

خرید پادری ترک

برای خرید پادری های ترک کافیست با کارشناسان رادفرش تماس حاصل کرده و درخواست خرید پادری ترک را ثبت کنید. کارشناسان پشتیبانی ما به صورت 18 ساعته در خدمت شما هستند. اگر موفق به تماس تلفنی نشدید میتوانید از راه های ارتباطی دیگر مانند شبکه های اجتماعی روبیکا، ایتا، تلگرام و واتساپ ارتباط برقرار کنید.

برای خرید پادری ترک می توانید به چندین روش مختلف مراجعه کنید:

۱. خرید حضوری: می توانید به فروشگاه های دستبافت ترکیه در شهرهای مختلف که محصولات دستبافت ترکیه را به فروش می رسانند، مراجعه کنید و از آنجا پادری ترکیه ای با کیفیت بالا خریداری کنید. حتی میتونید به رادفرش مراجعه کنید.

۲. خرید آنلاین: می توانید از فروشگاه های آنلاینی که محصولات دستبافت ترکیه را به فروش می رسانند، خرید کنید. در این روش، بهتر است از فروشگاه های معتبر و با نام تجاری خوب استفاده کنید و قیمت ها و کیفیت محصولات را مقایسه کنید. با رادفرش تماس بگیرید : 09125620018

۳. خرید از بازارهای سنتی: در بعضی شهرهای ایران، بازارهای سنتی وجود دارند که محصولات دستبافت ترکیه را به فروش می رسانند. می توانید به این بازارها مراجعه کنید و پادری ترکیه ای با کیفیت بالا را خریداری کنید. در هر صورت، برای خرید پادری ترکیه ای با کیفیت بالا، بهتر است به نوع پارچه، طرح و رنگ آن و همچنین کیفیت ساخت آن توجه کنید. همچنین، برای خرید از فروشگاه های آنلاین، از شرایط پرداخت و ارسال محصول نیز مطمئن شوید.

مرکز پخش پادری

مرکز-پخش-پادری

در این قسمت میخواهیم با هم درباره مراکز پخش پادری در ایران صحبت کنیم، خوب است بدانید رادفرش یکی از بهترین مرکز های پخش پادری است زیرا کمتر کسی اجناس این مرکز را عودت می دهد و بیشتر مشتریان رادفرش راضی هستند. شما از کجا پادری منزل خود را می خرید؟

مرکز پخش پادری در تهران

اگر در شهر تهران ساکن هستید، میتوانید از مرکز پخش رادفرش تهران استفاده کنید. بدین منظور برای استفاده از این مرکز پخش میبایست با تلفن مجموعه رادفرش تماس برقرار کنید تا کارشناسان شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل برای شما اطلاعات کاملی درباره پادری ها ارائه دهیم. شما میتوانید با استفاده از این مقاله به پاسخ سوالات خود برسید. همچنین اگر از این مقاله خوشتان آمد آن را برای دوستان تان هم ارسالل بفرمایید تا این عزیزان هم بتوانند استفاده کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *