روفرشی به زیر اندازی گفته می شود که روی فرش ها پهن می کنند تا فرش ها دیرتر کثیف شوند و انواع گوناگونی دارد.روفرشی 12 متری ترک کشدار اصفهان از محبوبیت بالایی برخوردار است و همه سعی در تهیه این روفرشی دارند. در خرید مستقیم این کالا از طریق سایت های اینترنتی می توان، آن را به قیمت تولیدی خریداری کرد و درب متزل تحویل گرفت.

خرید مستقیم روفرشی ترک کشدار اصفهان

کیفیت برتر روفرشی ترک کشدار

کیفیت برتر روفرشی ترک کشدارروفرشی های کشدار دارای کیفیت بالایی هستند و وجود کش ها در چهار طرف آن استفاده از این محصول را راحت تر کرده استو باعث می شود تا این روفرشی ها تا نشود و جمع نگردد. روفرشی ترک کشدار دارای بالاترین کیفیت در جنس می باشد و به مرور زمان زو پاره و خراب نمی شود.

این روفرشی ها در طراحی های زیاد و بی نظیری تولید می گردند و برای آشپزخانه و پذیرایی مناسب است با این روفرشی ها می توان با هزینه کم فرش خود را نو کرد.این روفرشی ها در سایز های مختلف ۶، ۹ و ۱۲ متری تولید می گردند و هر کسی با توجه به سایز فرش خود روفرشی ۹ متری مورد نظرش را خریداری می کند.

این روفرشی ها با کش های دور خود به فرش وصل می شوند و تا نمی شوند در نتیجه ظاهر فرش و روفرشی حفظ می گردد و طول عمر فرش ها بیشتر می گردد و مزیت بعدی راحتی شستشو این روفرشی ها می باشد و می توان آن را با دست یا ماشین لباسشویی تمیز کرد. برای تهیه آن ها می توان سفارش خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت کرد.

قیمت جدید روفرشی ترک کشدار اصفهان

قیمت جدید روفرشی ترک کشدار اصفهان قیمت روفرشی ابریشم ترک استان اصفهان را می توان از طریق سایت های اینترنتی ملاحظه کرد و آن ها را مورد مطالعه قرار داد این روفرشی های ترک از جنس نخ درجه یک بافته می شود و طرح ها و رنگ های زیبایی دارد که با هر آشپزخانه و خانه ای ست می گردد. در شرایط اقتصادی امروزه قیمت ها مدام در حال عوض شدن می باشد و می توان قیمت جدید آن را در اینترنت مشاهده کرد.

خرید روفرشی کشدار از رادفرش!

خرید روفرشی به دو صورت امکان دارد یکی خرید از مغازه های موجود در سطح کشور می باشد که این روفرشی ها را باقیمت زیادی به مصرف کننده می رسانند و نقش واسطه را بازی می کنند. و دیگری خرید از طریق سایت های اینترنتی است که روفرشی ها با قیمت کم و درب تولیدی توزیع می گردد و در خرید مستقیم واسطه های این بازار حذف میگردد و مصرف کننده و تولید کننده به صورت مستقیم با خم در ارتباط هستند و کالا درب منزل تحویل داده می شود.

14 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر
    لطف کنید قیمت روفرشی کشدار ترک سایز ۹متری و بگین ممنون

  • سلام لطفاً قیمت روفرشی کش دار 6و9و12 متری بفرمایید

  • سلام وقت بخیر
    چطور طرحها رو ببینم و سفارش بدم

  • قیمت رو فرشی دور کش دار در ابعاد ۹ متری و میخواستم ،لطفا با من تماس بگیرید با تشکر

  • سلام
    لطفا قیمت روفرشی کشدار ترک
    ۶متر
    ۱۲ متری رو بگین

    • سلام وقت بخیر

      بستگی به تراکم روفرشی و نیاز شما دارد. قیمت ها با توجه به میزان تراکم متفاوت است.
      با شماره 09125620018 تماس بگیرید تا شما را دقیق راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *