دو مدل روفرشی که باید بشناسید

از آنجایی که زیباترین و شیک ترین انواع روفرشی با طرح ترنج در استان یزد تولید می شود از این رو صادر کنندگان روفرشی طرح ترنج عمده می‌توانند به تولیدکننده های باهنر و مجرب و معتبر روفرشی در شهر یزد که بهترین مراکز صادرات این محصول هستند، مراجعه کنند.

در این صورت محصول با کیفیت و درجه یک را با ارزان ترین قیمت به دست می‌ آورند که برای صادرات به کشورهای همسایه مانند عراق و دیگر کشورها بسیار مناسب است و در صادرات روفرشی موفق بوده و سود بسیاری نصیب صادر کننده می شود.

مراحل تولید انواع روفرشی با طرح ترنج

مراحل تولید انواع روفرشی با طرح ترنج

تولید روفرشی ساده مراحل مختلفی دارد که تا حد زیادی به روش ها و تجهیزات تولید کننده وابسته است. برای تولید انواع روفرشی ساده در ابتدا چله کشی می‌شود و در مرحله بعد روفرشی با الیاف مختلف بافته شده و در دیگر مرحله دور دوزی می‌ شود و در نهایت بسته بندی و آماده فروش می گردد. در اولین گام تولید روفرشی نخها با دستگاه مخصوص به صورت چله درمی آید. سپس چله های آماده شده در ماشین بافندگی وارد می شود.

نخها روی غلطکها پیچیده می شود و برای بافت آماده می شود و سپس نخها بر اساس طرح های مناسب و مختلف از میل میلکها عبور می کند و در جای مناسب خود قرلر داده می شود تا بافت روفرشی شروع شود. روفرشی بافته شده در ابعاد کوچک و بزرگ برش می خورد و وارد مرحله دوردوزی می گردد و با نخ های محکم و مناسب دوخته می شود تا تار و پود روفرشی از هم جدا نشود و استحکام خوبی داشته باشد.

در پایان و آخرین مراحل تولید روفرشی برای بسته بندی آماده می شود و در بسته های گوناگون قرار داده می شود و برای خرید و فروش روانه انبار و بازار می شود و با نرخ مختلف به فروش می رسد.

دو مدل روفرشی که باید بشناسید

با ما همراه باشید تا با دو مدل روفرشی بیشتر آشنا شوید.

  1. یکی از بهترین انواع روفرشی که طرفداران زیادی هم دارد و در اغلب کارخانه‌ ها با کیفیت های گوناگون تولید می شود روفرشی مخمل است. روفرشی مخمل هم بافت ریز و هم بافت درشت دارد و اغلب جنسهای روفرشی مخمل ضخامت خوبی دارد و مانع از نفوذ مایعات و دیگر مواد به فرش می‌ شود و در نتیجه فرش تمیز و سالم می ماند، اما گاهی روفرشی با ضخامت کم نیز تولید می گردد.
  2.  بیشتر برای تفریح و گردش مناسب است. روفرشی مخمل رنگ بندی بسیار متنوعی دارد و دست خریدار در انتخاب آن باز است. اگر در بافت رو فرشی مخمل از الیاف مرغوب تولید شده باشد کیفیت خوبی داشته و در اثر استفاده مکرر یا شسته شدن آسیب نمی‌ بیند و با برندهای گوناگون داخلی و خارجی در بازار مشاهده می شود و نرخ ارزان یا گران دارد.
  3. روفرشی ابریشمی نوع دیگری از انواع روفرشی است که طرفداران بسیار زیادی دارد، زیرا ظاهر آن زیبا و جذاب است و معمولاً جنس نرم و لطیفی دارد. روفرشی ابریشمی ضخامت چندانی ندارد و نازک بوده و به همین علت وزن آن سبک است و حمل و جابجایی و حتی شستن آن راحت و آسان می باشد.
  4. معمولا روفرشی ابریشمی به سادگی تکان می خورد و از این رو اگر از سرخوردن روفرشی حساس باشید باید در هنگام خرید روفرشی به این نکته توجه نمایید. روفرشی ابریشم به دلیل نقش و نگار و طراحی زیبایی که دارد فضای شیک و لوکس به خانه و اتاق می بخشد و برای همین هم طرفداران فراوانی دارد. این روفرشی ممکن است قیمت گرانی داشته باشد به ویژه اگر از ابریشم خالص تولید شده باشد.

خرید مستقیم روفرشی با طرح ترنج

رنگ پرطرفدار روفرشی ساده ترک

روفرشی ترک یکی از دسته فرش های بسیار پرطرفدار است که در خانه های اغلب مردم دیده می شود، زیرا هم جنس و کیفیت خوبی دارد و هم دارای رنگ بندی متنوع می باشد. به طور کلی این روزها در اغلب خانه ها روفرشی هایی با رنگ روشن مشاهده می‌شود که طرفدار زیادی دارد. در این زمینه روفرشی ترک اغلب در رنگ های روشن مانند سفید یا کرم و استخوانی رنگ دیده می شود که می توان گفت از پرطرفدارترین رنگ های مورد استفاده است.

اما روفرشی ترک علاوه بر رنگ های روشن گاهی در رنگ های تیره هم در بازار مشاهده می شود، مثلاً روفرشی دارای پس زمینه طوسی رنگ بوده و دارای گلهای صورتی یا گلبهی می باشد که بسیار زیبا و پر خریدار است. زمینه و حاشیه روفرشی ترک می تواند رنگهای متفاوت داشته باشد. در برخی موارد زمینه روفرشی سفید بوده و اطراف آن رنگ تیره ای مانند سرمه ای دارد و دارای گلهای ریز و درشت می باشد.

روفرشی ترک رنگ های پرطرفدار دیگری نیز دارد، مثلا زمینه آن کاملا به رنگ سورمه ای یا آبی کمرنگ و دودی است و گل های ریز یا درشت رنگی روی آن بافته شده است که در نوع خود خریدار فراوان دارد و با هماهنگ کردن رنگ آن با دکوراسیون خانه می تواند محیط جذاب و زیبایی ایجاد می کند.

روفرشی با طرح ترنج

فروش مستقیم روفرشی با طرح ترنج

انواع روفرشی در بسیاری از کارخانه‌های کشور تولید می‌شود و در استان یزد تولید روفرشی طرح ترنج از رونق بیشتری برخوردار است و به تبع آن بازار فروش بسیار خوبی دارد، از این رو می توان بهترین مراکز فروش مستقیم روفرشی طرح ترنج را در این استان یافت.

اولین و برترین فروشندگان و مراکز عرضه روفرشی باکیفیت طرح ترنج همین تولیدکنندگان و به ویژه در شهر یزد هستند. خریداران با مراجعه به آنها می‌توانند جنسی با کیفیت و مرغوب را به دست آورند و به دلیل کوتاه بودن دست واسطه ها کمترین قیمت را بابت خرید روفرشی بپردازند.

روفرشی طرح ترنج به دلیل طرفدار و خریداران زیادی که دارد علاوه بر حضوری به صورت مجازی و از طریق سایت هایی مانند سایت حاضر نیز به فروش می رسد. این سایت ها روفرشی طرح ترنج را از تولید کنندگان صاحب‌ نام و معتبر خریداری کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

آنها تصویر انواع این روفرشی را به همراه ویژگی های هر کدام در سایت به نمایش می‌گذارند و قیمت روفرشی را درج می کنند تا کار خرید و فروش برای متقاضیان آسان‌ تر شود، در این صورت با خرید مجازی هم دلال ها حذف شده و نرخ روفرشی تا اندازه زیادی کاهش پیدا می کند و هم اینکه بهترین جنس روفرشی در اسرع وقت به دست خریدار می رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *