خرید فرشینه

خرید فرشینه با بهترین قیمت در رادفرش موجود شد. زین پس میتوانید تنها با یک تماس فرشینه خود را خریداری کنید. مشتریان چندساله رادفرش توانسته از خرید روفرشی کشدار زیبایی را به خانه خود هدیه دهند. در این مقاله میخواهیم درباره فرشینه ها، انواع فرشینه ها و خرید فرشینه صحبت کنیم. مشاهده این برگه را به شما پیشنهاد می دهیم.

خرید فرشینه

بی شک خرید فرشینه های چاپی به شما کمک می کند در کنار فرش های منزلتان، فرش های سبک تری هم داشته باشید. فرشینه در حقیقت از نظر بافت و تولید نسبت به فرش متفاوت بوده اما می توانید برای شما نقش فرش را بازی کند. حال در ادامه برای شما درباره ی ساخت فرشینه ها، جنس فرشینه ها و… صحبت خواهیم کرد.

چرا باید فرشینه بخریم؟

چرا-باید-فرشینه-بخریم؟

فرشینه ها بیشتر به دلیل علاقه شخصی خریداری می شود. خرید فرشینه از سمت کارشناسان رادفرش برای شما ایجاد شده است تا بتوانید هر طرحی را که میخواهید بر روی فرشینه هایتان چاپ کنید. دلیل اینکه فرشینه بخرید میتواند زیبایی و رنگ پذیری بالای فرشینه باشد.

فرشینه ها به راحتی از طریق پست و چاپار به دست شما میرسد، رادفرش این ضمانت را به شما می دهد که فرشینه و سایر محصولات این گروه بدون هیچ گونه آسیبی به دست مصرف کننده خواهد رسید. اساس کاری رادفرش اعتماد و رضایت شماست.

خرید روفرشی کشدار 12 متری !

انواع فرشینه ها برای خرید

در ایران برای شما طرح های بسیاری از نوع فرشینه موجود است. شما می توانید با توجه سلیقه خودتان این فرشینه ها را سفارش دهید. معمولا فرشینه ها با توجه به سلیقه مشتری طراحی و چاپ می شود، اما اگر میخواهید از طرح های آماده رادفرش هم استفاده کنید می توانید در واتساپ پیام دهید.

فرشینه ها معمولا در سایز های مختلفی چاپ میشود. بزرگ ترین فرشینه که هم اکنون در رادفرش هم موجود است، فرشینه 12 متری است که در ادامه بیشتر درباره ی آن صحبت خواهیم کرد.

ابعاد مختلف در فرشینه ها

همانطور که در بالاتر هم برای شما نوشتیم، فرشینه ها سایز های مختلفی دارند. در این قسمت میخواهیم برای شما درباره ی فرشینه های 3،6،9 و 12 متری صحبت کنیم. امیدواریم بتوانید از محصولات با کیفیت رادفرش استفاده کنید. در انتخاب سایز فرشینه دقت بسیاری داشته باشید، زیرا ممکن است برخی از فرشینه ها استاندارد نباشند.

خرید روفرشی کشدار

خرید فرشینه 3 متری

این دسته از فرشینه ها مشتری به نسبت خوبی دارد. فرشینه های 3 متری مناسب آشپزخانه منازل ایرانی، هال های خصوصی خانه و… می باشد. معمولا فرشینه ها در جایی که فرش وجود ندارد استفاده میشود. حتی استفاده از فرشینه ها به قدری بالا است که ممکن است در هتل ها و مهمانسرا ها هم این فرشینه ها مشاهده کنید.

خرید فرشینه 6 متری

خرید-فرشینه-6-متری

فرشینه های 6 متری معمولا مشتری کمتری نسبت به سایر فرشینه ها دارد. این دسته از فرشینه ها بیشتر در منازل تازه عروس ها، اتاق های بازی استفاده می شود. ممکن است به دلیل محدودیت فضا از این فرشینه ها استفاده شود. فرشینه های 6 متری میتواند برای شما جایگزین مناسبی بابت نخریدن فرش اضافی باشد.

خرید فرشینه 9 متری

فرشینه های 9 متری از پرتقاضا ترین فرشینه های رادفرش است. بیشتر مشتریان رادفرش از فرشینه های 9 متری ما استفاده کرده اند. هدف آن ها از استفاده فرشینه 9 متری به دلیل خوش طرح بودن آن است. همچنین شما میتوانید با انتخاب فرشینه های 9 متری زیبایی بیشتری را به منزل خود هدیه دهید.

خرید فرشینه 12 متری

آخرین سایز فرشینه ها، فرشینه های 12 متری است. برای خرید فرشینه 12 متری میبایست طرح خود را برای کارشناسان رادفرش ارسال فرمائید. اگر هم به دنبال استفاده از فرشینه های آماده هستید میتوانید با برقراری تماس تلفنی، فرشینه خود را سفارش دهید. فرقی نمی کند که از چه طریقی فرشینه را خریداری فرمائید، در هر صورت برای شما به صورت پستی یا اسنپ ارسال خواهیم کرد.

نگهداری از فرشینه ها چه صورت است؟

روش های بسیاری برای نگهداری فرشینه ها وجود دارد. فرشینه ها همانطور که تا کنون متوجه شده اید، انواع مختلفی دارند. برخی از فرشینه ها بافت نازکی دارند که ظرافت آن ها باعث می شود که اگر زیاد شسته شوند، تار و پود آن ها از بین برود. یک سری از فرشینه های ضخیم تر رادفرش را میتوان به راحتی شست. پیشنهاد ما به شما نگهداری با دقت از فرشینه ها است.

  • شسشتو فرشینه ها باید از موادی مانند تاید استفاده شود، هرگز به آن ها وایتکس و سایر سفید کننده ها را استفاده نکنید.
  • در طی سال سعی کنید با دستمال مرطوب قسمت های کثیف را پاک کنید تا کمتر شسشتو دهید.
  • فرشینه ها را در قسمت های خانه که کمتر نور مستقیم خورشید می تابد پهن کنید.
  • هرگز حرارت مستقیم را بر روی فرشینه نگیرید، زیرا باعث از بین رفتن بافت آن می شود.

معایب فرشینه چیست؟

گفتنی است اگر به دنبال ضخامت بسیار زیاد فرشینه هستید، هرگز به سمت آن نیاید. زیرا دلیل زیبایی و پرفروش بودن فرشینه ها ظرافت و نازکی آن است. افراد ممکن است به دنبال قیمت های پایین فرشینه باشند، باید بگوییم که قیمت فرشینه ها مشخص است اگر فرشینه های ضعیف را انتخاب کنید ممکن است خراب شود !

  • برخی از افراد با انتخاب اشتباه خود بر این تفکر هستند که فرشینه جنس خوبی ندارد.
  • فرشینه ها دارای ابعاد بسیار بالایی هستند، در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید.
  • فرشینه ها از پارچه های با کیفیت ساخته شده است، هرگز سعی بر پاره کردن آن نکنید.
  • قیمت بالای فرشینه ها باعث شده تا برخی افراد نتوانند آن را تهیه کنند.

خرید فرشینه آنلاین

برای خرید فرشینه به صورت انلاین کافی است با شماره مدیریت رادفرش تماس بگیرید تا کارشناسان پشت خط رادفرش شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند. شماره تماس جهت برقراری ارتباط : 09125620018

این روش خرید بهترین و راحت ترین روش ممکن است. شما دراین روش میتوانید درخواست عکس محصولات را داشته باشید. مطمئن باشید کارشناسان رادفرش به شما بهترین اجناس را معرفی خواهند کرد.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل درباره فرشینه ها صحبت کنیم. شما می توانید با مشاهده این مقاله انتخاب درستی از بابت خرید فرشینه ها داشته باشید. اگر با چشمان بسته به بازار بروید قطعا نمیتوانید جنس مناسبی را تهیه فرمائید. پیشنهاد می شود اگر این مقاله برای شما خوب بوده است آن را برای دوستانتان ارسال بفرمایید تا آن ها هم استفاده کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *