روفرشی کشدار یکی از پرمصرف ترین انواع فرش است که با توجه به این وسعت، پرمصرف ترین فرش و فرش در منازل است و به همین دلیل صادرات آن بسیار موفق است. مطابق با سلیقه کشورهای مختلف طراحی و تولید شده است و همین امر باعث صادرات زیاد آن می شود و ناگفته نماند قیمت تعیین شده روی آن نیز کاملا مقرون به صرفه است. مشتریان گرامی می توانند برای خرید روفرشی کشدار صادراتی به سایت ما مراجعه کنید.

خرید روفرشی کشدار صادراتی

آشنایی با مراحل تولید روفرشی کشدار

آشنایی با مراحل تولید روفرشی کشدار همانطور که می دانید سطح فرش در واقع پوشش فرش محافظ فرش است و با افزایش قیمت فرش امروزه توجه به فرش بسیار مهم شده است. فرش درجه یک در این مجموعه امکان پذیر است این محصول در مدل های مختلف به شکلی زیبا و بدون واسطه به اقشار مختلف جامعه ارائه می شود. این محصول در مدل های مختلف ابریشمی یا نخی موجود می باشد.

یکی از محصولات هنری و در عین حال بسیار ارزشمندی است که پارچه این فرش برای آن اهمیت زیادی دارد و در صورت گم شدن بر اثر بی احتیاطی و یا شستشوی مکرر زیبایی خود را از دست می دهد. روفرشی کاور دار یکی از محصولاتی است که امروزه برای محافظت و نگهداری از فرش تولید می شود. این محصول معمولا بر روی خود مدل فرش موجود است اما در انواع مختلفی نیز موجود است.

وقتی فرش را روی فرش خود می چینیم با مشکل کشیدن و سر خوردن در فرش و موکت مواجه می شویم، بنابراین فرش هایی با کیفیت و کاملاً صاف و بدون دردسر طراحی کردیم. قالیچه فرشی است که دور آن لاستیک دارد و مانند روکشی در گوشه های فرش است. شرکت پخش روفرشی این محصول را به صورت عمده و بدون واسطه و در کارخانه تولید این محصول در سراسر کشور عرضه می کند.

این مجموعه محصول خود را با کیفیت عالی تولید می کند و همچنین قیمت آن نسبت به سایر محصولات بسیار مقرون به صرفه می باشد.برخی از آنها بدون دفتر می باشند. ، نمایندگی ها، نمایندگی های رسمی کارخانجات و کارگاه ها هزینه تولید و فروش کالا را پرداخت می کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل سقف و قیمت کافیست از طریق سامانه اینترنتی با ما تماس بگیرید اما محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. تا در اسرع وقت با قیمت عالی و منحصر به فرد برای شما ارسال شود.

کارخانه تولید کننده روفرشی کشدار

کارخانه تولید کننده روفرشی کشدار بهترین راه برای خرید این نوع فرش مراجعه به عمده فروشان روفرشی کشدار است به خصوص در این مراکز فروش طرح های زیادی وجود دارد که برای هر مدل فرش ۹ متری می تواند پاسخگوی نیاز مشتری باشد. این فروشگاه ها برای خریدهای کوچک یا عمده بسیار مناسب هستند اما خرید عمده بسیار عالی و بسیار ارزان است. مشتریان گرامی می توانند برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت روفرشی ترک به سایت ما که کارخانه تولید کننده روفرشی کشدار را بر عهده داریم مراجعه کنند.

1 دیدگاه

  • روفرشی رو برای پوشاندن لبه های فرش خریدم که متاسفانه کاملا فیت نیست و لبه ها چند سانت بیرون می مونه. بهتر بود برای فرش 9 متری روفرشی 12 متری می گرفتم که کامل پوشش بده. موقع خرید به این مساله دقت کنید اگر براتون مهم است. بوی نفت هم میده که احتمالا به مرور کاهش پیدا می کنه. با این وجود طرح قشنگی داره. با بیرون مقایسه نکردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *